//

Vodafone super sim only

Vodafone super sim only discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Damys4 Het is een contract die NIET te wijzigen is in het contractsjaar (of jaren) (ook je Blox niet!) Het abonnement ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 31-01-10, 20:58
J0HAN85's schermafbeelding
J0HAN85 J0HAN85 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 75
Post

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damys4 Bekijk bericht
Het is een contract die NIET te wijzigen is in het contractsjaar (of jaren) (ook je Blox niet!)
Het abonnement wordt na een tijd (voor ieder anders ligt aan welke vorm/vaste kosten je neemt) 2x zo duur dan bij aanvang.
Super Sim heeft alles wat een Sim Only ook heeft behalve de addertjes onder het gras.....
Wat je zegt klopt op zich wel, maar wanneer je contract afloopt kan je gewoon een nieuw contract afsluiten.
Je kunt dan zelf kijken of een Super Sim Only op dat moment interessant is. Zo niet, zou je een andere abonnementsvorm kunnen kiezen of zelfs je contract opzeggen.

Overigens heb ik zelf ook Vodafone (een "gewoon" abonnement) en ben hierover zeer tevreden.
Onlangs openden we op 2 iPhone's (allebei 3GS) tegelijk buienradar.
Ik met Vodafone, de ander met T-Mobile. Ik had vol 3G bereik, de ander alleen vol GPRS bereik.
Toen ik de app sloot, was de ander nog aan het laden.
Ik wist gelijk weer waarom ik voor Vodafone heb gekozen!!
__________________
HTC Shift Windows 7 - Palm Treo 500v WM6 - HTC TyTN II WM6.1 - HTC Touch PRO WM6.1 - Samsung i780 WM6.1 - iPhone 4 16GB

Laatst gewijzigd door J0HAN85; 31-01-10 om 21:04.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 31-01-10, 21:32
dirkvs dirkvs is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 20
Standaard

Het 2x zo duur worden is na 24 maanden, voor elke vorm (3 vormen) die je kiest. Daarnaast is super sim goedkoper dan sim only. Oke, wat betreft dat je de vorm niet kan weizigen, weet ik trouwens niet, is niet heel relaxt. Maar voor mij niet geheel relevant want ik heb al jaren een zelfde soort (grote) abbonnement.
Over de kaart in een andere telefoon doen weet ik ook niet heel veel vanaf.
Over algemeen zijn deze addertjes dus niet heel belangrijk voor mij.
  #23  
Oud 02-03-10, 21:01
martwout martwout is offline
• iOS 13.2.3
• 12.4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Culemborg
Berichten: 61
Standaard Re:

Beste medeleden,

Sinds vandaan bel ik met dit abonnement. Echter, als ik via 1200 controleer welke blox ik heb, krijg ik de melding dat ik geen blox heb. Klopt dit of hebben ze mijn abo niet goed verwerkt? Volgens het contract zou ik de blox voordeel sms/mms en de blox zorgeloos internet hebben.
  #24  
Oud 02-03-10, 21:35
sebas2009 sebas2009 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 11
Standaard

Klopt. als je belt zegt hij dit ook bij mij (1min geleden gedaan). Alles werkt overigens wel gewoon goed (gebruik het abbo sinds augustus 09)
  #25  
Oud 11-03-10, 10:16
haantje85 haantje85 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 30
Standaard

k heb sinds kort super sim only van Vodafone en heb een probleem.

Het gebeurt ongeveer 1 op de 2x dat ik iemand probeer te bellen en gewoon goed bereik heb:
Ik pak mijn telefoon en selecteer de gene die ik wil bellen. Hij gaat bellen en vervolgens staat er verbinding mislukt en de iPhone gaat zoeken naar provider om vervolgens na paar seconden weer Vodafone te hebben met vol bereik.
Bij degene die ik gebeld heb is hij 1x over gegaan.

Iemand die dit probleem/oplossing kent, het is vrij irritant.
Bedankt.
  #26  
Oud 13-03-10, 18:23
loopezz's schermafbeelding
loopezz loopezz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Horst (Limburg)
Berichten: 132
Standaard

Ik keek vandaag toevallig op de SSO site van Vodafone. De site is aangepast: uitgebreider, maar er staat ook:
Citaat:
  • Super Sim is alleen verkijgbaar in onze Vodafone-winkels en niet online te bestellen
  • Je betaalt geen aansluitkosten van € 9,50
  • Écht supersnel internet op je iPhone tot 3,6 Mbps (afhankelijk van je toestel)
  • Super Sim ondersteunt de dienst Visual voicemail niet
  • Super Sim is alleen te gebruiken in je Apple iPhone 3G
  • Het abonnement is gemakkelijk aan te vullen met BloX voordeelbundels zoals de Zorgeloos SMS BloX.
    Hiermee kun je voor € 10 per maand 1.000 extra sms'jes versturen. Je zet de BloX voordeelbundels gemakkelijk aan met een sms'je of via My Vodafone en net zo gemakkelijk weer uit.
Wie-o-wie weet of dit een fout is? In de voorwaarden staat dat het niet icm SSO gaat.
  #27  
Oud 17-03-10, 16:38
JordyxD JordyxD is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 6
Standaard

Op de Vodafone site staat dat het speciaal voor de iPhone is... Daaronder staat alleen te gebruiken in je Apple iPhone 3G is dit ook echt zo of is dit abonnement ook al voor de 3GS beschikbaar?
  #28  
Oud 17-03-10, 17:46
martwout martwout is offline
• iOS 13.2.3
• 12.4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Culemborg
Berichten: 61
Standaard Re:

