//

Micro-sim Vodafone

Micro-sim Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Persmoment Vroeg ik mij alleen nog af of ik het abonnement tussentijds kan verhogen. Ik heb, naar alle waarschijnlijkheid, aan 190 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 29-07-10, 22:18
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Persmoment Bekijk bericht
Vroeg ik mij alleen nog af of ik het abonnement tussentijds kan verhogen.

Ik heb, naar alle waarschijnlijkheid, aan 190 minuten genoeg (gemiddeld bel ik nu 100 minuten en sms 50 berichten p.m.). Voor twee euro meer kan ik al 300 minuten hebben, maar ja... Als ik de minuten niet meeneem naar de volgende maand is dat sonde (zelfs voor die € 2,-).

Wil ik na vier maanden toch van 190 naar 300 minuten, kan dat dan gewoon?
Ja dat kan alleen dan gaat je abo met €20,- omhoog. De kortingen ben je kwijt.

Als ik het goed begrijp is er nog niemand hier op het forum met een microsim van Vodafone?

Kan ik dan morgen mn iPohne 4 uberhaubt wel activeren/opstarten/gebruiken?

Het zal toch niet zijn dat ik een heel weekend met een iPhone 4 zit die vraag om iTunes?

Laatst gewijzigd door firestarter; 29-07-10 om 22:22.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 29-07-10, 23:22
maarten85 maarten85 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door firestarter Bekijk bericht
Ja dat kan alleen dan gaat je abo met €20,- omhoog. De kortingen ben je kwijt.

Als ik het goed begrijp is er nog niemand hier op het forum met een microsim van Vodafone?

Kan ik dan morgen mn iPohne 4 uberhaubt wel activeren/opstarten/gebruiken?

Het zal toch niet zijn dat ik een heel weekend met een iPhone 4 zit die vraag om iTunes?
ik heb mijn sim bijgeknipt en ging prima..
  #83  
Oud 29-07-10, 23:28
vasco vasco is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Nederland, Limburg
Berichten: 106
Standaard

Ik heb vanmiddag zonder problemen een micro sim bij vodafone maastricht opgehaald. Eerst wilden ze de iphone zien, die ga ik morgen pas halen, heb de factuur laten zien en de micro sim gewoon mee gekregen.
Ik heb zelf een anwb sim only abonnement voor bellen+sms+web prima tevreden over.
  #84  
Oud 30-07-10, 01:26
Persmoment Persmoment is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 38
Standaard

Vandaag gesproken met filiaal Vodafone in Amsterdam... Hadden nog geen microsim, maar hij verwacht het zeer binnenkort (,,over twee weken zal het er wel zijn ja''). Komt mij goed uit.

Mmm... ik bel nu voor 150 minuten per maand, 190 minuten is genoeg, maar ga ik met een iPhone niet meer bellen? Gok wagen voor 190 minuten of 2 euro per maand meer bijbetalen en een overvloed aan belminuten (lees: 300) hebben?
  #85  
Oud 30-07-10, 09:13
mcbbvb mcbbvb is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 45
Standaard

ik zou iets hoger gaan zitten. die 2 euro over twee jaar scheelt maar 24 euro en dan weet ik je in ieder geval dat je nooit over je bundel heen gaat. dan hoef je er ook nooit rekening mee te houden of je nog belminuten hebt. vind ik zelf wat fijner. ik had ook aan 300 min genoeg maar heb voor de zekerheid 450 min genomen. vind ik de 2 euro wel waard.
  #86  
Oud 30-07-10, 14:42
Cynt76 Cynt76 is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vasco Bekijk bericht
Ik heb vanmiddag zonder problemen een micro sim bij vodafone maastricht opgehaald. Eerst wilden ze de iphone zien, die ga ik morgen pas halen, heb de factuur laten zien en de micro sim gewoon mee gekregen.
Ik heb zelf een anwb sim only abonnement voor bellen+sms+web prima tevreden over.
Bij mij zeiden ze dat ik een Vodafone MicroSim kon ophalen bij de apple store. Maar....de microsim moest (volgens de VF Groningen) ten allen tijde worden geactiveerd in de VF winkel. Volgens heb was het onmogelijk om dat zelf te doen...omdat vanwege nummerbehoud de nieuwe sim gekoppeld moet worden aan je nummer.
  #87  
Oud 30-07-10, 17:00
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

Ik heb van ellende mijn sim geknipt. Vodafone heeft hier een fout begaan.

