//

Vodafone levert iPhone 4

Vodafone levert iPhone 4 discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mhollink Heb net ook de klantenservice gebeld voor het verlengen van mijn abonnement. En werd doorverbonden met de afdeling Loyalty. Ze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27-06-10, 14:02
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhollink Bekijk bericht
Heb net ook de klantenservice gebeld voor het verlengen van mijn abonnement. En werd doorverbonden met de afdeling Loyalty. Ze leveren direct al de 3gs en ik werd voor de Iphone 4 doorverwezen naar phoneshop.nl.

Ze konden nog steeds niet duidelijk zeggen per wanneer ze officieel de Iphone gaan verkopen. Dat kan volgende week zijn maar ook einde van dit jaar zeiden ze tegen me.
Ik had hetzelfde en toen werd het wel aardig duidelijk dat ik pas die telefoon in oktober zou krijgen. dus van dit idee stap ik maar af. bovendien moet er zeker €500 bijbetaald worden.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 27-06-10, 14:23
mhollink mhollink is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 20
Standaard

Ik heb de Iphone via Phoneshop besteld. De 32 gb zwart met bijbetaling van 366 EUR dat vind ik nog wel meevallen
  #23  
Oud 27-06-10, 15:07
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhollink Bekijk bericht
Ik heb de Iphone via Phoneshop besteld. De 32 gb zwart met bijbetaling van 366 EUR dat vind ik nog wel meevallen
ja, maar dat is zeker twee jaar etc.

ik wil gewoon 1 jaar verlenging met bel+sms+web 650. en als ik verleng bij vodafone en betaal ik dan de eerste 6maanden €20 en andere 6maanden €40 en dan krijg ik er een smartphone bij die je weer doorverkoopt en dan heb ik de iphone 4 bijna gratis aangezien ik mijn 3gs voor €250 wegdoe en de nieuwe smartphone voor €300. en dan volgend jaar weer de iphone 5
  #24  
Oud 27-06-10, 21:38
bosman83 bosman83 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhollink Bekijk bericht
Ik heb de Iphone via Phoneshop besteld. De 32 gb zwart met bijbetaling van 366 EUR dat vind ik nog wel meevallen
366 vind ik nogal wat en aangezien je ook nog eens een hoop betaald voor je abo

bij de phoneshop moest je bij een abo van een maandbedrag van 150 euro nog steeds bij betalen voor je iphone 4

begrijp me niet verkeerd hoor wil hem namelijk erg graag maar ik wacht nog ff tot dat de hipe er af is
  #25  
Oud 03-07-10, 19:09
Bashb Bashb is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Breda
Berichten: 38
Standaard

Vodafone heeft nog steeds geen officiele bevestiging gegeven over de verkoop van de iPhone 4. Logisch, want tmobile heeft nog steeds het alleenrecht op de verkoop.

3Gs is idd leverbaar bij een verlenging van bestaand VF abo. dit in een constructie met phoneshop.nl

over de iPhone 4 is nog niets naar buiten gebracht, en ook binnen vodafone is daar nog steeds niet over bevestigd.
  #26  
Oud 03-07-10, 19:40
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bashb Bekijk bericht
Vodafone heeft nog steeds geen officiele bevestiging gegeven over de verkoop van de iPhone 4. Logisch, want tmobile heeft nog steeds het alleenrecht op de verkoop.

3Gs is idd leverbaar bij een verlenging van bestaand VF abo. dit in een constructie met phoneshop.nl

over de iPhone 4 is nog niets naar buiten gebracht, en ook binnen vodafone is daar nog steeds niet over bevestigd.
ivoordeel.nl bedoel je
  #27  
Oud 03-07-10, 20:33
mhollink mhollink is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 20
Standaard

check xlvoordeel.nl.
  #28  
Oud 10-07-10, 12:13
Arjan29 Arjan29 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Haarlem, Noord Holland
Berichten: 53
Standaard

