//

Vodafone abbonement verlengen + iPhone?

Vodafone abbonement verlengen + iPhone? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag iphoneclub, zoals de titel al zegt, kan ik bij Vodafone mijn abbonement verlengen, kan ik deze ook verlengen zodat ik de iPhone als toestel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-06-10, 13:53
wouter2190 wouter2190 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 73
Standaard Vodafone abbonement verlengen + iPhone?

Goedemiddag iphoneclub,

zoals de titel al zegt, kan ik bij Vodafone mijn abbonement verlengen, kan ik deze ook verlengen zodat ik de iPhone als toestel erbij krijg (evt met bijbetaling).

Ik hoor graag informatie van jullie!

Wouter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-06-10, 14:18
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Volgens mij kunnen ze bij VF die vraag veel beter beantwoorden. Dus ik zou zeggen geef ze eens een belletje.
  #3  
Oud 19-06-10, 07:53
yoast.1957 yoast.1957 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Soesterberg
Berichten: 10
Standaard

Dat kan heel eenvoudig, via i.voordeel.nl. Er gaan wat geruchten rond dit bedrijf maar ik heb net als vele anderen alleen positieve ervaringen. Je verlengt je contract met 2 jaar, kiest de I.phone die je wilt hebben en het soort abonnement en afhankelijk van die combinatie betaal je NIETS of IETS voor een nieuwe I.phone 3GS. Als je de nieuwe 4 GS wilt hebben moet je nog even wachten, waarschijnlijk komt die gewoon in het schap van de Vodafone winkel te liggen. Stap in ieder geval niet over naar T.Mobile, dan heb je lang niet zoveel plezier van je I.Phone.
__________________
Om te weten of je iets kunt, moet je het eerst proberen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement gsscott Koopinformatie Nederland 334 21-10-10 19:52
verlengen met ivoordeel op vodafone olgrr Koopinformatie Nederland 0 23-05-10 17:37
Heb geen Service ik heb een Vodafone Abbonement (geen INternet) deaapdaar Vodafone 0 11-03-09 13:36
Amerikaanse iphone ondersteund geen vodafone abbonement. dabertjuh Chat en geruchten 3 23-10-08 10:18
Vodafone-abbonement stopzetten omdat.... hayphone Vodafone 25 23-07-08 12:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:57.