//

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Lijkt mij onzin. Mijn oude contract liep in februari af, en kon ik dus nu ook al verlengen. Zo gezegd, zo gedaan. Er staat nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #221  
Oud 30-08-10, 15:08
Toet1 Toet1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

Lijkt mij onzin.

Mijn oude contract liep in februari af, en kon ik dus nu ook al verlengen. Zo gezegd, zo gedaan. Er staat nu al 2 weken in My Vodafone het nieuwe abbonnement, en dat is van de week ook bevestigd in een VF winkel, toen ik er naar vroeg.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 30-08-10, 17:22
Mr_recci Mr_recci is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Zoooo.... Vandaag mijn tv-gids sim-only in gebruik genomen. Schrok er wel even van dat ik vandaag maar voor 1,70 kan verbruiken (aangezien het tegoed blijkbaar per de 1e van de maand ingaat) zag ik vandaag op My Vodafone.
Ik hoop niet dat ik daar al overheen ben. Maar even nog niet bellen vandaag
.
Mijne gaat 9 sept in. Ik hoop dat ik niet moet wachten tot 1 oktober?
  #223  
Oud 30-08-10, 22:56
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FilthyViper Bekijk bericht
Even een vraagje. .... Wat voor zin heeft het om 4 of 6 maanden van tevoren te kunnen verlengen als je nieuwe voorwaarden toch pas op de einddatum van het oude contract ingaan?
Ik snap ook niet waarom mensen dit alvast doen. Je Provider geeft je alvast deze kans, om jezelf 'alvast' voor over 4 - 6 maanden nog eens voor 1 of 2 jaar aan de ketting te leggen bij je provider. Het enige voordeel dat jij er van hebt, is dat je meestal alvast je nieuwe toestel krijgt (die de meesten bij het verlengen kiezen) Je zult toch altijd je oude abonnement volledig uit moeten zitten, daar heb je destijds voor getekend.
  #224  
Oud 30-08-10, 23:30
Toet1 Toet1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

Bij VF gaat het nieuwe abbonnement direct in, wanneer je dit aanvraagt en het is verwerkt.. Bij mij in ieder geval
  #225  
Oud 31-08-10, 01:48
zackary zackary is offline
• iOS 8.3
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Toet1 Bekijk bericht
Bij VF gaat het nieuwe abbonnement direct in, wanneer je dit aanvraagt en het is verwerkt.. Bij mij in ieder geval
Klopt, qua prijs wel, maar de resterende maanden van je oude contract worden er wel bij opgeteld.
  #226  
Oud 31-08-10, 10:22
Toet1 Toet1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

Dat klopt. Mijn vorige contract liep tot Februari 2011.
Nu heb ik een 2 jarig contract afgesloten in September 2010 en nu loopt dat contract tot Februari 2013.
Maar dan kan je dus ook wel meteen gebruik maken van alle features van het nieuwe contract (en je betaalt idd ook de nieuwe prijs)..
En als het nodig is, kan ik in September 2012 opnieuw verlengen
  #227  
Oud 31-08-10, 13:02
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Mijn contract loopt in februari 2011 af. 18 augustus verlenging (anwb aanbieding) aan gevraagd. Gisteren gebeld met Vodafone en blijkt dat nieuwe contract en de nieuwe prijs ook pas in februari in gaat.
Waarom krijgen sommigen wel gelijk de nieuwe prijs en gaat nieuw contract in, voordat oude contract is afgelopen?
  #228  
Oud 31-08-10, 13:23
Toet1 Toet1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

Hm.. erg vreemd.. Ik zou het niet weten waarom het bij jou dan pas in gaat en bij mij per direct al in is gegaan..
  #229  
Oud 31-08-10, 15:42
Yaratje Yaratje is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 8
Standaard

Ik ben van plan om gebruik te maken van de TVGids-actie.
Toch heb ik nog 2 vragen:
1) Als ik het contract nu afsluit en ik krijg of teken het contract na 6 september, geldt de regeling met de FUP dan nog? Oftewel gelden dan de oude of nieuwe voorwaarden.
2) De FUP zegt niets over het aantal MB dat je mag verbruiken. Denken jullie dat de FUP voordeliger is dan het datalimiet van bijvoorbeeld 250MB of 1GB? Het is 10x de gemiddelde hoeveelheid maar dat zegt niet zoveel

