//

Iphone met Vodafone

Iphone met Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan me helpen. Ik wil graag via phoneshop een iphone bestellen met een vodafone abonnement. Nu heb ik HI en wil dus overstappen met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-02-10, 08:37
wendy1983 wendy1983 is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 20
Standaard Iphone met Vodafone

Wie kan me helpen. Ik wil graag via phoneshop een iphone bestellen met een vodafone abonnement. Nu heb ik HI en wil dus overstappen met nummer behoud. Maar.... Mijn Hi loopt af op 13 juni 2010. Wanneer ik nu een bestelling plaats met porteerdatum 13juni heb ik dan tot die tijd dubbele abonnementskosten? Of gaat mijn nieuwe pas in als de oude dan afloopt? En krijg ik wel gelijk de iphone opgestuurd?

Groeten Wendy

hopelijk weet iemand raad want ik kan nergens de antwoorden vinden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-02-10, 09:16
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Weet t niet zeker, maar denk inderdaad dat je een tijdje dubbel abo hebt. Heb je phoneshop of KPN zelf al gebeld?

Alternatief zou kunnen zijn: naar Belgie rijden (zelf ook gedaan), daar een simlockvrije iPhone 3GS voor 575 euro halen en vanaf juni een simonly abo nemen bij Vodafone. Hoef je niet zo lang te wachten op je iPhone en kan in de tussentijd je Hi sim er al in.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wendy1983 Bekijk bericht
Wie kan me helpen. Ik wil graag via phoneshop een iphone bestellen met een vodafone abonnement. Nu heb ik HI en wil dus overstappen met nummer behoud. Maar.... Mijn Hi loopt af op 13 juni 2010. Wanneer ik nu een bestelling plaats met porteerdatum 13juni heb ik dan tot die tijd dubbele abonnementskosten? Of gaat mijn nieuwe pas in als de oude dan afloopt? En krijg ik wel gelijk de iphone opgestuurd?

Groeten Wendy

hopelijk weet iemand raad want ik kan nergens de antwoorden vinden.
  #3  
Oud 19-02-10, 09:18
wendy1983 wendy1983 is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 20
Standaard

Wilde om half negen phoneshop bellen maar die gaan pas om 10 uur open.
  #4  
Oud 19-02-10, 13:22
Rub3n Rub3n is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 68
Standaard

Volgens mij kun je 4 maanden voor afloop van je huidige abonnement een nieuw contract afsluiten.

Ik heb dit ook gedaan, mijn contract loopt 21 mei af. Ik heb gisteren de papieren naar Phoneshop gestuurd voor een nieuw contract (ook van Hi -> Vodafone).

Nu duurt het dus 3-7 dagen voor KPN mijn nummerbehoud aanvraag goedkeurt. En dan krijg ik de iPhone thuis!!!!!
  #5  
Oud 19-02-10, 13:46
wendy1983 wendy1983 is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 20
Standaard

ik heb hem ook net besteld
  #6  
Oud 19-02-10, 14:59
Yannickjee. Yannickjee. is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Breda
Berichten: 27
Standaard

Ik heb nu ook nog een abonnement bij telfort & ik kan hem gewoon afkopen ( dan heb je je abonnement niet meer ) maar dan moet ik wel alles voor de komende maanden al betalen. Maar dan kan ik wel gewoon een iphone kopen
  #7  
Oud 25-02-10, 19:53
CLL-Martin CLL-Martin is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Bergen op Zoom - NL
Berichten: 16
Standaard

Mag ik weten waarom jullie van kpn/hi naar vodoafone willen? Ik heb nu vodafone en wil naar kpn.. ik kan hier regelmatig niet bellen (slecht bereik) en dat kan mijn vriendin met kpn wel... Daarom denk ik dat het hier met t-mobile helemaal slecht af gaat lopen.
  #8  
Oud 25-02-10, 19:59
Rub3n Rub3n is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 68
Standaard

Ik weet toevallig dat Vodafone mijn broer heel goed bevalt. En hij woont in dezelfde plaats als mij dus vandaar dat ik heb gekozen om hem bij Vodafone te doen.

En daarbij was Hi verlenging veel duurder voor mij.

Ik heb overigens zojuist een e-mail gekregen dat ik morgen mijn toestel ontvang.

Dus vorige vrijdag contracten opgestuurd (dus de bestelling bevestigd) en dan zou het 2-10 dagen duren voor goedkeuring en 1 werkdag levering.

