//

Micro-sim Vodafone

Micro-sim Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door runner70 Hoe is het afgelopen met die mensen die een abon. via tv gids hebben afgesloten? eur 11.95 voor 400 min/sms? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 06-08-10, 14:14
loller loller is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door runner70 Bekijk bericht
Hoe is het afgelopen met die mensen die een abon. via tv gids hebben afgesloten? eur 11.95 voor 400 min/sms?
Bij mij staat ie voor 14,95 in het systeem blijkbaar. Heb lopen klagen maar als het niet lukt dan vind ik het ook niet zo erg opzich.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 06-08-10, 18:47
bureno bureno is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door loller Bekijk bericht
Bij mij staat ie voor 14,95 in het systeem blijkbaar. Heb lopen klagen maar als het niet lukt dan vind ik het ook niet zo erg opzich.
Hier heb ik ook nog steeds geen uitsluitsel over.. Morgen wordt de sim bezorgd. Via de klantenservice wordt je helaas niet veel wijzer. Ik heb de printscreens met de overeengekomen prijs bewaard, we shall see..
  #123  
Oud 07-08-10, 15:01
n.velde n.velde is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 7
Standaard

Zojuist bij VF shop in Leeuwarden binnen gelopen. Verkoper daar kon mij vertellen dat wanneer ik de iPhone in mijn bezit heb, ik gewoon langs kan komen en daar dan een microsim krijg.
  #124  
Oud 07-08-10, 15:22
ribootje ribootje is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard

Bij vodafoon in Arnhem moet ik 12,50 betalen voor de microsim, hoe kan het dat de ene winkel van vodafoon gratis is en de andere moet betalen.
Of willen ze ook wat bijverdienen, ik vraag in ieder geval straks wel om een rekening.
  #125  
Oud 07-08-10, 16:44
bureno bureno is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 29
Standaard

Vanmiddag stond Pro Assist aan de deur met het contract en de simkaart. Inderdaad geen maandbedrag ingevuld. Abbo gaat pas 13 sept. in, dus denk dat het afwachten wordt tot de eerste factuur, en dan bellen als 't niet klopt.
  #126  
Oud 07-08-10, 17:55
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Ik heb een vraag over Vodafone abbo.
Ik zou graag een Bel+Sms+Web abbo willen halen maar ik ga eind augustus/begin september pas naar parijs en dan ga ik gelijk Iphone 4 halen. Maar kan ik niet nu al een abbo aanvragen en dan pas laten activeren wanneer ik Iphone 4 heb of gaat abbo gelijk in?
  #127  
Oud 07-08-10, 18:58
n.velde n.velde is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 7
Standaard

Gaat gelijk in. Althans bij mij wel. Heb in juni m'n iPhone al besteld, helaas nog steeds wachtende, maar betaal al wel bijna 3 maanden abbo kosten.
  #128  
Oud 07-08-10, 22:25
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door n.velde Bekijk bericht
Gaat gelijk in. Althans bij mij wel. Heb in juni m'n iPhone al besteld, helaas nog steeds wachtende, maar betaal al wel bijna 3 maanden abbo kosten.
oke bedankt, dat is wel balen dan waar heb je hem besteld?
  #129  
Oud 08-08-10, 01:18
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Ik heb vandaag mijn iPhone 4 gehaald en ben gelijk driftig gaan knippen in mijn vodafone sim....die het daarna dus niet deed.

Maar zoals ook in dit topic staat moet je bijna dwars door die sim heen knippen van Vodafone en dus niet om de chip heen.

Beetje schuiven en hij doet het gelukkig
__________________

  #130  
Oud 08-08-10, 10:38
mailman001 mailman001 is offline
• iOS 5.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zeist
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Ik heb een vraag over Vodafone abbo.
Ik zou graag een Bel+Sms+Web abbo willen halen maar ik ga eind augustus/begin september pas naar parijs en dan ga ik gelijk Iphone 4 halen. Maar kan ik niet nu al een abbo aanvragen en dan pas laten activeren wanneer ik Iphone 4 heb of gaat abbo gelijk in?
Ik heb de anwb+vodafone actie gedaan in juni en bij het online invullen van de gegevens heb ik als ingangsdatum 2 aug opgegeven dus je kunt zelf bepalen wanneer je je abbo in wilt laten gaan.

Na een paar dagen werd ik gebeld om de sim en contract af te laten leveren en ik heb de datum ook zelf bepaald. Dus dat kun je allemaal prima regelen.

Ik ben op 2 aug netjes van KPN naar Vodafone overgestapt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door n.velde Bekijk bericht
Gaat gelijk in. Althans bij mij wel. Heb in juni m'n iPhone al besteld, helaas nog steeds wachtende, maar betaal al wel bijna 3 maanden abbo kosten.
Dan ben je niet slim geweest, want je kunt gewoon een gewenste nr porteerdatum/ingangsdatum opgeven

Ter info:

Als je naar Vodafone gaat voor een Micro sim word je oude simcaart gedeactiveerd. Ik vroeg of ze mijn oude niet actief konden laten maar dit was niet mogelijk ivm met een verschill in sim kaart nr (dit moet blijkbaar op beide sims hetzelfde zijn).

Dus als je met 1 abbo en je iphone en je ipad via 3G wilt gebruiken zul je een dual sim kaart moeten halen en deze op maat knippen.

