//

Vodafone super sim only

Vodafone super sim only discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het abbo nu een jaar...en loopt tot mei 2011...ben er zo content mee(25,25 voor 50 euro belminuten en onbeperkt internet en de sms ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 26-05-10, 19:16
anandvr's schermafbeelding
anandvr anandvr is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 138
Standaard

Ik heb het abbo nu een jaar...en loopt tot mei 2011...ben er zo content mee(25,25 voor 50 euro belminuten en onbeperkt internet en de sms verdubbelaar...na de contractduur loopt het toch gewoon door als ik niks wijzig?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 27-05-10, 01:00
bartjedalfsen bartjedalfsen is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anandvr Bekijk bericht
Ik heb het abbo nu een jaar...en loopt tot mei 2011...ben er zo content mee(25,25 voor 50 euro belminuten en onbeperkt internet en de sms verdubbelaar...na de contractduur loopt het toch gewoon door als ik niks wijzig?
Ja klopt, dat had ik tenminste wel.Als het contractduur is afgelopen kun je in aanmerking komen voor een nieuw toestel, dat is wat Vodafone mij een paar weken geleden heeft verteld.
  #83  
Oud 30-06-10, 00:00
Niequi Niequi is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 15
Standaard

Ook ik heb zeer goede ervaring met super sim ony. Ik was bang dat ik het niet zou redden maar doordat je meer gaat mailen en chatten , zal je merken dat je minder sms'jes verstuurd. Ook heb ik tijdens van iPhone gewisseld zonder dat te melden bij Vodafone. Nu zes maanden later en geen haan die daar naar kraait.
  #84  
Oud 30-06-10, 03:12
anandvr's schermafbeelding
anandvr anandvr is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 138
Standaard

Ik bel even met een nokia...heb ze erover gebeld en vonden het geen probleem
  #85  
Oud 30-06-10, 10:03
Merlin's schermafbeelding
Merlin Merlin is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 161
Standaard

kijk hier even naar:
https://directsales.vodafone.nl/anwb#category6
hier is een simonly vanaf 9.95 met internet enz. je moet alleen lid zijn van ANWB of vriend of familie
het is goedkoper dan de super sim abbo

Laatst gewijzigd door Merlin; 30-06-10 om 10:06.
  #86  
Oud 30-06-10, 10:08
Niequi Niequi is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 15
Standaard

Inderdaad Merlin, deze deal is ook geweldig. Ik neem aan dat je dan wel ANWB-lid moet zijn. Voorlopig zit ik even vast voor 13.50, is ook een goede deal, bovendien hou ik steeds beltegoed over dus ik ben tevreden. 13,50 lijkt weinig maar je beltegoed is 27,50 p.m.

Bovendien zie ik dat met de zgn. ANWB deal je beltegoed maar 1 maand geldig is en dat is met Super Sim Only 2 maanden geldig, ik start dus elke maand met meer dan 27,50 tegoed. Past prima.

Laatst gewijzigd door Niequi; 30-06-10 om 15:49.
  #87  
Oud 05-07-10, 15:28
Maxman Maxman is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 197
Standaard

http://directsales.vodafone.nl/tvgids

400 Min/SMS + onbeperkt internet - 11,95 p/maand
Eerst eens kijken of ik het hiermee haal en anders 1000 smsjes voor 10 euro erbij.

Wat ook heel erg fijn is bij vodafone is dat als je gebelt wordt in het buitenland je 79 cent betaald voor het gesprek ongeacht hoe lang het gesprek duurt.

10 euro voor 25MB internet in het buitenland dat 7 dagen geldig is, is ook een flink pluspunt.
  #88  
Oud 05-07-10, 21:44
dirkvs dirkvs is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maxman Bekijk bericht
http://directsales.vodafone.nl/tvgids

400 Min/SMS + onbeperkt internet - 11,95 p/maand
Eerst eens kijken of ik het hiermee haal en anders 1000 smsjes voor 10 euro erbij.

