//

Iphone 4 bereik met Vodafone

Iphone 4 bereik met Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben een van de gelukkige (?) eigenaars van een Iphone 4 en gebruik hem met Vodafone. Opzich een fantastische telefoon. Maar toch speelt het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-07-10, 10:52
mrscheer mrscheer is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard Iphone 4 bereik met Vodafone

Ik ben een van de gelukkige (?) eigenaars van een Iphone 4 en gebruik hem met Vodafone. Opzich een fantastische telefoon. Maar toch speelt het antenne probleem bij mij. In Den Haag en Leiden heb ik op de meeste plekken matig bereik (3 streepjes) en dit neemt af naar 1 streepje als ik het gedeelte links onder licht aanraak. Dit is met IOS 4.01.
Wat zijn de ervaringen bij anderen met Vodafone in deze regio en kunnen de eigenaars van een Iphone 4 erbij vertellen in welke week hij is geproduceerd. Je kunt dit zien aan het 4e en 5e getal van je serienummer. Die van mijn komt uit week 27 (serienummer is 85027XXXXXX).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-07-10, 17:52
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik zou je er niet te veel zorgen om maken. Zolang je bereik hebt, is het toch goed?
  #3  
Oud 19-07-10, 19:15
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard

Ja dat vind ik ook.
Als je gesprekken niet wegvallen zou ik me geen zorgen maken.
Ik ben overigens ook erg benieuwd hoor. Ik krijg mijn iPhone als het goed is deze week. Zal hem eens testen met een Vodafone kaartje van een vriend. Ik woon in de buurt van Amsterdam. Ik zal mijn ervaring hier posten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Slecht bereik vodafone iphone 3gs 4.1 Rated Vodafone 39 02-02-11 10:13
Iphone 3G met Vodafone maar geen bereik shiftyfreak Vodafone 4 03-08-09 22:50
G2 met plotseling slecht bereik via Vodafone Guest-20171129104752 Vodafone 10 13-11-08 20:29
IPhone met Vodafone abonnement geen bereik in Italie GoM Internet in buitenland (roaming) 6 02-10-08 13:09
Totaal geen bereik meer met Iphone icm Vodafone Titan1980 Vodafone 6 15-04-08 13:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:10.