En hoe durven ze er 11 euro voor te vragen. Bij vodafone zijn SIM wissels gratis normaal gesproken.
  #88  
Oud 30-07-10, 17:34
Gek Gek is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vasco Bekijk bericht
Ik heb vanmiddag zonder problemen een micro sim bij vodafone maastricht opgehaald. Eerst wilden ze de iphone zien, die ga ik morgen pas halen, heb de factuur laten zien en de micro sim gewoon mee gekregen.
Ik heb zelf een anwb sim only abonnement voor bellen+sms+web prima tevreden over.
Wtf, ik heb vanmiddag naar de klantenservice gebeld van vodafone en daar vertelden ze mij dat ze de mircosim in de winkel verkochten.
Ik gelijk naar de winkel van vodafone (in maastricht), waar het vrij druk was en ik een half uur heb gewacht, en toen vertelde die medewerker dood leuk dat ze er nog geen hadden.
Ze hadden er wel voor de ipad, maar niet voor de iphone.
Hij zei dat hij verwachte dat ze ze de volgende week zouden hebben.
En dan lees ik nu op het forum hier dat iemand anders er één heeft gekregen, wat een oplichters !!!
  #89  
Oud 30-07-10, 17:38
Mystery X Mystery X is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 53
Standaard

Er is toch geen specifieke micro sim voor de IPad óf IPhone? Je hebt gewoon een micro sim, die je zowel in de IPad als de IPhone kunt doen. Voor zover ik het in elk geval heb begrepen!
  #90  
Oud 30-07-10, 17:42
Cynt76 Cynt76 is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mystery X Bekijk bericht
Er is toch geen specifieke micro sim voor de IPad óf IPhone? Je hebt gewoon een micro sim, die je zowel in de IPad als de IPhone kunt doen. Voor zover ik het in elk geval heb begrepen!

De microsims zijn exact dezelfde. Het is maar net wat voor abonnement je afsluit of wat voor diensten je er aan koppelt....

Je kunt gewoon een microsim ophalen bij de Apple store en die dan bij de VF winkel laten activeren.
  #91  
Oud 30-07-10, 17:49
Gek Gek is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 27
Standaard

om eerlijk te zijn zou ik het niet weten
maarja, als zij me vertelle dat ze er geen voor de iphone hebben dan geloof ik dat maar he. het lijkt me toch dat zij er verstand van hebben.
  #92  
Oud 30-07-10, 18:18
fener33 fener33 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 50
Standaard

Je kan gewoon bij Vodafone in Utrecht micro sims halen. Spreek uit ervaring
  #93  
Oud 30-07-10, 18:22
Gek Gek is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 27
Standaard

Gvd, ze bezeiken me dus gewoon binnenkort nog maar eens terug gaan, en me dan 1tje eisen.
  #94  
Oud 30-07-10, 18:26
Cynt76 Cynt76 is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 78
Standaard

Volgens mij zeggen ze ook steeds maar wat...Ik ben ook in Utrecht geweest eergisteren (beide winkels) en ze zouden pas maandag 2 aug komen zeiden ze....

Ook hier in Groningen zeggen ze maar wat hoor....En de klantenservice al helemaal....die kletsen echt uit hun nek.
  #95  
Oud 30-07-10, 18:33
fener33 fener33 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 50
Standaard

Nou, ik kwam alleen in de grote vodafone winkel over die kleine kan ik niks zeggen. Hij liep naar achteren en kwam terug met een microsim kaart. En in een kort gesprek gaf hij aan dat er een zending binnen was gekomen
  #96  
Oud 30-07-10, 21:53
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Kortom, niet alleen bij T-mobile is het een zootje. Van mijn neef ook begrepen dat ze inderdaad over de telefoon hebben gezegd dat ze in de winkels liggen..hij vervolgens naar de winkel bellen..en die hadden ze niet..vaag
  #97  
Oud 30-07-10, 23:06
vasco vasco is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Nederland, Limburg
Berichten: 106
Standaard

denk dat in maastricht de ene er iets van af weet en de andere weer helemaal niks.. hoor ook van andere die moeten betalen en ik heb ze gratis meegekregen..
de sim voor een ipad of iphone is exact hetzelfde
  #98  
Oud 30-07-10, 23:30
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

Vandaag ook in Den Bosch leverbaar en gratis meegekregen. Werkte in een keer in de iPad.
  #99  
Oud 31-07-10, 20:38
edmundthomas edmundthomas is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1
Standaard

Vandaag langs Vodafone winkel in Amsterdam en gevraagd voor een microsim voor mijn iphone 4. In eerste instantie moest ik zelf een gewone sim zelf knippen. Als het niet zou lukken, zou ik er gratis nog 1 krijgen. Later ging de medewerkster even naar achteren en kwam terug met een ipad microsim. Ze wisten zelf niet of ik daarop bereik zou krijgen in een iPhone. Raar, lijkt me identiek hetzelfde. Toch geprobeerd en het werkt perfect.
  #100  
Oud 31-07-10, 20:53
punt83 punt83 is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 29
Standaard

Ook vandaag een vodafone micro-sim opgepikt bij de winkel. Was ook in principe voor de iPad, maar werkt perfect! En kosteloos!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone prepaid micro-sim 1GB pdw75 Vodafone 23 06-12-11 17:23
Sim kaart naar Micro sim Scooter Orange 10 11-11-10 17:46
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? s.keesen Odido (T-Mobile) 10 01-08-10 02:12
Micro Sim ligt al in winkels Vodafone.... BT73 iPhone accessoires en onderdelen 0 12-07-10 17:14
Van sim naar Micro-sim hilversum1981 iPhone algemeen 8 01-07-10 12:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:59.