//

Micro-sim Vodafone

Micro-sim Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) wat nu als ik mijn oude simkaart niet wil inruilen ? kan ik dan alsnog een GRATIS micro-sim krijgen in de VF winkel ? of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #241  
Oud 20-01-11, 08:08
-dp- -dp- is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 32
Standaard

wat nu als ik mijn oude simkaart niet wil inruilen ? kan ik dan alsnog een GRATIS micro-sim krijgen in de VF winkel ? of zijn er dan kosten aan verbonden ?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 20-01-11, 12:11
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

is volgens mij geen optie dp. je abo word omgezet naar de microsim en daarmee kun je dus voortaan alleen maar bellen.
ik heb mijn normale sim wel mee terug gekregen om eventueel daar nog telefoonnummers vanaf te kunnen halen maar hij werkt niet meer.
  #243  
Oud 20-01-11, 15:01
-dp- -dp- is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 32
Standaard

owzo zit dat... hmm dan moet ik maar even maandag langs gaan als ik mn iphone krijg. ik wilde eigenlijk al vrijdag dat sim kaartje in huis hebben maar goed, dan maar zo
bedankt voor de reply
  #244  
Oud 20-01-11, 15:42
mtek mtek is offline
 
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 5
Smile Micro Sim

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rollotomassi Bekijk bericht
Hallo iedereen,

Weet iemand wanneer Vodafone de Micro-SIM kan leveren ?
De helpdesk had ik gebeld maar die konden mij geen helder antwoord geven,misschien dat iemand anders het wel weet.
Ik heb deze gehaald in de Vodafone winkel in Tilburg
en dat was op 7 September 2010 Dus de sim is al een tijdje leverbaar
  #245  
Oud 21-01-11, 19:56
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -dp- Bekijk bericht
owzo zit dat... hmm dan moet ik maar even maandag langs gaan als ik mn iphone krijg. ik wilde eigenlijk al vrijdag dat sim kaartje in huis hebben maar goed, dan maar zo
bedankt voor de reply
Iets voor jou??? http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...beltegoed.html
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 
  #246  
Oud 03-02-11, 19:47
TR1969 TR1969 is offline
• iOS 6.0.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 20
Standaard

Van de site van VF: de comb sim


Vodafone Duokaart

Met een duokaart kunt u 1 abonnement en 1 telefoonnummer gebruiken voor twee mobiele telefoons. Heel handig voor een ingebouwde autotelefoon of wanneer u twee toestellen gebruikt.

U ontvangt dus twee identieke simkaarten die gebruik maken van hetzelfde abonnement. De kosten staan op 1 rekening en zijn niet te specificeren per toestel.

Combi Duokaart
Naast de reguliere Duokaart is er ook een Combi Duokaart. Deze bestaat uit een micro-simkaart (voor iPhones en iPad's) en een reguliere simkaart.

Duokaart aanvragen
De (Combi) Duokaart is alleen beschikbaar voor klanten met een abonnement. Neem contact op met de Klantenservice (1200) of uw service provider.

Kosten
Een (Combi) Duokaart kost € 11,50 excl. btw (€ 13,69 incl. btw).
  #247  
Oud 24-02-11, 17:02
fronix fronix is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Smile MicroSim

Heey allemaal,

Ben benieuwd of een van jullie toevallig een MicroSim heeft aangevraagd via vodafone klantenservice.
Ik heb er eergisteren een aangevraagd, er werd mij alleen verteld dat er verplicht internet in het abonnement moet worden opgenomen, anders kunnen ze geen MicroSim leveren.
Raar smoesje, of zijn er meer mensen waarbij hier ook daadwerkelijk sprake van is?

Ik krijg hierdoor een abonnement die voor mij nauwelijks te bekostigen is (ben nog scholier en zou hierdoor een abonnement krijgen van zo'n €35 p/m). Hopelijk zijn er mensen die hier ervaring mee hebben!

  #248  
Oud 27-02-11, 06:50
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Nee, dit klopt. Microsim kaarten worden alleen verstrekt icm met internet pakketten. Alleen de iPhone en iPad gebruiken deze en VF techniek erachter kan deze kaarten alleen gebruiken icm internet.

Wil je me vertellen dat je een iPhone 4 zonder mobiel internet hebt? En €35,- is een normale prijs voor een abonnement deze dagen.

Andersom wordt nog wel eens de combi kaart gratis verstrekt aan klanten die een duo kaart gehad hebben. Veelvoudig gebruikt men dan 2 telefoons of zoals in m'n geval wil de auto ook graag een simkaart
  #249  
Oud 27-02-11, 09:17
fronix fronix is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Standaard

Oké dat is fijn om te weten.
Ik heb nu gewoon mobiel internet erop zitten, maar wat mij betreft had dat niet gehoeven, vandaar mijn vraag.
Bedankt voor je antwoord!
  #250  
Oud 02-03-11, 11:21
marcobius marcobius is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard

hallo,

ik heb inmiddels een micro sim en gewone sim van vodafone ontvangen (combi duokaart)
Gewone sim zit in mijn telefoon en heb daar ook internet op. Micro sim in Ipad3GS
maar daarop geeft hij aan dat er geen abonnement op mobiele dataservice is. Moet hier nog iets geactiveerd worden of kan dit helemaal niet.
graag jullie reactie
  #251  
Oud 02-03-11, 11:34
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcobius Bekijk bericht
hallo,

ik heb inmiddels een micro sim en gewone sim van vodafone ontvangen (combi duokaart)
Gewone sim zit in mijn telefoon en heb daar ook internet op. Micro sim in Ipad3GS
maar daarop geeft hij aan dat er geen abonnement op mobiele dataservice is. Moet hier nog iets geactiveerd worden of kan dit helemaal niet.
graag jullie reactie
Duo-sim? Dat betekent dat je je telefoon uit moet zetten wil je dataverbinding op de iPad werken. Andersom idem dito..
  #252  
Oud 02-03-11, 12:14
marcobius marcobius is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard

Hartelijk dank voor je antwoord.

