//

Vodafone super sim only

Vodafone super sim only discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben van plan een iphone te kopen. Eentje die unlocked is. Want t-mobile vertrouw ik toch niet echt als ik de verhalen zo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-01-10, 15:30
Duprezz Duprezz is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 24
Standaard Vodafone super sim only

Hallo,

Ik ben van plan een iphone te kopen. Eentje die unlocked is. Want t-mobile vertrouw ik toch niet echt als ik de verhalen zo hoor. Nu ben ik is gaan kijken op de vodafone site. Daar staat:

Super sim 13,50 - 200 min/sms

Hier zit dan ook internet bij. En dan staat er daar onder nog dat dit inbegrepen is met de Voordeel SMS BloX t.w.v. € 2 per maand. Dit betekent volgens mij dat er een sms verdubbelaar bij zit.

Nu is mijn vraag. Hoeveel smsjes heb je met deze super sim only. 200 of 400 ?

Alvast bedankt,

Duprezz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-01-10, 16:56
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Volgens mij heb je maar 200 sms, of belminuten. Één en dezelfde bundel, dus als je veel belt of sms't is het gauw op.
  #3  
Oud 21-01-10, 17:09
Duprezz Duprezz is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 24
Standaard

Hmm, is die voordeel sms blox al inbegrepen dan?
  #4  
Oud 21-01-10, 18:41
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Dat weet ik niet precies, ik heb vorig jaar in een vodafonewinkel gevraagd. En daar vertelden ze het één-bundel-verhaal. Ik vond dat nog steeds wel een goede deal, het gaat vooral om internet dan. Maar ik zou het vragen in zo'n winkel. Er zijn ook wel andere abonnementen bij al die aanbieders, groot nadeel van supersim is dat je er 2 jaar aan vast zit.
  #5  
Oud 21-01-10, 20:36
moose's schermafbeelding
moose moose is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 53
Stuur een bericht via ICQ naar moose Stuur een bericht via MSN naar moose Stuur een bericht via Yahoo naar moose
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door remundo7000 Bekijk bericht
Volgens mij heb je maar 200 sms, of belminuten. Één en dezelfde bundel, dus als je veel belt of sms't is het gauw op.
Vodafone Super Sim heeft 200 minuten bellen of 400 SMS/MMS (SMS/MMS verdubelaar/SMS/MMS Voordeel Blox)

Onbeperkt en "Zorgeloos Internet" op 3,6 Mbps inbegrepen. Zit nu maandelijks op 1,5 GB verkeer enkel via mobiel

12,49 per maand zie ik elke maand wat er wordt afgeschreven, en neem overgebleven minuten/sms/mms mee naar de volgende maand.

Bereik is super altijd volle bak en altijd 3G, geluidskwaliteit is glas helder, door dat de ontvangst van Vodafone vrij sterk is, gaat de batterij ook langer mee.

KPN kan mij bovenstaande niet aanbieden betreft voor dat geld, T-Mobile is het bereik slecht, dus blijft er maar 1 over, dat wordt dan Vodafone.

Wil je zo'n Super Sim hebben, dan kan je deze meteen meekrijgen alleen bij een echte Vodafone winkel, verder moet je je iPhone meenemen voor het IMEI/serienummer te registreren bij Vodafone. Wil je je oude nummer behouden dan kan dit, neem je simkaart en nummer mee van je oude provider, dan kunnen ze dit direct bij je aanvraag indienen, alleen moet je wachten tot het oude nummer is overgezet en zullen dan je simkaart activeren. Of kies een leuk of mooi nummer is de lijsten van 06 nummers die de winkel verkoper in zijn scherm ziet, meestal kan je kiezen uit 5 nummers maar ze kunnen van alle winkels in Nederland de nummers zien dus heb je de beschikking over honderden nummers om te kiezen.

Onderstaand nog wat extra info van Vodafone zelf.

Super Sim Only

http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg20...g%20iPhone.pdf

Vodafone Forum

In de App Store op je iPhone zijn er diverse Vodafone Apps te verkrijgen zoals "Vodafone Update", Vodafone People Sync" (Vodafone 360) en een "Beltegoed/Belstatus Applicatie" meter zodat je precies kan zien hoeveel minuten/SMS en MMS je nog over hebt. Email met mail0654xxxxxx@vodafone.nl een eigen Vodafone email adres werkt ook goed.

