//

Micro-sim Vodafone

Micro-sim Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door SylviaM @Cynt76: Ik heb hetzelfde meegemaakt met de klantenservice van Vodafone. Drie keer een vaag antwoord van de klantenservice. Varieert van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 27-07-10, 22:22
one23 one23 is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SylviaM Bekijk bericht
@Cynt76: Ik heb hetzelfde meegemaakt met de klantenservice van Vodafone. Drie keer een vaag antwoord van de klantenservice. Varieert van "staat op de site" tot "we weten het niet, volgende week weten we meer".
Ergens de komende dagen ga ik toch maar even langs bij één van de shops.
bij mij was het nog erger. klantenservice zegt dat micro sim verkrijgbaar is sinds 16 juli. je moet alleen even langs de shop gaan en ze omwisselen. in de vf-shop zeggen ze dat ze inderdaad de micro-sims achter hebben liggen, maar ze niet mogen uitgeven. week later nog een keer gebeld naar klantenservice, ja ze mogen sinds 23 juli uitgegeven worden. ik weer blij naar de vf-shop. zeggen ze in de shop dat ze ze nog nooit hebben ontvangen en ik nog even moet wachten. wat een ongeorganiseerd zootje is het daar!!!!!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 27-07-10, 22:24
grietbroek grietbroek is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Wat trouwens ook dom is, je kan wel een nieuw microsims abonnement krijgen. Check website. Hoe moeilijk kan het zijn om dan ook te leveren aan bestaande klanten.
  #63  
Oud 27-07-10, 22:26
gn!uz gn!uz is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 46
Standaard

Het is ook best lastig. Ze zijn beschikbaar maar het betreft tot op heden alleen data-only abbo's voor bijvoorbeeld iPads. De voice+data microsims komen als het goed is later. Maar als iemand hier meer over kan vertellen houd ik mij aanbevolen.
  #64  
Oud 27-07-10, 22:35
one23 one23 is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gn!uz Bekijk bericht
Het is ook best lastig. Ze zijn beschikbaar maar het betreft tot op heden alleen data-only abbo's voor bijvoorbeeld iPads. De voice+data microsims komen als het goed is later. Maar als iemand hier meer over kan vertellen houd ik mij aanbevolen.
zelfs niemand van vodafone weet het.......
  #65  
Oud 27-07-10, 22:49
SylviaM SylviaM is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gn!uz Bekijk bericht
Het is ook best lastig. Ze zijn beschikbaar maar het betreft tot op heden alleen data-only abbo's voor bijvoorbeeld iPads. De voice+data microsims komen als het goed is later.
Raar dan dat Klantenservice mij ook een keer met een link naar die bewuste pagina stuurt als ik vraag om een micro-sim voor een IP4.

Dan maar een onafhankelijke shop, dank voor de tip grietbroek !
  #66  
Oud 27-07-10, 22:50
Cynt76 Cynt76 is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 78
Standaard

Ik was vandaag bij de Vodafone winkel in Utrecht en daar vertelden ze me dat ze vandaag een interne mail hebben ontvangen dat vanaf a.s. maandag (2 aug) de microsims in de winkel liggen.....

Ben benieuwd.....
  #67  
Oud 28-07-10, 08:26
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

Toch raar dat ik naar een Vodafone shop in Leeuwarden ben gelopen en die zeiden dat de MacMe ze had (Apple reseller) en toen kreeg ik die voor nop en ben naar Vodafone shop teruggegaan en ze hebben die sim voor mij geactiveerd voor mijn iPhone 4
  #68  
Oud 28-07-10, 13:20
Cynt76 Cynt76 is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knny Bekijk bericht
Toch raar dat ik naar een Vodafone shop in Leeuwarden ben gelopen en die zeiden dat de MacMe ze had (Apple reseller) en toen kreeg ik die voor nop en ben naar Vodafone shop teruggegaan en ze hebben die sim voor mij geactiveerd voor mijn iPhone 4
Vanmorgen weer eens gevraagd bij de Vodafone winkel in Groningen, ze hadden geen idee wanneer de MicroSim kwam. Raar, gisteren in Utrecht zeiden ze dat ze allemaal een mail hadden gehad dat de MicroSim vanaf a.s. maandag werden verkocht. Ik was toevallig in de buurt, dus ik dacht ga maar eens even langs, misschien hebben ze ze al wel in huis en geven ze die toch alvast mee.
Wel vertelden ze me dat de MacMe ze al wel had, dus daarna maar naar de MacMe in Groningen geweest. Gratis Micro-sim van Vodafone gekregen.

