//

Micro-sim Vodafone

Micro-sim Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Emper Begrijp ik goed dat Vodafone geen duo micro-sim uitgeeft? ik heb een microsim in mijn iphone en wil er een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #261  
Oud 13-03-11, 23:58
benBEN's schermafbeelding
benBEN benBEN is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Vleuten
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emper Bekijk bericht
Begrijp ik goed dat Vodafone geen duo micro-sim uitgeeft? ik heb een microsim in mijn iphone en wil er een voor mijn Ipad 2 tzt
Klopt volgens VF klanten service hebben ze wel een ander pakketje 1 normale simkaart + 1 micro ..helaas heb je daar niets aan voor je iPad en iPhone.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blackoutzz Bekijk bericht
Ik begrijp je vraag, maar de reden waarom veel mensen iets anders doen is omdat je bij veel gebruik snel door je bundel heen bent en je kunt geen gesprekken ontvangen tijdens dat de kaart in de iPad zit.

Daarnaast kost internet zonder limiet op je iPad slechts €15 p/m terwijl de extra blox (met limiet) €10,- p/m kost

Deze blox kun je toch alleen kiezen mits je een abb vanaf 40 euro hebt?
__________________
[B]iPhone 6+ 128 goud, iPad 3 64 wit

Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-03-11 om 12:01.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #262  
Oud 14-03-11, 00:23
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Op alle WEB abonnementen kan een extra blox voor internet. De ene kost €10,- voor 275 minuten en hoger en lager kost de blox €15,-

Vodafone heeft 2 soorten abonnementen: gsm en/of data of data only.

Waarom Vodafone geen duo microsimkaarten support is simpelweg feit dat de iPad geen telefoon is en alle andere gadgets die je dan als 2nd telefoon nodig hebt zoals een galaxy tab, gaan normale simkaarten in.

Ik wil de iPad niet eens gebruiken icm m'n telefoon want je kan dan geen gesprekken ontvangen en een data abonnement kost je gem 15 euro in de maand, kun je afzonderlijk van elkaar gebruiken. Dus bellen en gelijk ff op je iPad je mail checken is dan mogelijk, terwijl dat anders niet kan.

Voor de overige vraag als je toch perse twee duo microsims wilt, zul je moeten gaan knippen. Maja voor de huidige abonnees kies je praktisch gewoon voor dat data abonnement+ je belbundel. En voor de FUPs mja voor 15 euro krijg je een hoop gebruikersgemak en je bent altijd bereikbaar, iets wat voor mij echt een pre is.
  #263  
Oud 16-03-11, 15:13
benBEN's schermafbeelding
benBEN benBEN is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Vleuten
Berichten: 173
Standaard

@blackoutzz dank voor je heldere uitleg ..

wist niet beter dan dat het alleen bij de duurdere ab. vormen kon.
  #264  
Oud 16-03-11, 22:54
vloem vloem is offline
• iOS 5.1.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 6
Standaard

Dag mensen,

Ik ben nogal een leek en misschien is deze vraag al gesteld, maar ik stel hem toch maar. Ik heb vandaag een Iphone gekocht, via dit forum. Ik heb een lopend abonnement bij Vodafone. Nu las ik in dit gedeelte van het forum dat je een microsim bij de Vodafone-winkel kunt halen. Kan dit met alle abo's van Vodafone? Zijn hier kosten aan verbonden? Is dit uberhaupt wel mogelijk als ik de Iphone niet via Vodafone heb gekocht?

Alvast bedankt!

Mvg,
Vloem
  #265  
Oud 17-03-11, 11:55
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Je kan een microsimkaart halen, alleen zal je oude niet werken. Meestal is de eerste sim swap gratis, hierna worden wel kosten in rekening gebracht. Vraag ook of de winkel gelijk de kaart activeert. Als je nummers nog op de oude sim hebt staan ga even langs www.360.nl en maak een account aan. In de app store kan je met people synch je nummers terug synchroniseren.
  #266  
Oud 17-03-11, 18:25
vloem vloem is offline
• iOS 5.1.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blackoutzz Bekijk bericht
Je kan een microsimkaart halen, alleen zal je oude niet werken. Meestal is de eerste sim swap gratis, hierna worden wel kosten in rekening gebracht. Vraag ook of de winkel gelijk de kaart activeert. Als je nummers nog op de oude sim hebt staan ga even langs 360 address book, games and music en maak een account aan. In de app store kan je met people synch je nummers terug synchroniseren.
Bedankt voor je snelle/hulpzame reactie!
Het lukt me echter niet mijn nummers te uploaden, omdat mijn telefoon niet in de mogelijke telefoons staat. Is er misschien nog een andere site waar ik dit wel kan doen?
  #267  
Oud 17-03-11, 22:59
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vloem Bekijk bericht
Bedankt voor je snelle/hulpzame reactie!
Het lukt me echter niet mijn nummers te uploaden, omdat mijn telefoon niet in de mogelijke telefoons staat. Is er misschien nog een andere site waar ik dit wel kan doen?
Wat je evt kunt doen is het in de winkel vragen. Meestal hebben ze wel een adapter liggen... Maar of deze werkt met micro kaarten weet ik niet. Ik hielp de klant meestal (als het rustig is) door even een demo telefoon te gebruiken, uploaden en klaar.

Is er niemand in je omgeving die een toestel heeft dat het ondersteunt? Praktisch elk toestel met internet zou moeten werken via de website. Als je op je telefoon op internet kan, zou je ook nl handmatig naar die website moeten kunnen. Alleen omdat ik niet zie welk toestel het over gaat kan ik niet zeggen of die optie werkt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone prepaid micro-sim 1GB pdw75 Vodafone 23 06-12-11 17:23
Sim kaart naar Micro sim Scooter Orange 10 11-11-10 17:46
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? s.keesen Odido (T-Mobile) 10 01-08-10 02:12
Micro Sim ligt al in winkels Vodafone.... BT73 iPhone accessoires en onderdelen 0 12-07-10 17:14
Van sim naar Micro-sim hilversum1981 iPhone algemeen 8 01-07-10 12:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:31.