//

Vodafone MMS storing?

Vodafone MMS storing? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) He allemaal, Sinds gisteren dat het me opviel kan ik geen mms meer ontvangen en geen mms meer versturen, nu vraag ik me af als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-05-10, 10:52
nl2mml nl2mml is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 13
Standaard Vodafone MMS storing?

He allemaal,

Sinds gisteren dat het me opviel kan ik geen mms meer ontvangen en geen mms meer versturen, nu vraag ik me af als er meer mensen daar last van hebben?

Het was eerst goed, maar nu begin ik te twijfelen of het misschien is gekomen na m'n jailbraik met spirit.

De instellingen staan goed, daar heb ik al die tijd niet meer aan gezeten, maar te controle natuurlijk wel even gecheckt op de site van vodafone, maar staat indd zoals zij het aangeven.

Hoop iig niet dat het alleen aan mij ligt, anders wordt het een heel gepuzzel waar het probleem zit, dan zal het toch ergens met een APP via cydia/rock zijn die ergens een probleem zal geven.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-10, 08:24
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Ik kan alleen MMS ontvangen en niet zenden in het buitenland.
Na een belletje met de klantenservice van Vodafone de instellingen van MMS moeten veranderen van office.vodafone.nl naar live.vodafone.com. Maar ook dat heeft niet geholpen.
Ik heb een ondernemersbundel van vodafone en volgens die man zou het daaraan liggen.
Iemand met een ondernemersbundel die het wel werkend heeft?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone storing nance30 Vodafone 5 15-04-11 15:38
(Vodafone) Mobiel data activeren niet mogelijk; storing? martwout Vodafone 9 22-05-10 11:17
vodafone storing? hbieshe Vodafone 9 20-10-09 14:11
[FW 3.0] Vodafone NL MMS instellingen Olaf! Vodafone 119 14-10-09 22:48
Storing Vodafone Live. Trick9 Vodafone 7 30-09-09 15:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:55.