Vodafone super sim only discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het abbo nu een jaar...en loopt tot mei 2011...ben er zo content mee(25,25 voor 50 euro belminuten en onbeperkt internet en de sms ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb het abbo nu een jaar...en loopt tot mei 2011...ben er zo content mee(25,25 voor 50 euro belminuten en onbeperkt internet en de sms verdubbelaar...na de contractduur loopt het toch gewoon door als ik niks wijzig?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja klopt, dat had ik tenminste wel.Als het contractduur is afgelopen kun je in aanmerking komen voor een nieuw toestel, dat is wat Vodafone mij een paar weken geleden heeft verteld.
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb zeer goede ervaring met super sim ony. Ik was bang dat ik het niet zou redden maar doordat je meer gaat mailen en chatten , zal je merken dat je minder sms'jes verstuurd. Ook heb ik tijdens van iPhone gewisseld zonder dat te melden bij Vodafone. Nu zes maanden later en geen haan die daar naar kraait.
|
|
||||
|
||||
Ik bel even met een nokia...heb ze erover gebeld en vonden het geen probleem
|
|
||||
|
||||
kijk hier even naar:
https://directsales.vodafone.nl/anwb#category6 hier is een simonly vanaf 9.95 met internet enz. je moet alleen lid zijn van ANWB of vriend of familie het is goedkoper dan de super sim abbo Laatst gewijzigd door Merlin; 30-06-10 om 10:06. |
|
|||
|
|||
Inderdaad Merlin, deze deal is ook geweldig. Ik neem aan dat je dan wel ANWB-lid moet zijn. Voorlopig zit ik even vast voor 13.50, is ook een goede deal, bovendien hou ik steeds beltegoed over dus ik ben tevreden. 13,50 lijkt weinig maar je beltegoed is 27,50 p.m.
Bovendien zie ik dat met de zgn. ANWB deal je beltegoed maar 1 maand geldig is en dat is met Super Sim Only 2 maanden geldig, ik start dus elke maand met meer dan 27,50 tegoed. Past prima. Laatst gewijzigd door Niequi; 30-06-10 om 15:49. |
|
|||
|
|||
http://directsales.vodafone.nl/tvgids
400 Min/SMS + onbeperkt internet - 11,95 p/maand Eerst eens kijken of ik het hiermee haal en anders 1000 smsjes voor 10 euro erbij. Wat ook heel erg fijn is bij vodafone is dat als je gebelt wordt in het buitenland je 79 cent betaald voor het gesprek ongeacht hoe lang het gesprek duurt. 10 euro voor 25MB internet in het buitenland dat 7 dagen geldig is, is ook een flink pluspunt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Weet iemand toevallig een ipcc die apn, tethering en vodafone logo toevoegd zonder MMS? Of hoe ik de MMS instellingen er uit kan slopen uit deze Vodafone_iPhone_3G_3GS_3.0.rar?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik hier kijk: tarieven -Sim Only abonnement - Sim Only & gsm-abonnementen kost de Bel+sms+web 400 bundel € 28,95 p/m. Bij die "tvgids actie" staat bij een 400 bundel als 'normale' prijs € 23,95 en actieprijs € 11,95. Die normale prijs is dus al goedkoper dan de prijs op vodafone.nl. Bijna 'too good to be true' zou je zeggen. Zit er ergens een addertje onder het gras? Kun je ook de extra Blox hierbij gebruiken (bijv. "internet op reis")? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het verschil tussen de ANWB vs TVGIDS actie is dat het bij de ANWB actie een bel/sms bundel betreft en bij de TVGIDS actie alleen een bel bundel is.
Heb zelf een 400 bel-sms-web besteld anwb besteld |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb namelijk die Bel+SMS+Web 400 van de TVGids actie besteld. |
|
|||
|
|||
tsja ik zie eigenlijk nu pas dat er ook een tvgids actie is, heb gisteren mijn anwb actie besteld, maar als je gaat kijken tijdens de bestelling zie je dat er bij anwb bel/sms staat en tijdens de tvgids bestelling alleen "bel"
maar voor de tvgids actie hoef je niet lid te zijn volgens mij, je hoeft geen lidmaatschapsnr optegeven? |
|
|||
|
|||
Citaat:
1 min is hetzelfde als 1 SMSJe komt allemaal uit 1 bundel Laatst gewijzigd door Maxman; 21-07-10 om 16:04. |
|
|||
|
|||
Als ik terug ben van vakantie denk ik dat ik die van de tvgids ook ga bestellen. Nemen ze trouwens ook contact met je op zodra het abo verloopt of hoe zit dat met een sim-only?
Denk dat ik me een 3GS bestel omdat de 4 nog aardig prijzig is. Tenzij die natuurlijk flink goedkoper gaat worden |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone Super SIM met nieuwe iPhone | blingbling | Vodafone | 1 | 13-08-10 15:48 |
iPhone 3G: Super x-sim | myplace | Unlock | 2 | 19-05-09 18:17 |
Vodafone super sim | rubbyphone | Vodafone | 3 | 06-04-09 14:54 |
Vodafone super sim vs. gewone sim met 3G | VincentKooijman | Vodafone | 1 | 01-04-09 15:08 |
|
|