Ben benieuwd wat de exacte prijzen zullen zijn.
Ik heb overigens een sim only van Vodafone afgesloten en wacht op mijn iPhone 4!
Toch een fijner idee om niet weer 2 jaar aan een abb vast te zitten
Dit is uiteraard persoonlijk.
  #29  
Oud 10-07-10, 15:16
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arjan29 Bekijk bericht
Ben benieuwd wat de exacte prijzen zullen zijn.
Ik heb overigens een sim only van Vodafone afgesloten en wacht op mijn iPhone 4!
Toch een fijner idee om niet weer 2 jaar aan een abb vast te zitten
Dit is uiteraard persoonlijk.
Met sim only van vodafone kun je geen sms verdubbelaar inschakelen en worden alle minuten afgerond, dus 1:01 wordt 2:00 minuten. Ik mag hopen dat je hiervan op de hoogte bent?
  #30  
Oud 04-08-10, 23:13
Dutchstar Dutchstar is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 22
Standaard

Gisteren bij Vodafone langs geweest om een Microsim kaart te halen voor iPhone 4. Hierbij werd verteld dat ze deze sim nog niet leveren i.c.m. een gekoppelde telefoonabonnement.

Daarna volgde de vraag waarvoor de sim zou dienen, eerste gok was de iPad, maar gaf aan dat het voor een iPhone was.

Hierbij gaf de beste man aan dat het nog niet te leveren is, maar wel vanaf November/December i.c.m. de iPhone 4.

Vraag mij natuurlijk wel af hoeveel er waar van is, maar is altijd leuk om te weten.

Dutch~
  #31  
Oud 05-08-10, 00:37
runner70 runner70 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 104
Standaard

anderhalve week geleden mail gestuurd naar vodafone, mijn abon is nu afgelopen en had een vraag of vodafone de iphone ging verkopen of dat
ik beter kon overstappen naar tmobile.
Heb nog steeds geen antwoord gehad.
  #32  
Oud 05-08-10, 00:43
Bashb Bashb is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Breda
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutchstar Bekijk bericht

Hierbij gaf de beste man aan dat het nog niet te leveren is, maar wel vanaf November/December i.c.m. de iPhone 4.

Vraag mij natuurlijk wel af hoeveel er waar van is, maar is altijd leuk om te weten.

Dutch~
microsimkaarten voor de iPad zijn idd al te koop, betreft MBB basis, MBB start en MBB extra. Data-only. Technisch gezien moet daar ook gewoon een BSW op geactiveerd kunnen worden. Maar idd ivm alleenrecht van tmobile hoogstwaarschijnlijk wachten tot 01-10-2010
  #33  
Oud 05-08-10, 00:58
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutchstar Bekijk bericht
Gisteren bij Vodafone langs geweest om een Microsim kaart te halen voor iPhone 4. Hierbij werd verteld dat ze deze sim nog niet leveren i.c.m. een gekoppelde telefoonabonnement.

Daarna volgde de vraag waarvoor de sim zou dienen, eerste gok was de iPad, maar gaf aan dat het voor een iPhone was.

Hierbij gaf de beste man aan dat het nog niet te leveren is, maar wel vanaf November/December i.c.m. de iPhone 4.

Vraag mij natuurlijk wel af hoeveel er waar van is, maar is altijd leuk om te weten.

Dutch~
Ik heb gisteren nog gebeld met de klantenservice en die wist mij te vertellen dat er nieuwe microsims besteld zijn, dus dat zou korte termijn betekenen dat ze leverbaar zijn
__________________

  #34  
Oud 05-08-10, 11:16
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Zijn er nog geen microsimkaarten van vodafone dan voor Iphone 4? Ik wil namelijk 1 simlock vrije toestel uit Frankrijk halen en dan vodafone b+s+w halen. Maar als er geen microsim is van vodafone hoe moet ik dit doen knippen is risico?
  #35  
Oud 05-08-10, 18:01
Mleuter Mleuter is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Beste mensen,

Voor zover ik weet gaat Vodafone de Iphone4 rond Oktober/November dit jaar verkopen. Dit heb ik vernomen van nu.nl ( 'Vodafone gaat iPhone 4 verkopen' | nu.nl/gadgets | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl )

T-Mobile heeft tot het einde van het 3e kwartaal dit jaar een contract met apple dat alleen zij de Iphone4 mogen verkopen. Na dat 3e kwartaal gaat Vodafone als het goed is ook de Iphone4 ! Ik ben in de Vodafone winkel geweest en daar krijg ik hetzelfde verhaal te horen. Ik heb de klantenservice gebeld en die beste man wil niets zeggen om dat er nog niks zeker is.