Raar niet? Vodafone verwijst mij ook door naar de MacMe, hun advies: wanneer ik de Iphone 4 in huis heb, even langskomen om te activeren....Raar maar waar.

Ook zeiden ze dat de Micro-sim voor de Ipad exact dezelfde is als de Micro-sim voor de Iphone.
Dus niet zoals ze bij de klantenservice tegen me zeiden dat het 2 heel verschillende micro-sims waren.
  #69  
Oud 28-07-10, 14:32
madou madou is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard

Vanochtend ff bij de vodafone op de wibautstraat in A'dam langs gegaan. Ze wisten me te vertellen dat ze de micro-sim (voor de iPhone4) zelfs vandaag binnen zouden krijgen... Ze hadden ze vanochtend nog niet binnen, helaas.
  #70  
Oud 28-07-10, 15:22
vasco vasco is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Nederland, Limburg
Berichten: 106
Standaard

Ik heb deze middag met de klantenservice gebeld.
Duidelijk vermeld dat ik een micro sim voor een iPhone 4 wilde en niet een voor een data abonnement. Was geen enkel probleem, kon er eentje gaan halen in de winkel.

Ben benieuwd.. kan ik die morgen al halen en vrijdag als ik de Iphone werkelijk heb telefonisch activeren? Of moet ik dan nog eens langs de winkel?

Weten jullie of je er dan ook een adapter bij krijgt?
  #71  
Oud 28-07-10, 21:02
repmeer repmeer is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 26
Standaard

Ik heb vandaag van onze telecom leverancier gehoord dat Vodafone vanaf half augustus microsims gaat leveren.
  #72  
Oud 28-07-10, 22:55
vasco vasco is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Nederland, Limburg
Berichten: 106
Standaard

allemaal zeggen ze dus iets anders, pffffff
ben morgen benieuwd, heb 2x de klantenservice gebeld en 2x te horen gekregen dat ik ze zo kan ophalen in de winkel.
  #73  
Oud 28-07-10, 23:27
fener33 fener33 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 50
Standaard

Klantenservice gebeld, die zeiden dat deze alleen voor de iPad zijn een dus geen voice ondersteunen
  #74  
Oud 29-07-10, 14:07
repmeer repmeer is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fener33 Bekijk bericht
Klantenservice gebeld, die zeiden dat deze alleen voor de iPad zijn een dus geen voice ondersteunen
Wat een BS zeg. Een sim is een sim. Het hangt er alleen maar af wat voor diensten je aan de simkaart koppelt. Ik zou mij niet zo'n smoes af laten schepen.
  #75  
Oud 29-07-10, 15:21
Julie Julie is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb vanmiddag een micro-sim gehaald bij Vodafone op het Rokin in Amsterdam. Het slaat idd nergens op dat ze alleen voor iPad zouden zijn, hij werkt prima!
  #76  
Oud 29-07-10, 15:21
Persmoment Persmoment is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 38
Standaard

Wat een grappenmakers werken er bij de klantenservice van Vodafone... Gevolg is wel dat ik niet weet wat nu betrouwbaar is.

Via dit forum kwam ik op deze interessante aanbieding: https://directsales.vodafone.nl/anwb#category6

Dat zou betekenen dat ik Sim Only BWS met grote korting kan krijgen. Ik vroeg me alleen af of daar ook een datalimiet op zit en wat de snelheid is van het internet. Daar waar op internet 3,6 mbps staat roepte de klantenservice 2,8 mbps en zelfs 6 mbps. Waar moet ik nu vanuit gaan?
En zit er bij dit Sim Only-abonnement iets van een datalimiet? Daar kreeg ik ook geen helder antwoord op... (Een jongen aan de telefoon bleef maar ratelen over 'een' 'evenredig' 'aantal' en dat ik wel gewoon kon Youtubben)