Wat ook heel erg fijn is bij vodafone is dat als je gebelt wordt in het buitenland je 79 cent betaald voor het gesprek ongeacht hoe lang het gesprek duurt.

10 euro voor 25MB internet in het buitenland dat 7 dagen geldig is, is ook een flink pluspunt.
Die 11,95 euro voor 400 zal wel een typefout zijn, gezien hij goedkoper is dan die van 300 minuten. Dit is trouwens dezelfde aanbieding als die van de ANWB, https://directsales.vodafone.nl/anwb/orderform/582 waar wel de bedragen goed staan.
  #89  
Oud 15-07-10, 17:55
loopezz's schermafbeelding
loopezz loopezz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Horst (Limburg)
Berichten: 132
Standaard

Weet iemand toevallig een ipcc die apn, tethering en vodafone logo toevoegd zonder MMS? Of hoe ik de MMS instellingen er uit kan slopen uit deze Vodafone_iPhone_3G_3GS_3.0.rar?
  #90  
Oud 16-07-10, 11:43
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirkvs Bekijk bericht
Die 11,95 euro voor 400 zal wel een typefout zijn, gezien hij goedkoper is dan die van 300 minuten. Dit is trouwens dezelfde aanbieding als die van de ANWB, https://directsales.vodafone.nl/anwb/orderform/582 waar wel de bedragen goed staan.
Dit bedrag klopt wel. Dit bedrag hoort gewoon11.95 te zijn. Ik ben ook aan het kijken naar een nieuw abbo en kwam dit ook tegen. Heb voor de zekerheid maar even met vodafone gebeld en zij zeiden me dat de prijs gewoon klopte .
  #91  
Oud 20-07-10, 20:02
Chingon Chingon is offline
• iOS 5.1.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjord Bekijk bericht
Dit bedrag klopt wel. Dit bedrag hoort gewoon11.95 te zijn. Ik ben ook aan het kijken naar een nieuw abbo en kwam dit ook tegen. Heb voor de zekerheid maar even met vodafone gebeld en zij zeiden me dat de prijs gewoon klopte .
Wat zijn de verschillen van dan abonnement ten opzichte van een 'gewoon' sim-only bel+sms+web abonnement?

Als ik hier kijk: tarieven -Sim Only abonnement - Sim Only & gsm-abonnementen kost de Bel+sms+web 400 bundel € 28,95 p/m. Bij die "tvgids actie" staat bij een 400 bundel als 'normale' prijs € 23,95 en actieprijs € 11,95. Die normale prijs is dus al goedkoper dan de prijs op vodafone.nl. Bijna 'too good to be true' zou je zeggen. Zit er ergens een addertje onder het gras?

Kun je ook de extra Blox hierbij gebruiken (bijv. "internet op reis")?
  #92  
Oud 21-07-10, 13:56
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chingon Bekijk bericht
Wat zijn de verschillen van dan abonnement ten opzichte van een 'gewoon' sim-only bel+sms+web abonnement?

Als ik hier kijk: tarieven -Sim Only abonnement - Sim Only & gsm-abonnementen kost de Bel+sms+web 400 bundel € 28,95 p/m. Bij die "tvgids actie" staat bij een 400 bundel als 'normale' prijs € 23,95 en actieprijs € 11,95. Die normale prijs is dus al goedkoper dan de prijs op vodafone.nl. Bijna 'too good to be true' zou je zeggen. Zit er ergens een addertje onder het gras?

Kun je ook de extra Blox hierbij gebruiken (bijv. "internet op reis")?
Bij de anwb directsale kon je alle blox behalve de sms verdubbelaar gebruiken kreeg ik te horen.. weet niet hoe het met de andere direct sales is maar ik zou gewoon ff een mailtje sturen of opbellen!
  #93  
Oud 21-07-10, 13:59
khalid khalid is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Utr
Berichten: 6
Standaard

Het verschil tussen de ANWB vs TVGIDS actie is dat het bij de ANWB actie een bel/sms bundel betreft en bij de TVGIDS actie alleen een bel bundel is.