Ik denk persoonlijk ook dat de dual sim snel zal verdwijnen omdat er heel veel mensen gaan komen die 1 abbo voor beide gaan gebruiken. Hier ligt dus een mooie markt voor de micro sim met alleen een internet abbo bv. Op dit moment kan het niet mooier dual sim en onberperkt internet op je iphone en ipad voor 1 bedrag per maand

De dual sim was oorspronkelijk voor de telefoon en auto, maar aangezien alle autosys tegenwoordig ook over Bluetooth beschikken is dit niet echt meer nodig.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 08-08-10 om 12:44. Reden: volgende keer de edit knop gebruiken!
  #131  
Oud 08-08-10, 11:18
n.velde n.velde is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 7
Standaard

Ik heb hem bij 2call besteld. Zojuist ook mailtje ontvangen dat mensen die in juni besteld hebben de iPhone in augustus geleverd krijgen. Mensen die in juli hebben besteld krijgen hem in september. Voor nieuwe orders houden ze 6 tot 10 weken aan als levertijd.

Ik heb als datum waarop abbo in moest gaan de verwachtte leverdatum van de iPhone 4 aangehouden, toen was er nog niet bekend dat dit zo lang zou gaan duren, kon er dus niet veel aan doen.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 08-08-10 om 12:44.
  #132  
Oud 08-08-10, 12:05
mailman001 mailman001 is offline
• iOS 5.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zeist
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door n.velde Bekijk bericht
Ik heb als datum waarop abbo in moest gaan de verwachtte leverdatum van de iPhone 4 aangehouden, toen was er nog niet bekend dat dit zo lang zou gaan duren, kon er dus niet veel aan doen.

Dat verklaart een hoop das idd balen
  #133  
Oud 08-08-10, 12:19
n.velde n.velde is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 7
Standaard

Mja abbo kosten vallen wel mee, €23 per maand dus daar valt mee te leven. Baal er meer van dat ik zo lang op iPhone moet wachten Heb m'n oude iPhone 3g al verkocht dus zit nu opgescheept met een aftands Nokia dingetje
  #134  
Oud 09-08-10, 17:54
bartjedalfsen bartjedalfsen is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik krijg morgen mijn Iphone 4.
Ben niet van plan om er in te gaan snijden dus wil graag microsim halen,
maar kan ik gewoon een Vodafone winkel ingaan om er daar 1 te halen?
  #135  
Oud 09-08-10, 19:20
dottiee dottiee is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard microsim

De microsim is al verkrijgbaar, je oude simkaart wordt gedeactiveerd en je kreeft direct gratis je microsim.. vergeet je legitimatie niet!!
  #136  
Oud 09-08-10, 19:44
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartjedalfsen Bekijk bericht
Ik krijg morgen mijn Iphone 4.
Ben niet van plan om er in te gaan snijden dus wil graag microsim halen,
maar kan ik gewoon een Vodafone winkel ingaan om er daar 1 te halen?
Ja dat kan. Ik heb vanuit belgie nadat ik mijn iphone had gehaald naar vodafone shop in zeist gebeld. Daar heb ik dezelfde middag een microsim KOSTENLOOS kunnen ophalen. Ik kreeg hem onder het motto 'service'.
Hou er wel rekening mee dat ze je over zetten dus je bent dan nog max een 15 minuten in de lucht. Dan valt je oude sim weg en ben je alleen nog bereikbaar op je nieuwe microsim.
Overigens was het een microsim zonder adapter ofzo (maar wat heb je daaraan als je toch je I4 al hebt)

Wat ik overigens wel vreemd vind is dat ik hier ook ergens lees dat ze er ook geld voor kunnen vragen. Wellicht mogen ze dat in de winkel zelf bepalen ofzo...
  #137  
Oud 10-08-10, 21:47
bartjedalfsen bartjedalfsen is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

Bedankt voor de reacties, ben vandaag in Vodafone shop geweest, heb daar de microsim gehaald. Was hier ook gratis.
  #138  
Oud 11-08-10, 13:33
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Hee,

Heb eindelijk mijn Iphone 4 maar nu moet ik een abbo uit kiezen( Provider ).
Ik denk dat ik voor vodafone ga omdat T-mobile blijkbaar slecht bereik heeft. Maar wat zijn jullie Reacties over Vodafone, kan je gewoon normaal internetten, is bereik goed(bellen)? Kunnen jullie ook vertellen waar jullie ongeveer wonen.

Alvast bedankt voor jullie hulp
  #139  
Oud 11-08-10, 16:51
KK001 KK001 is offline
• iOS 10.0 beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 93
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Channie Bekijk bericht
Net bij de Vodafone-winkel in Hellevoetsluis geweest. Micro-sim is op korte termijn nog niet leverbaar. Wellicht in oktober pas. Heb voor € 11,50 (ex btw) een duosim meegenomen. Kan ik er eentje op micro-sim formaat knippen en de ander achter de hand houden voor noodgevallen.
Duo sim is echt gratis hoor bij Vodafone maak er zelf ook al enkele jaren gebruik van...
Toch maar even die 11,50 terug claimen

Sorry beetje late reactie....
  #140  
Oud 11-08-10, 18:57
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Dus bij sommige Vodafone winkels hebben ze geen microsim dat is balen:S Kunnen ze hem ook niet voor je knippe?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone prepaid micro-sim 1GB pdw75 Vodafone 23 06-12-11 16:23
Sim kaart naar Micro sim Scooter Orange 10 11-11-10 16:46
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? s.keesen Odido (T-Mobile) 10 01-08-10 01:12
Micro Sim ligt al in winkels Vodafone.... BT73 iPhone accessoires en onderdelen 0 12-07-10 16:14
Van sim naar Micro-sim hilversum1981 iPhone algemeen 8 01-07-10 11:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:42.