Kortom: Hoop dat jullie mij duidelijk willen en kunnen verschaffen. Dank!
  #77  
Oud 29-07-10, 15:45
runner70 runner70 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 104
Standaard

op die site van anwb staat 3.6 mbps, dus daar zou ik van uitgaan.
Maar ik weet niet of je dat simonly ook in micro kunt krijgen.
  #78  
Oud 29-07-10, 16:07
Mypod Mypod is offline
• iOS 7.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 71
Standaard

Om misschien toch nog even jullie te informeren, heb net gebeld met de klantenservice. Wilde mijn microsim als een duo sim maken met mijn gewone sim in mijn iPhone, ik heb niet gezegd dat dit voor de iPad was maar volgens de telefoniste kon dit niet. Toen later nog een keer gebeld om een €30 euro data abonnement (voor een maand) te bestellen. Misschien wel handig om te weten, als je een jaar abonnement neemt krijg je als ik het goed heb de eerste 6 maanden voor €15,-. Scheelt toch behoorlijk in de kosten dan!
__________________
MacBook Pro 13 2011 i5, 8GB, SSD | iPhone 5 16GB Black | iPad Mini 32GB Black | Apple TV 3rd.
  #79  
Oud 29-07-10, 18:50
ym1983 ym1983 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Persmoment Bekijk bericht
Wat een grappenmakers werken er bij de klantenservice van Vodafone... Gevolg is wel dat ik niet weet wat nu betrouwbaar is.

Via dit forum kwam ik op deze interessante aanbieding: https://directsales.vodafone.nl/anwb#category6

Dat zou betekenen dat ik Sim Only BWS met grote korting kan krijgen. Ik vroeg me alleen af of daar ook een datalimiet op zit en wat de snelheid is van het internet. Daar waar op internet 3,6 mbps staat roepte de klantenservice 2,8 mbps en zelfs 6 mbps. Waar moet ik nu vanuit gaan?
En zit er bij dit Sim Only-abonnement iets van een datalimiet? Daar kreeg ik ook geen helder antwoord op... (Een jongen aan de telefoon bleef maar ratelen over 'een' 'evenredig' 'aantal' en dat ik wel gewoon kon Youtubben)

Kortom: Hoop dat jullie mij duidelijk willen en kunnen verschaffen. Dank!
Ik heb dit abo vorige week afgesloten, gister via de koerier de stukken + sim gekregen. Op de site die je geeft staat "sim only" daarna kan je klikken op "alle details".

Dan krijg je deze details "
Met dit Sim Only abonnement bel, sms en internet je goedkoop en profiteer je van dezelfde service en gratis diensten als bij een Vodafone abonnement met toestel. Zie uitgebreide tarief- en tegoedinformatie hieronder.
De beste match voor Smartphones
Super snel mobiel internet (3,6 Mbps) standaard in je abonnement
tarief informatie:
Je betaalt per minuut.
Je tegoed blijft één maand geldig. Je kunt het tegoed dus niet meenemen naar de volgende maand.
Bellen, sms'en, e-mailen en internetten op je mobiel uit één abonnement. Je weet dus precies welk bedrag je per maand betaalt.

"
__________________
Postcount = +1
  #80  
Oud 29-07-10, 21:04
Persmoment Persmoment is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 38
Standaard

Vroeg ik mij alleen nog af of ik het abonnement tussentijds kan verhogen.

Ik heb, naar alle waarschijnlijkheid, aan 190 minuten genoeg (gemiddeld bel ik nu 100 minuten en sms 50 berichten p.m.). Voor twee euro meer kan ik al 300 minuten hebben, maar ja... Als ik de minuten niet meeneem naar de volgende maand is dat sonde (zelfs voor die € 2,-).

Wil ik na vier maanden toch van 190 naar 300 minuten, kan dat dan gewoon?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone prepaid micro-sim 1GB pdw75 Vodafone 23 06-12-11 16:23
Sim kaart naar Micro sim Scooter Orange 10 11-11-10 16:46
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? s.keesen Odido (T-Mobile) 10 01-08-10 01:12
Micro Sim ligt al in winkels Vodafone.... BT73 iPhone accessoires en onderdelen 0 12-07-10 16:14
Van sim naar Micro-sim hilversum1981 iPhone algemeen 8 01-07-10 11:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:55.