//

Micro-sim Vodafone

Micro-sim Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat zal het moeten worden inderdaad denk ik. Maar ik vond het zo mooi dat Vodafone het zo netjes kon oplossen (dacht ik). Ik geef ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 08-09-10, 12:28
feddomw feddomw is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Dat zal het moeten worden inderdaad denk ik. Maar ik vond het zo mooi dat Vodafone het zo netjes kon oplossen (dacht ik). Ik geef het hier alleen mee omdat er wellicht mensen met hetzelfde idee rondlopen...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 09-09-10, 19:10
Mr_recci Mr_recci is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 217
Standaard

Ik ben de winkel binnen gelopen, gevraagd of hij mn sim kon ruilen voor een microsim en 30 seconden later stond ik buiten met mn microsim. Gratis.
  #183  
Oud 09-09-10, 19:23
feddomw feddomw is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Ja, mr. Recci, dat wisten we al en is niks nieuws. Het ging om een duosim/duokaart, dat kan niet met microsim.
  #184  
Oud 10-10-10, 20:02
Prinsie Prinsie is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 18
Standaard Gewone sim naar microsim

Ik heb een vodafone sim (eigenlijk is het een libertel sim). Kan ik niet gewoon naar de Vodafone winkel om een microsim vragen? Ik zie het niet zo zitten om erin te gaan knippen...

Laatst gewijzigd door Prinsie; 10-10-10 om 20:12.
  #185  
Oud 10-10-10, 20:14
n.velde n.velde is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 7
Standaard

uiteraard kan dat.. ze zijn gewoon verkrijgbaar..
  #186  
Oud 10-10-10, 20:18
Prinsie Prinsie is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 18
Standaard

En kan dat zonder nieuw abo?

Laatst gewijzigd door Prinsie; 10-10-10 om 20:23.
  #187  
Oud 10-10-10, 21:02
Redondo1982 Redondo1982 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 94
Standaard

Ik heb hem gewoon aangevraagd via Vodafone. Ik krijg hem binnen drie werkdagen binnen. Kosten € 11,-. De één krijgt hem voor niks en de ander moet betalen. Ik heb er soms geen zin meer in om ellenlange discussies te maken om € 11,-. Het is wel geld, maar af en toe krijg ik pijn in m'n hoofd van al dat gebel naar al die firma's.
  #188  
Oud 11-10-10, 09:09
runner70 runner70 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 104
Standaard

Ik ben gewoon shop binnen gelopen, hebben nr omgezet, en zo mee gekregen.
Wenste me nog veel plezier met met iphone
  #189  
Oud 11-10-10, 09:31
huibregt huibregt is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 212
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Redondo1982 Bekijk bericht
Ik heb hem gewoon aangevraagd via Vodafone. Ik krijg hem binnen drie werkdagen binnen. Kosten € 11,-. De één krijgt hem voor niks en de ander moet betalen. Ik heb er soms geen zin meer in om ellenlange discussies te maken om € 11,-. Het is wel geld, maar af en toe krijg ik pijn in m'n hoofd van al dat gebel naar al die firma's.
Je moet ook niet bellen of mailen, maar even een Vodafone winkel binnenlopen, dan krijg je hem gewoon mee.
  #190  
Oud 11-10-10, 15:06
Mystery X Mystery X is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 53
Standaard

Verwacht mijn Iphone 4 binnenkort.
De Mini sim kaarten hebben ze toch gewoon op voorraad op het moment dat je Vodafone winkel in loopt? Dus binnen lopen, even aangeven dat je van "gewone" sim kaart naar Mini sim kaart en kwartier later loop ik met werkende Iphone 4 naar buiten?
  #191  
Oud 11-10-10, 15:17
huibregt huibregt is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 212
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mystery X Bekijk bericht
Verwacht mijn Iphone 4 binnenkort.
De Mini sim kaarten hebben ze toch gewoon op voorraad op het moment dat je Vodafone winkel in loopt? Dus binnen lopen, even aangeven dat je van "gewone" sim kaart naar Mini sim kaart en kwartier later loop ik met werkende Iphone 4 naar buiten?
Ja, normaliter wel.
  #192  
Oud 12-10-10, 11:55
Mystery X Mystery X is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 53
Standaard

Op mijn gewone Sim staan al mijn contacten opgeslagen.
Worden deze dan op de Mini Sim gezet in de winkel? Of kan ik straks alle contacten weer in mijn Iphone gaan zetten.
  #193  
Oud 12-10-10, 12:09
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Je moet ze eerst op je phone of in gmail of outlook, etc zetten. Zodra je micro sim actief is heb je niks meer aan de oude sim.
  #194  
Oud 12-10-10, 13:21
Mystery X Mystery X is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 53
Standaard

Dus alle contacten die op dit moment op mijn huidige Sim staan, moet ik handmatig in mijn Iphone gaan stoppen?
Ze kunnen niet die informatie van mijn huidige Sim afhalen, en op mijn nieuwe Mini sim kaart zetten? Is zwel balen, aangezien ik dan heel wat nummers handmatig kan gaan invoeren.
Kan iemand dit bevestigen?

