//

Phoneshop.nl korting Vodafone

Phoneshop.nl korting Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren ontving ik mijn 3gs van phoneshop.nl. In de bestelling stond dat ik 24 maanden lang 12,5% korting had op mijn vodafone bel,sms en web ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-02-10, 22:01
Mypod Mypod is offline
• iOS 7.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 71
Standaard Phoneshop.nl korting Vodafone

Gisteren ontving ik mijn 3gs van phoneshop.nl. In de bestelling stond dat ik 24 maanden lang 12,5% korting had op mijn vodafone bel,sms en web 275 abbonement. Nu registreerde ik mij op de vodafone website om info over mijn abbonement te zien. Hier is echter die korting niet eraf gehaald en moet ik per maand 39,50 betalen. Wie heeft ervaring met fit abbonement en weet hoe ik die korting krijg?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-02-10, 21:11
wendy1983 wendy1983 is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 20
Standaard

Krijg je die korting misschien via phoneshop? Anders misschien hun ff bellen dan weet je het zeker.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Phoneshop.nl elflogo Koopinformatie Nederland 941 08-12-10 21:31
Help aub ! Phoneshop - Vodafone - Iphone4 vanhaze Vodafone 7 09-10-10 17:05
Phoneshop berekeningen Chocoladeridder Koopinformatie Nederland 27 20-06-10 18:18
Phoneshop timothyz Archief 1 16-06-10 00:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:45.