Alvast bedankt!
  #230  
Oud 31-08-10, 19:53
FilthyViper FilthyViper is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wil Bekijk bericht
Mijn contract loopt in februari 2011 af. 18 augustus verlenging (anwb aanbieding) aan gevraagd. Gisteren gebeld met Vodafone en blijkt dat nieuwe contract en de nieuwe prijs ook pas in februari in gaat.
Waarom krijgen sommigen wel gelijk de nieuwe prijs en gaat nieuw contract in, voordat oude contract is afgelopen?
Hele discussie erover gehad met Vodafone. Het lijkt zo te zijn dat als je abonnementskosten in je nieuwe contract lager zijn dan die van je oude contract, je eerst je oude abonnement uit moet dienen, voordat het nieuwe ingaat. Voortijdig verlengen naar sim-only heeft dan dus geen enkele zin. Kan iemand dat misschien bevestigen, of zijn degenen bij wie het nieuwe contract direct inging, ook overgestapt op een goedkoper abonnement?

Nog een vraagje: ik zit nu zelf bij T-Mobile en heb de sim-only actie ook aangevraagd, met nummerbehoud. Mijn contract bij T-Mobile loopt in oktober af, dus mijn contract bij VF gaat pas in oktober in. Dat is logisch. Nou heb ik het zondag aangevraagd en vandaag al gebeld door de koerier om de spullen af te leveren. Dat is zo snel dat ik me afvraag of ze wel nummerbehoud hebben aangevraagd bij T-Mobile. Op My-TMobile is er ook nog geen aanvraag voor nummerbehoud bekend. Heeft iemand hier ervaring mee, of moet ik even bij Vodafone navragen of dat allemaal wel goed is gegaan, voordat ik het contract teken?
  #231  
Oud 31-08-10, 20:43
chauncy chauncy is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FilthyViper Bekijk bericht
Hele discussie erover gehad met Vodafone. Het lijkt zo te zijn dat als je abonnementskosten in je nieuwe contract lager zijn dan die van je oude contract, je eerst je oude abonnement uit moet dienen, voordat het nieuwe ingaat. Voortijdig verlengen naar sim-only heeft dan dus geen enkele zin. Kan iemand dat misschien bevestigen, of zijn degenen bij wie het nieuwe contract direct inging, ook overgestapt op een goedkoper abonnement?

Nog een vraagje: ik zit nu zelf bij T-Mobile en heb de sim-only actie ook aangevraagd, met nummerbehoud. Mijn contract bij T-Mobile loopt in oktober af, dus mijn contract bij VF gaat pas in oktober in. Dat is logisch. Nou heb ik het zondag aangevraagd en vandaag al gebeld door de koerier om de spullen af te leveren. Dat is zo snel dat ik me afvraag of ze wel nummerbehoud hebben aangevraagd bij T-Mobile. Op My-TMobile is er ook nog geen aanvraag voor nummerbehoud bekend. Heeft iemand hier ervaring mee, of moet ik even bij Vodafone navragen of dat allemaal wel goed is gegaan, voordat ik het contract teken?

Ik zal het zeker even navragen als ik jou was
  #232  
Oud 31-08-10, 21:06
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

@Filthydinges (Quten duurt te lang; deze site laadt kapot traag bij mij)
Wat je nummerbehoud betreft: je (nieuwe, vodafone) simkaart wordt al geleverd zodra je nummerbehoud is goedgekeurd. Dat kan idd vér of ruim voor de daadwerkelijke porteringsdatum zijn. Maar de simkaart zal pas actief zijn / danwel jouw nummer hebben op de porteringsdatum.
Bij mij werd ik 2 dagen na de bestelling al gebeld voor een leveringsafspraak, die de dag erop weer werd geanulleerd omdat het nummerbehoud nog niet goedgekeurd was. Ik had mn nieuwe simkaart daarna uiteindelijk wel al bijna 1 maand eerder in huis dan de datum van nummerbehoud (is gelijk aan afloopdatum van je huidige t-mobile abo, evt. incl. 1 maand opzegtermijn)

