//

Vodafone, de toekomst.

Vodafone, de toekomst. discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien er zat t-mobile "afzeik" topics zijn mbt het bereik en mensen die roepen dat t-mobile bagger is en gaan overstappen naar vodafone ben ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-07-10, 14:28
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard Vodafone, de toekomst.

Aangezien er zat t-mobile "afzeik" topics zijn mbt het bereik en mensen die roepen dat t-mobile bagger is en gaan overstappen naar vodafone ben ik benieuwd of vodafone nou echt zo goed is op dit moment en zo goed zal zijn in de toekomst.

Binnenkort lopen de abbonomenten van de iphone 3g af en zal er waarschijnlijk weer een enorme groep gillend naar de winkel rennen om een nieuwe te kopen.. alleen zal waarschijnlijk het deel dat gillend naar vodafone rent een stuk groter zijn als 2 jaar geleden.

De iPhone bracht een stortvloed aan dataverkeer voor het t-mobile netwerk waardoor op sommige plekken het netwerk het begaf, maar hoe zal vodafone het afbrengen met al die nieuwe iPhone 4's op het netwerk + alle oude iPhone 3g die nu simlockvrij verkocht worden en op vodafone overgaan..

Wordt dit de toekomst?

Vodafone: extra maatregelen netwerk rondom halve finale WK voetbal | Mobile | Tweakers.net Nieuws
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-07-10, 16:08
CPW CPW is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Helmond/Eelde
Berichten: 32
Standaard

Ik heb het eerste half jaar met mijn 3G vodafone gehad, dmv een hardware matige unlock. Nu al 1,5 jaar T-mobile sim only, wat een ongelofelijk verschil. Hoe snel en goed vodafone was, zo langzaam is T-mobile.

Ik weet wel dat ik mijn iPhone 4 bij Vodafone ga halen!
  #3  
Oud 06-07-10, 17:49
razrx's schermafbeelding
razrx razrx is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: ::1
Berichten: 6
Standaard

Ik gebruik al maanden een vodafone sim en dit bevalt me echt veel beter dan de t-mo ellende. Ik zal zeker geen t-mo meer nemen!
  #4  
Oud 06-07-10, 18:07
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Járenlang zakelijk Libertel - Vodafone gehad, maar heb nu KPN en dat bevalt me uitstekend! Vooral landelijke dekking van KPN beter, zonder storingen.

Vooral met bellen Vodafone regelmatig verbroken gesprekken, onduidelijk (marsmannetje) e.d.

Ook qua service zeer tevreden over KPN.
  #5  
Oud 06-07-10, 18:17
CPW CPW is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Helmond/Eelde
Berichten: 32
Standaard

Mijn vriendin had ook KPN, frappant detail is echter dat zij in China vrijwel nergens of hele slechte verbinding had en ik had met mijn Vodafone altijd volle verbinding. Dit is niet de eerste keer dat dat gebeurde, eerder op vakantie naar Kos, Samos of de Azoren had zij met haar iPhone toch echt vrijwel geen verbinding.

Vandaar dat ik persoonlijk niet zo lovend ben over KPN, maar binnen west en centraal europa vrijwel nooit problemen omtrent de verbinding hoor.
  #6  
Oud 06-07-10, 19:15
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Hadden jullie beide dezelfde provider in China dan? Kan liggen aan het feit dat kpn gewoon contracten heeft met een slechte provider in china.
  #7  
Oud 06-07-10, 19:29
CPW CPW is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Helmond/Eelde
Berichten: 32
Standaard

We hadden inderdaad niet dezelfde provider in China, daar zou het inderdaad aan kunnen liggen. Als dit het geval mocht zijn, dan nog vind ik het zaak dat KPN maar goede contracten en contacten onderhoud in het buitenland voor de klanten die niet alleen maar in Nederland blijven.

Voor mij persoonlijk is dit een enorme afknapper.
  #8  
Oud 06-07-10, 19:57
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Het ligt aan de contracten met die providers daar, z.g. roaming.

Maar de meesten hier zullen China alleen op papier zien
  #9  
Oud 06-07-10, 22:33
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

De halve zakenwereld werkt met blakcberrys en die zijn voornamelijk bij vodafone aangesloten, dus ze weten daar echt wel van wanten hoor. En vodafone gaat de iphone niet leveren. Ze gaan alleen maar een klein deel aanbieden die uit het buitenland komen zoals phoneshop.nl bijvoorbeeld doet. De mensen die dus een goedkope iphone willen blijven dus gewoon bij tmobile.

Ik ben tevreden met vodafone en heb medelijden met mijn iphonebroeders die nog hun tijd uit moeten zitten bij tmobile behalve degene die wederom verlengen natuurlijk!

En KPN heeft altijd de beste dekking gehad, maar een veel langzamer 3G netwerk wat ook mijn reden is geweest om voor vodafone te kiezen. Zodra KPN ook 3,6mbps aanbiedt ga ik daarheen. Ook de reden waarom ik altijd 1jaar abbo neem.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Toekomst media (papier en digitaal) zhubajie Chat en geruchten 2 24-01-11 16:25
problemen 3gs in de toekomst? neel iPhone algemeen 3 20-09-10 01:55
De toekomst in unlocking ArB Unlock [archief] 7 05-04-08 15:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:29.