(Vodafone) Mobiel data activeren niet mogelijk; storing?
Beste forummers,
Zijn er meer mensen die op dit moment bij Vodafone niet data kunnen ophalen? Ik krijg de melding dat data activeren niet mogelijk is. Het heeft altijd goed gewerkt. Ik heb zo'n super sim only-abo. |
Ik heb sinds vanochtend hetzelfde probleem (Vodafone Bel+SMS+Web 200). Afgelopen vrijdag en zaterdag heeft zich hetzelfde probleem ook al eens voorgedaan. Toen waren er ook meer forummers die ook geen internet hadden.
|
Ook ik heb er last van.
De hele ochtend al geen mobiel internet. Hoop dat het snel weer opgelost is. |
plus één! erg vervelend..
|
Bij mij is het probleem inmiddels weer verholpen, hopenlijk voor langere tijd.
|
Ik heb ben en hetzelfde probleem, kan iemand me uitleggen hoe dit dan kan?
|
Heb jij iets bijzonders gedaan, of is het gewoon opgelost?
|
Citaat:
|
Provincie Groningen was ook getroffen, hoorde van collega's en vrienden dat ze geen dataverbinding hadden. Ik gebruik zelf ook Vodafone en had gek genoeg nergens last van :cool:
Zal wel door de warmte komen ;) |
Zelf heb ik een KPN abo en praktisch geen problemen. Mijn vrouw heeft Vodafone en alleen maar problemen zeker met de internetverbinding. Ergerlijk wordt ze bij de helpdesk verwezen naar de internetsite en de instellingen die daar gegeven worden werken gewoon niet (live.vodafone.com en 2x vodafone).
Zij geven doodleuk aan dat de iPhone geen door hen ondersteund toestel is..... |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:19. |