Dat heb ik al gedaan, alles uit, vliegtuigmodus, opnieuw opstarten (zowel telefoon als ipad) maar er gebeurt niets. Wel zie ik op de Ipad links bovenin het scherm dat er verbinding is met het vodafone netwerk. Vreemd toch?
  #253  
Oud 03-03-11, 12:07
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

iPad even updaten middels iTunes, laatste providers settings downloaden zou dit probleem verhelpen.

Microsimkaart is wel goed geactiveerd door de winkel? Anders moet je even contact opnemen met de klantenservice. Normaal gesproken als je de ene telefoon op flightmodus zet en de andere dan pas aan moet die het doen.

De APN instellingen kun je vanuit je iPhone overnemen.
  #254  
Oud 03-03-11, 12:21
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Begrijp ik goed dat Vodafone geen duo micro-sim uitgeeft? ik heb een microsim in mijn iphone en wil er een voor mijn Ipad 2 tzt
  #255  
Oud 03-03-11, 12:29
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Die vraag komt niet vaak voor... Meeste mensen nemen los internet voor hun iPad namelijk.

Maar bij mijn weten, heb ik deze combinatie nooit voorbij zien komen in het menu

Reden hiervoor is trouwens omdat de blox als modem €10-15 euro kost, en de data only abo voor iPad kost je €18 gem en zit je niet te klooien met je data limiet.

Laatst gewijzigd door blackoutzz; 03-03-11 om 12:31.
  #256  
Oud 03-03-11, 13:02
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Maar ik bedoel dat ik dan het abonnement voor mijn Iphone gebruik in mijn Ipad via een duosim zodat ik niet steeds de kaartjes hoef te wisselen....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blackoutzz Bekijk bericht
Die vraag komt niet vaak voor... Meeste mensen nemen los internet voor hun iPad namelijk.

Maar bij mijn weten, heb ik deze combinatie nooit voorbij zien komen in het menu

Reden hiervoor is trouwens omdat de blox als modem €10-15 euro kost, en de data only abo voor iPad kost je €18 gem en zit je niet te klooien met je data limiet.
  #257  
Oud 05-03-11, 21:15
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Ik begrijp je vraag, maar de reden waarom veel mensen iets anders doen is omdat je bij veel gebruik snel door je bundel heen bent en je kunt geen gesprekken ontvangen tijdens dat de kaart in de iPad zit.

Daarnaast kost internet zonder limiet op je iPad slechts €15 p/m terwijl de extra blox (met limiet) €10,- p/m kost
  #258  
Oud 11-03-11, 15:54
Heisa Heisa is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard sim kaart knippen adres

Hallo,

Heeft iemand een adresje in de buurt van Weesp waar ik mn simkaart kan laten knippen? Weet namelijk zeker dat ik het zelf ga verklooien met een schaar

Alvast bedankt!

Groet,
Heisa

Laatst gewijzigd door Heisa; 11-03-11 om 16:08.
  #259  
Oud 13-03-11, 21:11
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blackoutzz Bekijk bericht
Ik begrijp je vraag, maar de reden waarom veel mensen iets anders doen is omdat je bij veel gebruik snel door je bundel heen bent en je kunt geen gesprekken ontvangen tijdens dat de kaart in de iPad zit.

Daarnaast kost internet zonder limiet op je iPad slechts €15 p/m terwijl de extra blox (met limiet) €10,- p/m kost
Ik heb nog een ouderwetse Vodafone Sim Only met 800 belminuten en onbeperkt internet, dus door mijn bundel ga ik niet zo snel ;-)
Ik zal gewoon eens naar de shop gaan en ze vragen of ze een micro duo sim hebben. Tja een los abonnement moet er anders maar bij, maar dit zou relaxter zijn.
  #260  
Oud 13-03-11, 22:51
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Dat weet ik zonet ff niet als je iPhone op flight staat kun je geen gesprekken meer ontvangen reden waarom ik een los extra ABO voor internet heb.

Fup internet is handig maar wel stuk trager dan limiet erop mja merk er zelf niets van
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone prepaid micro-sim 1GB pdw75 Vodafone 23 06-12-11 16:23
Sim kaart naar Micro sim Scooter Orange 10 11-11-10 16:46
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? s.keesen Odido (T-Mobile) 10 01-08-10 01:12
Micro Sim ligt al in winkels Vodafone.... BT73 iPhone accessoires en onderdelen 0 12-07-10 16:14
Van sim naar Micro-sim hilversum1981 iPhone algemeen 8 01-07-10 11:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:03.