Laatst gewijzigd door ballegooier; 31-08-10 om 21:11.
  #233  
Oud 31-08-10, 21:09
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

foutje foutje

Laatst gewijzigd door ballegooier; 31-08-10 om 21:10. Reden: wederom dubbelpost?
  #234  
Oud 01-09-10, 14:11
KoNi KoNi is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 14
Standaard

Mijn abbo is inmiddels al ingegaan. Ik heb de Bel + SMS + Web 190 voor €10,95.
Alleen als ik kijk op myvodafone staat er voor September: starttegoed 15,34
Klopt dit of is er iets fout gegaan?
  #235  
Oud 01-09-10, 18:52
martjee martjee is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 23
Standaard

Het lijkt mij een vreemd verhaal, ze bieden bij een verlenging een sim only aan, en dat is automatisch goedkoper. Bij een verlenging kan je een nieuw toestel krijgen, wanneer je goedkoper abbo neemt krijg je toch ook het toestel? dus het is gewoon een nieuw abbo die eerder ingaat.
  #236  
Oud 02-09-10, 01:23
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Zal Vodafone zich nu niet zelf in de nek aan het slaan zijn? IK bedoel hiermee te zeggen... De Iphone 4 krijgt steeds meer functies wat betreft het internet gebeuren. Ze hebben bij Vodafone een datalimiet van 250mb. Volgens mij als je die games speelt met dat huppepup Sword kost dat aardig wat mb's. Dit zou betekenen dat je dan na een aantal dagen al direkt aan die mb's zit. Wat ik me nu afvraag is of het wel zo verstandig is om een sim only erbij te pakken.

Wel denk ik er nu net aan dat het leuke spelletjes zijn als je thuis op de bank zit. Dan kun je echter ook goed gebruik maken van Wi-Fi. Zo loopt je dataverkeer niet op neem ik aan.
  #237  
Oud 02-09-10, 18:10
ajaxjim ajaxjim is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: leiden
Berichten: 8
Standaard

ik heb een vraagje. ik wil de 400 minuten voor 15 euro nemen. als ik vandaag of morgen via internet alles regel op die site van de tv gids, maak ik dan 2 jaar lang gebruik van de FUP? en hoelang duurt het ongeveer voordat die simkaart binnen is? ik moet mijn oude abbo bij hi stop zetten, dat duurt een maand.

en ohja: vodafone internet is toch beter dan hi internet? (vodafone vs hi xtra snel)
  #238  
Oud 02-09-10, 19:11
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

Heb vanmorgen even gebeld met Vodafone omdat ik het ruim 3 weken geleden heb aangevraagd maar had alleen nog maar een brief gehad met wat er allemaal kan met mijn nieuwe abo. Verteld die dame dat het sim only abo pas ingaat op de einddatum van mijn huidige contract wel tegen de huidige voorwaarden
  #239  
Oud 02-09-10, 19:39
ronald89 ronald89 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Westland
Berichten: 87
Standaard

Via de ANWB-actie is nu weer de HTC Legend te verkrijgen. Ik heb deze dan ook meteen besteld. De HTC gaat naar m'n vader en ik neem het abonnement
  #240  
Oud 02-09-10, 19:40
ajaxjim ajaxjim is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: leiden
Berichten: 8
Standaard

ik heb een vraagje. ik wil de 400 minuten voor 15 euro nemen. als ik vandaag of morgen via internet alles regel op die site van de tv gids, maak ik dan 2 jaar lang gebruik van de FUP? en hoelang duurt het ongeveer voordat die simkaart binnen is? ik moet mijn oude abbo bij hi stop zetten, dat duurt een maand.

en ohja: vodafone internet is toch beter dan hi internet? (vodafone vs hi xtra snel)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? ewaa Vodafone 2 14-06-11 17:16
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 11:51
Vodafone Blox in het buitenland actie KK001 Internet in buitenland (roaming) 7 16-08-10 14:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:57.