Heb zelf een 400 bel-sms-web besteld anwb besteld
  #94  
Oud 21-07-10, 14:10
Maxman Maxman is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 197
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door khalid Bekijk bericht
Het verschil tussen de ANWB vs TVGIDS actie is dat het bij de ANWB actie een bel/sms bundel betreft en bij de TVGIDS actie alleen een bel bundel is.

Heb zelf een 400 bel-sms-web besteld anwb besteld
Mag ik vragen waarom je voor de actie van de ANWB hebt gekozen en niet die van TVGids voglens mij scheelt dit bij Bel+SMS+Web 400 toch 3 euro in de maand.

Ik heb namelijk die Bel+SMS+Web 400 van de TVGids actie besteld.
  #95  
Oud 21-07-10, 14:26
khalid khalid is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Utr
Berichten: 6
Standaard

tsja ik zie eigenlijk nu pas dat er ook een tvgids actie is, heb gisteren mijn anwb actie besteld, maar als je gaat kijken tijdens de bestelling zie je dat er bij anwb bel/sms staat en tijdens de tvgids bestelling alleen "bel"

maar voor de tvgids actie hoef je niet lid te zijn volgens mij, je hoeft geen lidmaatschapsnr optegeven?
  #96  
Oud 21-07-10, 14:40
Maxman Maxman is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 197
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door khalid Bekijk bericht
tsja ik zie eigenlijk nu pas dat er ook een tvgids actie is, heb gisteren mijn anwb actie besteld, maar als je gaat kijken tijdens de bestelling zie je dat er bij anwb bel/sms staat en tijdens de tvgids bestelling alleen "bel"

maar voor de tvgids actie hoef je niet lid te zijn volgens mij, je hoeft geen lidmaatschapsnr optegeven?
Nope gewoon besteld en inmiddels al binnen. Het is precies hetzelfde als het ANWB abbo alleen 3 euro goedkoper.

1 min is hetzelfde als 1 SMSJe komt allemaal uit 1 bundel

Laatst gewijzigd door Maxman; 21-07-10 om 16:04.
  #97  
Oud 21-07-10, 15:53
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Als ik terug ben van vakantie denk ik dat ik die van de tvgids ook ga bestellen. Nemen ze trouwens ook contact met je op zodra het abo verloopt of hoe zit dat met een sim-only?

Denk dat ik me een 3GS bestel omdat de 4 nog aardig prijzig is. Tenzij die natuurlijk flink goedkoper gaat worden
  #98  
Oud 21-07-10, 17:48
khalid khalid is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Utr
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maxman Bekijk bericht
Nope gewoon besteld en inmiddels al binnen. Het is precies hetzelfde als het ANWB abbo alleen 3 euro goedkoper.

1 min is hetzelfde als 1 SMSJe komt allemaal uit 1 bundel
En hoelang duurde het voordat jij je sim binnen had? en had jij nummerbehoud gedaan?
  #99  
Oud 21-07-10, 19:54
Maxman Maxman is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 197
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door khalid Bekijk bericht
En hoelang duurde het voordat jij je sim binnen had? en had jij nummerbehoud gedaan?
Weekje alles binnen had sneller gekund maar ik kon op andere bezorgdagen niet. Nummerbehoud ook aangevraagd wordt 5 augustus overgezet dus ik had geen haast.
  #100  
Oud 22-07-10, 11:53
khalid khalid is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Utr
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maxman Bekijk bericht
Weekje alles binnen had sneller gekund maar ik kon op andere bezorgdagen niet. Nummerbehoud ook aangevraagd wordt 5 augustus overgezet dus ik had geen haast.
Heb je toevallig je internet snelheid gemeten? 3.6mb Vodafone sim?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone Super SIM met nieuwe iPhone blingbling Vodafone 1 13-08-10 15:48
iPhone 3G: Super x-sim myplace Unlock 2 19-05-09 18:17
Vodafone super sim rubbyphone Vodafone 3 06-04-09 14:54
Vodafone super sim vs. gewone sim met 3G VincentKooijman Vodafone 1 01-04-09 15:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:30.