//

Persé Vodafone, wat is het goedkoopste?

Persé Vodafone, wat is het goedkoopste? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mona @Ballegooier, er zit helaas een rekenfoutje in je goedkoopste variant, 12X 17,25 = 207,00 ipv 172,50 ,totaal = 1016 euro. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 20-07-10, 10:09
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mona Bekijk bericht
@Ballegooier,
er zit helaas een rekenfoutje in je goedkoopste variant, 12X 17,25 = 207,00 ipv 172,50 ,totaal = 1016 euro. Nu scheelt het de wereld niet en het is inderdaad waar dat naar Belgie gaan ook niet gratis is, zeker als je er een eind vandaan zit...
Ik twijfel nog steeds tussen bestellen bij de Phoneshop of het ANWb/Vodafone abbo...Ik vind het ook wel lekker om 1x een grote uitgave te doen en m'n verdere maandlasten laag en overzichtelijk te houden...Maar ja, dan moet ik nog wel geduld hebben, en dat is ook niet m'n sterkste kant
Dank ik pas het aan. Voor mij geldt precies het omgekeerde, ik betaal totaal liever ietsje meer, dan in 1 x een grote uitgave te doen. Simpelweg omdat ik het niet zomaar heb liggen.
Ik zit ver van Belgie en Frankrijk vandaan (en heb ook geen eens een auto) dus een simlockvrije halen in het buitenland is voor mij geen optie. Laat staan dat je het treft dat ze op voorraad zijn....?

Laatst gewijzigd door ballegooier; 21-07-10 om 11:52.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 29-07-10, 14:27
runner70 runner70 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 104
Standaard

Ik wil dolgraag een iphone, maar tmobile is voor mij geen optie.
Mijn zus heeft tmobile, en kan regelmatig niet bellen, sms komen volgende
dag pas aan, vaak staat er een belgisch netwerk op.(3km van grens)

Wat moet ik doen?
Wachten op vodafone met iphone4
nu iphone 3gs 8Gb met vodafone via ivoordeel
Of losse iphone 4 gaan halen in belgie met sim only vodafone,
(denk ik voorlopig ook niet leverbaar)
  #43  
Oud 29-07-10, 15:00
thirs. thirs. is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Harderwijk
Berichten: 60
Standaard

Ik heb mijn iPhone met Vodafone bij iVoordeel weg, voordat de site werd aangepast. Tja, ligt eraan hoeveel GB je nodig denkt te hebben. Over het algemeen heb ik redelijk goed bereik met Vodafone.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 besteld bij Vodafone Shop. Wat is jou gratis product op de orderbevestiging? Leonk Vodafone 0 11-01-11 12:54
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? tom91 iTunes 2 25-12-10 16:25
Mobile me : biedt het inmiddels wat het beloofd ? peppe21 iTunes 3 22-12-08 08:11
Iphone display kapot (niet het beeldscherm maar wat het weergeeft) sfenn Archief 7 06-12-08 12:57
Wi-Fi perse noodzakelijk voor unlocken ? Prime Unlock [archief] 2 26-10-07 15:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:43.