iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/)
-   -   Vodafone levert iPhone 4 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/61520-vodafone-levert-iphone-4-a.html)

harriepopov 13-06-10 18:00

Vodafone levert iPhone 4
 
Ik had onlangs een medewerker van vodafone gesproken en vragen gesteld over phoneshop.nl en dat daar de iphone 4 al wordt aangeboden icm een vodafone abonnement.

Hij antwoordde daarop dat dat voor mij een optie kon zijn óf ik kon hem bij hen bestellen. Dit was alleen mogelijk voor vodafone gebruikers die hun abonnement verlengen. De telefoon zou over 8weken leverbaar moeten zijn en de prijzen waren nog niet bekend.

Toch vind ik het raar dat het alleen kan bij een verlenging. Als je op phoneshop.nl kijkt valt het zelfs op dat wanneer je 'nieuw' aanvinkt de iphone goedkoper is dan wanneer je verlengt. Een minpuntje van hun CRM?

Anyway, ik ben wel tevreden over het feit dat ze telefoon zo snel aanbieden. Bespaart je weer een rit naar België of Italië!

Iemand nog goede punten om bij zo'n verkoper een korting af te dwingen? Enige wat ik kan verzinnen is om te zeggen dat ik naar TM ga, omdat zij goedkoper zijn. Maar dan is het voor hen niet moeilijk om daar op te antwoorden dat TM ronduit slecht is vergeleken met vodafone en dat elk product een eigen prijskaartje heeft. Een korting op mijn abonnement en een iphone voor €500 icm 1 jaar is voor mij wel de jackpot :)

nebilem 13-06-10 19:39

Dat is niet officieel Vodafone.

harriepopov 13-06-10 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nebilem (Bericht 464370)
Dat is niet officieel Vodafone.

en jouw opmerking is gebaseerd op wat?

Dit is is mij gewoon verteld door een vodafone medewerker van de vodafone klantenservice.

nebilem 13-06-10 20:56

Omdat je bijna overal een Iphone met Vodafone kunt kopen op internet. Ik moet het eerst zien op www.vodafone.nl en dan geloof ik het. Het is trouwens normaal dat je bij een nieuwe contract meer korting krijgt. De telfoonmaatschappijen krijgen een soort subsidie bij elk afgesloten nieuwe contract.

harriepopov 13-06-10 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nebilem (Bericht 464399)
Omdat je bijna overal een Iphone met Vodafone kunt kopen op internet. Ik moet het eerst zien op www.vodafone.nl en dan geloof ik het. Het is trouwens normaal dat je bij een nieuwe contract meer korting krijgt. De telfoonmaatschappijen krijgen een soort subsidie bij elk afgesloten nieuwe contract.

Ehm, KPN vertoont op haar website ook niet dat ze iphones leveren, maar toch doen ze het wel. En wacht jij maar net zolang tot dat je het ziet op vodafone.nl dan is de rij weer 1 wachtende minder :)

nebilem 13-06-10 21:34

KPN levert helemaal geen Iphones. Ze hebben alleen nieuwe Iphone geleverd aan bestaande goede klanten. Daarnaast ben ik niet iemand die meteen de eerste nacht al voor de deur gaat zitten wachten.

harriepopov 13-06-10 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nebilem (Bericht 464413)
KPN levert helemaal geen Iphones. Ze hebben alleen nieuwe Iphone geleverd aan bestaande goede klanten. Daarnaast ben ik niet iemand die meteen de eerste nacht al voor de deur gaat zitten wachten.

jij je zin. Maar spreek je zelf niet tegen in één bericht, want dan kom je niet echt geloofwaardig over.

En wie gaat er uberhaupt voor de deur wachten? Ik schrijf me gewoon in en wacht tot de iphone leverbaar is..

nebilem 13-06-10 22:12

Ik spreek mezelf helemaal niet tegen. Lees beter

King1987 13-06-10 22:38

 Verplaatst naar: Geruchten

Omdat dit niet nog niet officieel is bevestigd!

Coen Gortemaker 15-06-10 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nebilem (Bericht 464428)
Ik spreek mezelf helemaal niet tegen. Lees beter

dude serieus, wat je zegt is het zelfde als;
kijk een meisje, nee hoor ik heb der vagina nog niet gezien..

hij zegt dat hij het van een medewerker heeft gehoord. waarschijnlijk is het dan een zelfde idee als dat KPN gedaan heeft dus alleen voor BESTAANDE klanten.. maargoed, morgen ook eens bellen want ik wil hem ook met vodafone en niet via de phoneshop want dan kan ik beter naar belgie..

Mwfadebeer 15-06-10 20:43

Bij phoneshop kun je naders ook goed terecht. Zie elders op het forum.

harriepopov 15-06-10 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mwfadebeer (Bericht 465274)
Bij phoneshop kun je naders ook goed terecht. Zie elders op het forum.

Klopt, maar ik heb een specifiek album en wil die graag verlengen en dat kon alleen bij vodafone zelf en toen zei die medewerker dat vodafone blijkbaar in dat geval wél de iphone leverde.

En absoluut geen slecht woord over phoneshop hoor, maar mij kunnen ze nu niet helpen :(

affi1234 16-06-10 14:25

Dit is een wijziging

andyz 16-06-10 17:49

Heb net precies gebeld met Vodafone. Want mijn contract loopt in dec af. En de iPhone word leverbaar bij Vodafone begin 2de helft van het jaar! Heb me laten inschrijven voor een mailing list als er meer bekent is!

vasco 17-06-10 00:53

De iPhone 4?
Mij vertelde ze dat de 3GS straks leverbaar was maar dat ze de 4 niet zouden krijgen.

iNiek 17-06-10 00:55

Vreemd! Ik had vandaag weer n medewerker aan de lijn die perse wou dat ik bij vodafone bleef maar hij meldde dat de iPhone 3G/3Gs/4 niet officieel door hun geleverd kon worden...

andyz 17-06-10 01:12

Heel vreemd hij had het echt over de 4g! Maar als ik meer weet met de mail dan plaats ik hem

iNiek 17-06-10 01:14

hij vroeg wel aan me als de iPhone door vodafone geleverd kan worden of ik dan terug zou komen... en natuurlijk was m'n antwoord hierop: UITERAARD METEEN!!

harriepopov 18-06-10 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andyz (Bericht 465821)
Heb net precies gebeld met Vodafone. Want mijn contract loopt in dec af. En de iPhone word leverbaar bij Vodafone begin 2de helft van het jaar! Heb me laten inschrijven voor een mailing list als er meer bekent is!

hmm..dan ga ik ze morgen ook maar weer opnieuw bellen, want toen ik belde zei de medewerker dat ik nog niet op een lijst kon komen.

en tegen mij zij hij duidelijk dat het om een iphone4 ging, want ik heb zelf al een 3gs.

mhollink 23-06-10 14:23

Heb net ook de klantenservice gebeld voor het verlengen van mijn abonnement. En werd doorverbonden met de afdeling Loyalty. Ze leveren direct al de 3gs en ik werd voor de Iphone 4 doorverwezen naar phoneshop.nl.

Ze konden nog steeds niet duidelijk zeggen per wanneer ze officieel de Iphone gaan verkopen. Dat kan volgende week zijn maar ook einde van dit jaar zeiden ze tegen me.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:41.