Vodafone Interneten Met je I Phone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo heb net de I phone zo blij als een kind. Maar krijg geen Internet heb even een sms gedaan "interner dag aan". Maar werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Hallo heb net de I phone zo blij als een kind.
![]() Maar krijg geen Internet heb even een sms gedaan "interner dag aan". Maar werkt niet weet iemand hoe dat kan hij is Ge jailbreakt. P.S mijn Cydia werkt ook niet en er staad een rode 1 in het logo kan iemand mij helpen alvast bedankt de noop. ![]() Heccer. Yes een I phone. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() IK heb ook vodafoon en je moet handmatig de instellingen doen.
bij ->> instellingen --> Algemeen ---> Netwerk --> Mobiel datanetwerk daar vul je in live.vodafone.com Gebruiker vodafone Pass vodafone Ook onder Mns invullem Laatst gewijzigd door ladydolphin; 19-02-10 om 17:31. |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Bij voorbaat dank! |
|
|||
|
|||
![]() Ik zou even kijk bij instellingen als je SIM er in zit. Ik weet van vodafoon dat ze nog geen instellingen van de Iphone via sms versturen. Ze ondersteunen het niet. Ik zou even kijken op de website. bij toestellen!
|
|
||||
|
||||
![]() Supper werkt bedankt. echt super thnx mensen.
Nooit meer een windows phone voor mij Heccer |
|
![]() Voor internet moet je ''zorgeloos internet aan'' sms'en naar 4000.
|
|||
|
|||
![]() Om Vodafone Zorgeloos Internet op je iPhone te activeren kun je onderstaande handleiding gebruiken:
http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg20...g%20iPhone.pdf |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem met i phone | brecht55 | iPhone algemeen | 6 | 26-05-11 20:22 |
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje | kevinkoene | iTunes | 13 | 25-05-11 15:02 |
Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu | CrazyMike | iPhone algemeen | 1 | 19-03-11 16:38 |
Blackberry Vodafone abonnement icm I-Phone | Markgoessens | Vodafone | 4 | 27-07-10 14:39 |
i-phone 4 kopen in UK en je al bestaande i-phone t-mobile abonnement gebruiken? | seevinck | Koopinformatie Nederland | 5 | 21-07-10 12:18 |
|
|