En voor de duidelijkheid, eeh... NEE heb verder niks met Vodafone te maken, ben gewoon blij van T-Mobile af ben en merk dat zoveel beter is met dit abonnement, lekker goedkoop en een zeer goed bereik plus sneller internet, ben gewoon zeer tevreden hiermee.
Verder ach 2 jaar is niet erg als ik om mij heen hoor dat mobiel bellen duurder gaat worden binnenkort bij alle providers is dit gewoon perfect.

Laatst gewijzigd door moose; 21-01-10 om 21:29.
  #6  
Oud 21-01-10, 23:06
Duprezz Duprezz is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 24
Standaard

@Moose: Je hebt me overtuigd!

Dus 200 bel minuten/400 sms. Gruwelijk!!
  #7  
Oud 23-01-10, 16:25
sebas2009 sebas2009 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 11
Standaard

Ik ben het helemaal eens met Moose! Ik heb ook een Vodafone Super Sim abbo en het werkt fantastisch: goed bereik, snel internet, makkelijk en goedkoop!
  #8  
Oud 23-01-10, 18:20
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Ik ben ook overtuigd. Ik heb nog eens nagevraagd, en gelijk het abonnement genomen. Het is inderdaad een hele goede deal. Ik bel niet zo veel, en sms nog minder. Gek genoeg heeft T-Mobile waar ik woon wel beter 3G-bereik dan Vodafone. Maar het bereik is goed genoeg.

Ik ga nog testen in het dorp waar mijn ouders wonen, daar is in ieder geval geen 3G van T-Mobile.

Laatst gewijzigd door remundo7000; 23-01-10 om 19:48.
  #9  
Oud 23-01-10, 19:24
Duprezz Duprezz is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 24
Standaard

Het enige nadeel is dat je simkaart niet in een andere telefoon kan, mocht je iphone kapot gaan..
  #10  
Oud 23-01-10, 20:01
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moose Bekijk bericht
Vodafone Super Sim heeft 200 minuten bellen of 400 SMS/MMS (SMS/MMS verdubelaar/SMS/MMS Voordeel Blox)
...
Klopt dit wel? Want op de site staat gewoon 200 min/sms in bundel en ook nog eens SMS BLOX inbegrepen.

Want dan wil ik het volgende weten: stel je bent een abo aangegaan. Hoe worden de sms-jes afgetrokken.

Stel je stuurt 1 sms gaat dat eerst weg van je 200 bundel bel/sms minuten en nadat dit op is wordt de andere 200 sms-jes aangesproken voor het versturen van een sms als je bundel gebruikt is. En logisch dat je betaalt voor voor je belminuten nadat de bundel op is.

of

Heb je na het versturen van 1 sms nog over: 200 bel/sms en 199 sms (BLOX) over?

Ik kan dit niet direct terugvinden op de site.
  #11  
Oud 23-01-10, 20:18
dirkvs dirkvs is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 20
Standaard

Ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat het als volg werkt:
200 min/sms. door de blox wordt dit 200/400.
Als je vervolgens 1 sms verstuudt,wordt dit 199,5/399
Of als je 1 minuut belt wordt dit 199/398

Corigeer me als ik geen gelijk heb!
  #12  
Oud 23-01-10, 20:22
moose's schermafbeelding
moose moose is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 53
Stuur een bericht via ICQ naar moose Stuur een bericht via MSN naar moose Stuur een bericht via Yahoo naar moose
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Klopt dit wel? Want op de site staat gewoon 200 min/sms in bundel en ook nog eens SMS BLOX inbegrepen.

Want dan wil ik het volgende weten: stel je bent een abo aangegaan. Hoe worden de sms-jes afgetrokken.

Stel je stuurt 1 sms gaat dat eerst weg van je 200 bundel bel/sms minuten en nadat dit op is wordt de andere 200 sms-jes aangesproken voor het versturen van een sms als je bundel gebruikt is. En logisch dat je betaalt voor voor je belminuten nadat de bundel op is.

of

Heb je na het versturen van 1 sms nog over: 200 bel/sms en 199 sms (BLOX) over?

Ik kan dit niet direct terugvinden op de site.
Een Voordeel SMS/MMS BloX is een Voordeel SMS BloX t.w.v. € 2 per maand inbegrepen bij alle abonnementen, De Voordeel SMS BloX kost € 2,00 per maand voor het dubbele aantal sms'jes, dit is dus inclusief, als je kiest voor Vodafone Super Sim 200 van 13,49 per maand.

Heb je 200 bel minuten dan heb je 400 SMS en MMS, bij 400 bel minuten heb je 800 SMS en MMS etc...