En kun je in Gmail dan zelf mijn huidige sim contacten zetten?
  #195  
Oud 12-10-10, 16:01
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Je moet gewoon je telefoonnummers importeren op je phone vanaf je simkaart via settings --> mail/contacts/calendar --> SIM Import. Daarna syncen met gmail of outlook. Dan heb je je contacten veilig gesteld.

EDIT: Zie nu dat je nog geen iPhone hebt. Dan moet je dus je nummers van welk je toestel je nu ook hebt over zetten in een contact applicatie. En die moet je dan straks als je je iPhone hebt weer syncen.

Laatst gewijzigd door Jazzamataz; 12-10-10 om 16:04.
  #196  
Oud 12-10-10, 16:47
JanSr JanSr is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 74
Standaard

Vandaag naar Mac shop met m'n nieuwe IPhone4G, simlockvrij en om een microsim gevraagd. "Die mogen wij niet leveren, ga maar naar Vodafone." (Ik ben daar klant).
De Vodafonewinkel is een km verderop. Enkele deuren verder zit echter Phone House. Daar was ik in 10 min klaar met een microsim die ze aan mijn abonnement konden koppelen. Gratis.
" Van Vodafone krijgt u € 18 ex op uw rekening" , werd er bij gezegd.
Als ik dit topic zo lees kan het ook helemaal gratis. Weet iemand hoe?
  #197  
Oud 12-10-10, 16:51
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Ja, gewoon de VF winkel in lopen of telefonisch bestellen (heb ik ook gedaan), is gewoon gratis.
  #198  
Oud 12-10-10, 17:04
Mystery X Mystery X is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazzamataz Bekijk bericht
Je moet gewoon je telefoonnummers importeren op je phone vanaf je simkaart via settings --> mail/contacts/calendar --> SIM Import. Daarna syncen met gmail of outlook. Dan heb je je contacten veilig gesteld.

EDIT: Zie nu dat je nog geen iPhone hebt. Dan moet je dus je nummers van welk je toestel je nu ook hebt over zetten in een contact applicatie. En die moet je dan straks als je je iPhone hebt weer syncen.
Thanks voor je reactie. Heb inderdaad nu een Nokia 5800. Morgen ontvang ik mijn Iphone 4
Nu begrijp ik nog niet hoe ik mijn contacten in een contact applicicatie kan zetten. Wel kan ik mijn contacten via Nokia PC Suite opslaan op mijn Pc. Echter vind ik ze dan alleen terug via NOkia PC Suite.

Kun jij mij helpen met een andere oplossing?
  #199  
Oud 15-10-10, 21:22
iJob's schermafbeelding
iJob iJob is offline
• iOS 6.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 119
Standaard

Ik gebruik voor mijn iPhone een Vodafone Z11 simkaart (wit van kleur ipv rood, ander patroon op het gouden gedeelte). Z11 is prepaid, zou ik daarmee ook gewoon de Vodafone winkel mee binnen kunnen lopen en inwisselen voor een (Z11) microsim en mijn nummer behouden?
Ik zie het ook niet zo zitten op in m'n sim te gaan knippen.

Bij voorbaat dank!
  #200  
Oud 15-10-10, 22:32
musiqman musiqman is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Diemen
Berichten: 133
Standaard

Idd duo werkt niet icm met micro ben ik achter gekomen. vaag maar helaas. Ik had er een nodig voor mn ipad en normale voor mn toen nog 3310, dus moest een normale duo sim (12 euro) aanschaffen en een ervan knippen. Gedaan en werkte perfect.
Het pijnlijke is dat het snijden uit de losse hand op een geprint voorbeeld was gedaan (en goed) en ik vandaag met een tang mn een van de duo simkaarten heb vernield.


Ik heb nu een nieuwe gratis micro sim (iPad is toch weer weg) in mn iPhone en die werkt hopelijk wel (nog een lock op de iPhone dus moet nog even wachten)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone prepaid micro-sim 1GB pdw75 Vodafone 23 06-12-11 16:23
Sim kaart naar Micro sim Scooter Orange 10 11-11-10 16:46
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? s.keesen Odido (T-Mobile) 10 01-08-10 01:12
Micro Sim ligt al in winkels Vodafone.... BT73 iPhone accessoires en onderdelen 0 12-07-10 16:14
Van sim naar Micro-sim hilversum1981 iPhone algemeen 8 01-07-10 11:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:14.