Dus ik wacht het nog even af want ik wil hem graag met Vodafone hebben! (en niet met t-mobile)

Iemand andere info dan hoor ik het graag.. want hoe eerder ik de Iphone4 heb, hoe beter!

Groeten Maarten
  #36  
Oud 05-08-10, 18:31
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Zou Vodafone de iPhone ook gaan locken ?

Met veel andere toestellen doen ze dit wel en ook met de iphone-abonnementen waarbij je verplicht je imei-nummer moet geven is al een klein stapje in die richting
  #37  
Oud 05-08-10, 18:36
mrich mrich is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 23
Standaard

Kijk da's goed nieuws..(wel OUD nieuws... juni!!) Maar ik wacht dus mooi ook op Vodafone.
(Veel sneller naar verluid beter netwerk in het algemeen)
Bij T-mobile blijf je na je een of twee jaar abo met iphone gewoon de hoofdprijs betalen voor 2 MB/s.
Sim only abo's zijn op max 1 MB/s verkrijgbaar.
Bij Vodafone kun je na twee jaar naar Simonly en blijf je lekker met 4 MB/s data in de lucht.
Verder dan ook waarschijnlijk gewoon 'van de plank' en niet 8 weken wachten terwiojl je vast zit met je bestelling... Nee hoor, even geduld en dan een mooie aanbieding Vodafone meepakken !!!

Laatst gewijzigd door mrich; 05-08-10 om 18:39.
  #38  
Oud 05-08-10, 18:39
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Toch ben ik benieuwd of Vodafone problemen gaat krijgen.

Als ze echt de iPhone gaan verkopen zal het dataverbruik ook flink omhoog gaan op hun netwerk.

Dan kan iedereen Vodafone afzeiken ipv T-mobile
  #39  
Oud 05-08-10, 20:20
Mleuter Mleuter is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrich Bekijk bericht
Kijk da's goed nieuws..(wel OUD nieuws... juni!!) Maar ik wacht dus mooi ook op Vodafone.
(Veel sneller naar verluid beter netwerk in het algemeen)
Bij T-mobile blijf je na je een of twee jaar abo met iphone gewoon de hoofdprijs betalen voor 2 MB/s.
Sim only abo's zijn op max 1 MB/s verkrijgbaar.
Bij Vodafone kun je na twee jaar naar Simonly en blijf je lekker met 4 MB/s data in de lucht.
Verder dan ook waarschijnlijk gewoon 'van de plank' en niet 8 weken wachten terwiojl je vast zit met je bestelling... Nee hoor, even geduld en dan een mooie aanbieding Vodafone meepakken !!!

Tsja het is wel het meest hoopgevende artikel wat je kunt vinden over Vodafone of zij de Iphone gaan verkopen... verder is alles maar een raadsel... dus miss oud... maar wel het beste en je had het zelf waarschijnlijk ook al wel een keer gelezen.

Heb je goed, ik wacht ook tot Vodafone hem gaat verkopen, Can't wait!!
  #40  
Oud 05-08-10, 21:04
mrich mrich is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 23
Standaard

Dat zal inderdaad moeten blijken... maar het lijkt erop dat de grootste meute niet kan wachten en zich in de armen van T-mobile stort...
Het abo verhaal blijft natuurlijk onverminderd van kracht !!!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Bekijk bericht
Toch ben ik benieuwd of Vodafone problemen gaat krijgen.

Als ze echt de iPhone gaan verkopen zal het dataverbruik ook flink omhoog gaan op hun netwerk.

Dan kan iedereen Vodafone afzeiken ipv T-mobile
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:27.