Ik heb het abonnement sinds enkele weken en gebruik een 3GS. Dat was geen probleem. Volgens mijn contract heb ik een zorgeloos SMS-blox en onbeperkt internet. Het is even wachten op de eerste rekening om alles te controleren maar volgens mijn verbruik op my vodafone staat er slechts 0,25 buiten tegoed. Vermoedelijk mijn test in Belgie om int bellen het goed doet.
  #29  
Oud 17-03-10, 17:52
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JordyxD Bekijk bericht
Op de Vodafone site staat dat het speciaal voor de iPhone is... Daaronder staat alleen te gebruiken in je Apple iPhone 3G is dit ook echt zo of is dit abonnement ook al voor de 3GS beschikbaar?
wat voor type iPhone maakt ze niet uit, zolang het maar een iPhone is. Ook een 2G mag, al heb je dan alleen GPRS.
  #30  
Oud 17-03-10, 18:28
Boes40's schermafbeelding
Boes40 Boes40 is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 272
Standaard

Dit zou een perfect abonnementje zijn voor mij alleen klopt het dat Vodafone geen voip en smsoip toestaat met dit abonnement?
  #31  
Oud 27-03-10, 16:48
martwout martwout is offline
• iOS 13.2.3
• 12.4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Culemborg
Berichten: 61
Standaard

Beste mede-forummers,

Ik probeer Vodafone Passport aan te zetten voor mijn SSO-abo, maar krijg zowel na de sms-methode als 1200-methode een sms dat de code niet wordt herkend. Betekent dit nu dat je VP niet kan aanzetten of is er een storing?
  #32  
Oud 28-03-10, 00:54
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martwout Bekijk bericht
Beste mede-forummers,

Ik probeer Vodafone Passport aan te zetten voor mijn SSO-abo, maar krijg zowel na de sms-methode als 1200-methode een sms dat de code niet wordt herkend. Betekent dit nu dat je VP niet kan aanzetten of is er een storing?
Staat passport niet al aan? Je kan het op internet zien, als je my Vodafone hebt. Ik weet niet precies hoe, maar ik heb het ingesteld gezien bij mijn abonnement. Was in de winkel al gedaan.
  #33  
Oud 28-03-10, 16:12
Murgen Murgen is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 156
Standaard

Nummerovername van KPN naar SuperSim is geen probleem? Ik heb het een beetje gehad met KPN en hun gebrek aan creativiteit.
  #34  
Oud 29-03-10, 07:30
martwout martwout is offline
• iOS 13.2.3
• 12.4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Culemborg
Berichten: 61
Standaard Re:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door remundo7000 Bekijk bericht
Staat passport niet al aan? Je kan het op internet zien, als je my Vodafone hebt. Ik weet niet precies hoe, maar ik heb het ingesteld gezien bij mijn abonnement. Was in de winkel al gedaan.
Ik kreeg gisteren een reactie van de klantenservice en die heeft het nu voor me aangezet.

Citaat:
Nummerovername van KPN naar SuperSim is geen probleem
Ik ben zelf van KPN naar Vodafone gegaan. Als je in de winkel meteen nummerbehoud regelt, is het geen probleem. Ik gebruik nu ook mijn 06-nummer die ik al bij KPN had. Vodafone heeft zelfs het abonnement opgezegd en dat was na navraag bij KPN goed aangekomen, want op de dag dat Vodafone inging, was KPN net afgerond.
  #35  
Oud 31-03-10, 14:25
smacdab smacdab is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 55
Standaard

Remundo 7000

mij is in de vodafone winkel Utrecht verteld dat de supersim alleen voor 3GS is en NIET voor 2G.
  #36  
Oud 31-03-10, 19:11
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smacdab Bekijk bericht
Remundo 7000

mij is in de vodafone winkel Utrecht verteld dat de supersim alleen voor 3GS is en NIET voor 2G.
Dan zou ik naar de Vodafone-winkel aan de Lijnbaan in Rotterdam gaan, daar heb ik het in 2009 met een 2G afgesloten, toen ik die nog had. Toen de 2G de geest gaf heb ik het naar een 3GS om laten zetten, dat was in februari (2010).
  #37  
Oud 31-03-10, 19:17
smacdab smacdab is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 55
Standaard

thanx. Vooral dat overzetten. Daar heb ik op dit forum andere dingen over gelezen. Maar jij hebt het anders meegemaakt. Gunstig.
  #38  
Oud 31-03-10, 19:21
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Ja, ik ben erg te spreken over die winkel, goede service. De jongen die mij hielp had zelf een iPhone, dat hielp misschien
  #39  
Oud 08-04-10, 12:40
Falastine Falastine is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 27
Standaard

Ik snap niet wat iedereen hier lyrisch doet over vodafone internet met een FUP als ik 10 youtube filmpjes kijk in de hoogste kwaliteit via 3g unristrictor krijg ik al een smsje binnen dat ik mijn verbruik moet minderen omdat ik er bijna overheen zit.
  #40  
Oud 08-04-10, 13:34
smacdab smacdab is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 55
Standaard

voor 13,50 verwacht ik niet zoveel. Doe het hoognodige. Heb een 2G. Handig voor email onderweg.
Dagblad Trouw downloaden duurt bv een eeuwigheid. Dat doe ik dan ook Wi-Fi.

Ik snap dat je voor €30/40 incl. iPhone meer krijgt. Als geld geen rol speelt..........
En dan te bedenken dat ik het zakelijk gebruik. Kwestie van rekenen. Mag iedereen voor zichzelf bepalen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone Super SIM met nieuwe iPhone blingbling Vodafone 1 13-08-10 15:48
iPhone 3G: Super x-sim myplace Unlock 2 19-05-09 18:17
Vodafone super sim rubbyphone Vodafone 3 06-04-09 14:54
Vodafone super sim vs. gewone sim met 3G VincentKooijman Vodafone 1 01-04-09 15:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:23.