Nou komt prima uit dus!
  #9  
Oud 25-02-10, 20:13
wendy1983 wendy1983 is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLL-Martin Bekijk bericht
Mag ik weten waarom jullie van kpn/hi naar vodoafone willen? Ik heb nu vodafone en wil naar kpn.. ik kan hier regelmatig niet bellen (slecht bereik) en dat kan mijn vriendin met kpn wel... Daarom denk ik dat het hier met t-mobile helemaal slecht af gaat lopen.
Ik heb met bijna alle providers hier thuis bereik. Ik vind Hi veel te duur. Stap daarom over naar vodafone.
  #10  
Oud 02-03-10, 17:50
dpz dpz is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 60
Standaard

Als je met de klantenservice van Vodafone belt, kunnen die een korting voor je regelen bij phoneshop.nl, kreeg ik vandaag te horen van een medewerker...
  #11  
Oud 05-03-10, 10:49
thunder thunder is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 77
Standaard

Klopt, ik heb vorige week contact gezocht met de klantenservice via de website en dit was het antwoord:

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Het verlengen van uw vodafone abonnement in combinatie met de Iphone is al een tijd mogelijk via een externe partner van Vodafone.
Indien u hier meer over wilt weten, verzoek ik u contact op te nemen met onze klantenservice.
Bel 1200 en kies de optie "Einddatum contract opvragen".


Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

Hier wordt niet specifiek phoneshop.nl genoemd, maar wel dat men daar een externe partner voor gebruikt. Dit is trouwens bij KPN ook hetzelfde want die leveren de Iphone alleen via T For Telecom, Belcompany of The Phone House.
  #12  
Oud 07-03-10, 13:03
Vuurvlieg Vuurvlieg is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Middelharnis
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thunder Bekijk bericht
Klopt, ik heb vorige week contact gezocht met de klantenservice via de website en dit was het antwoord:

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Het verlengen van uw vodafone abonnement in combinatie met de Iphone is al een tijd mogelijk via een externe partner van Vodafone.
Indien u hier meer over wilt weten, verzoek ik u contact op te nemen met onze klantenservice.
Bel 1200 en kies de optie "Einddatum contract opvragen".


Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

Hier wordt niet specifiek phoneshop.nl genoemd, maar wel dat men daar een externe partner voor gebruikt. Dit is trouwens bij KPN ook hetzelfde want die leveren de Iphone alleen via T For Telecom, Belcompany of The Phone House.
Dat zou ook voor mij perfekt zijn. Ik wil graag bij Vodafone gaan verlengen maar wil wel een iphone.
Vraagje nog, wat wordt er dan door Vodafone aangeboden? Het oudere sim-only abo voor de iphone of de nieuwere abo's? Of moet je al deze zaken met die externe partner regelen.
  #13  
Oud 07-03-10, 20:54
thunder thunder is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 77
Standaard

Meer weet ik ook niet, want ik ben er nog niet achteraan geweest. Ben nog in dubio of ik nu voor verlenging kies of straks als er een nieuwe Iphone uitkomt.
  #14  
Oud 08-03-10, 19:10
Vuurvlieg Vuurvlieg is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Middelharnis
Berichten: 18
Standaard

Ok bedankt voor je antwoord. Over de nieuwe iphone is niet echt veel bekend. Komt hij er wel of niet wat zijn de spec, het is nog allemaal wazig. Succes met je keuze.
Iemand anders ervaring met Vodafone zoals eerder geschreven?
  #15  
Oud 09-03-10, 15:18
haantje85 haantje85 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 30
Standaard

Ik heb sinds kort super sim only van Vodafone en heb een probleem (hoop dat dat gewoon in dit topic mag)

Het gebeurt ongeveer 1 op de 2x dat ik iemand probeer te bellen en gewoon goed bereik heb:
Ik pak mijn telefoon en selecteer de gene die ik wil bellen. Hij gaat bellen en vervolgens staat er verbinding mislukt en de iPhone gaat zoeken naar provider om vervolgens na paar seconden weer Vodafone te hebben met vol bereik.
Bij degene die ik gebeld heb is hij 1x over gegaan.

Iemand die dit probleem/oplossing kent, het is vrij irritant.
Bedankt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Email met vodafone Op de iphone! ivoborkus Vodafone 121 21-09-10 03:13
Iphone 4 bereik met Vodafone mrscheer Vodafone 2 19-07-10 19:15
iPhone 3G met Vodafone - ervaringen? iSander Vodafone 266 06-01-10 00:10
is 3G internetten op de iphone sneller met vodafone dan met t-mobile Amien Vodafone 3 16-12-08 21:26
Internet op de Iphone met Vodafone robdeboer Vodafone 3 12-12-08 19:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:21.