Uitleg staat hier --> Voordeel SMS

Voordeel SMS

http://www.vodafone.nl/Vodafone/pdf/...definitief.pdf

Kortom inclusief:
50% korting op 27,- abbo met 200 minuten voor 13,49 (1 bel minuut is 0,13 cent - 1 sms/mms is 0,06 cent dat is wat uit de 27,- euro per maand gaat waarvan je maar 13,49 betaald)
+
sms-verdubbelaar tw van 2,- (200 wordt 400) gratis!
+
internetblox tw van 9,50 (3,6 Mbps) gratis!

Reken je voordeel uit

Dit alles 13,49

Laatst gewijzigd door moose; 23-01-10 om 21:09.
  #13  
Oud 24-01-10, 17:31
iHein iHein is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

En wij moeten nog steeds geloven dat je niks met vodafone te maken hebt
  #14  
Oud 24-01-10, 18:03
Duprezz Duprezz is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 24
Standaard

Klopt, ik ben naar de vodafone winkel geweest om dit na te vragen. Ze zeggen. 200 belminuten staan gelijk aan 200 smsjes. Wanneer je dus die super sim met die blox hebt. Wordt er bij een smsje niet 1 van de 200 afgetrokken maar 0,5. Dit betekent dus inderdaad 400 smsje of 200 belminuten.

Vind dit echt een perfect abonnement!
  #15  
Oud 30-01-10, 17:31
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duprezz Bekijk bericht
Het enige nadeel is dat je simkaart niet in een andere telefoon kan, mocht je iphone kapot gaan..
Moose, weet jij misschien hoe dit zit

Mijn iPhone is kapot, ik wil nu een andere iPhone gebruiken met deze sim. Het is wel een iPhone, met een ander imei-nummer. En in artikel 5 van de voorwaarden staat iets cryptisch daar over, dat Vodafone de prijs mag aanpassen. Dat wil niet zeggen dat ze dat doen, natuurlijk.
  #16  
Oud 30-01-10, 18:00
Davernl Davernl is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door remundo7000 Bekijk bericht
Moose, weet jij misschien hoe dit zit

Mijn iPhone is kapot, ik wil nu een andere iPhone gebruiken met deze sim. Het is wel een iPhone, met een ander imei-nummer. En in artikel 5 van de voorwaarden staat iets cryptisch daar over, dat Vodafone de prijs mag aanpassen. Dat wil niet zeggen dat ze dat doen, natuurlijk.

Vorig jaar nog naar zon abo gekeken.

Vroeg en als me iPhone nu kapot gaat en ik een andere koop? Dan moet je naar de winkel terug om een nieuw imei nummer door te geven samen met je nieuwe iPhone.

Doe je dit nit dan gaan de kosten omhoog van 13,50 naar 31,50 per maand wat de kosten zijn van die abo normaal.
  #17  
Oud 30-01-10, 21:41
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Dave, dank. Ik vermoedde al dat ze het in de winkel niet wisten. Ik ga volgende week op een moment dat het niet zo druk is, regel het dan.
  #18  
Oud 30-01-10, 22:12
Damys4 Damys4 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Het Gooi
Berichten: 84
Standaard

Typisch...bij mij raadde Vodafone zo'n Abo af (Super Sim)....door de Addertjes onder het gras...heb dus nu een Sim Only in mijn Iphone (Al bijna 15 jaar bij Vodafone/Libertel/Liberphone...)
__________________
Imac 3,2 Ghz 1TB, Iphone 3GS 32GB wit, Ipad 64GB 3G, Ipad 4 Retina 16GB Cellular (werk) Iphone 4 32GB. Apple TV 2 + Apple TV 3.
  #19  
Oud 31-01-10, 18:34
dirkvs dirkvs is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 20
Standaard

@ Damys4: Op basis van wat raden ze het je af..?
  #20  
Oud 31-01-10, 20:16
Damys4 Damys4 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Het Gooi
Berichten: 84
Standaard

Het is een contract die NIET te wijzigen is in het contractsjaar (of jaren) (ook je Blox niet!)
Het abonnement wordt na een tijd (voor ieder anders ligt aan welke vorm/vaste kosten je neemt) 2x zo duur dan bij aanvang.
Super Sim heeft alles wat een Sim Only ook heeft behalve de addertjes onder het gras.....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone Super SIM met nieuwe iPhone blingbling Vodafone 1 13-08-10 15:48
iPhone 3G: Super x-sim myplace Unlock 2 19-05-09 18:17
Vodafone super sim rubbyphone Vodafone 3 06-04-09 14:54
Vodafone super sim vs. gewone sim met 3G VincentKooijman Vodafone 1 01-04-09 15:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:31.