//

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mrsrossi Bij m'n verbruik/tegoed staat 1 GB bij web... maar ik had voor 6 september alles in huis, porteringsdatum was alleen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #381  
Oud 06-10-10, 16:52
Mr.Boss Mr.Boss is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Noord Holland
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrsrossi Bekijk bericht
Bij m'n verbruik/tegoed staat 1 GB bij web... maar ik had voor 6 september alles in huis, porteringsdatum was alleen 20 september... gaan ze nu serieus een datalimiet berekenen?
Bel even met de verkoop afdeling van je aanbieding (directsales), gratis.
Ik kreeg van hun een ander nummer dat ik moest bellen omdat ik via de anwb actie had besteld.
Aan hun gevraagd hoe het zat met mijn datalimiet (ik wilde het nml ff dubbel checken op de dag dat mn abbo inging).
Zij vertelde me dat ik inderdaad onder de nieuwe voorwaarden was aangesloten met data limiet en dat ze dat direct zou aanpassen omdat mijn aanvraag ook van voor 6 september is.
Met deze aanpassing kwam ze zelf al voordat ik er over kon beginnen.

Dus wat dat betreft is alles netjes geregeld en val dus nu onder FUP.

Begrijp alleen wel van anderen dat ze evengoed gaan zeuren en je snelheid knijpen als je boven 800 mb komt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #382  
Oud 07-10-10, 04:22
fabulaus fabulaus is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 137
Stuur een bericht via MSN naar fabulaus
Standaard

Ik heb gisteren, dus OP 6 september, een aanvraag ingediend voor een Voda 620 abonnement via TV gids.nl. Ik denk dat de kans klein is dat ik nog onder de oude voorwaarden gebruik kan maken van deze aanbieding.. Of denken jullie dat dit nog wel het proberen waard is?

Heb even mijn rekeningen er op na gezocht en zie dat ik niet snel boven de 600MB kom met mijn data verbruik, opzich hoeft het dus geen probleem te zijn die 1Gb data limiet. Heb verder voor 620 belminuten / SMS gekozen. Doorgaans heb ik genoeg aan 300 belminuten en 100 SMS maar je hoeft maar een keer er overheen te gaan en je bent het prijsverschil al dubbel en dwars kwijt. Ben Helfort gewend, dus ben benieuwd hoe snel vodafone zal zijn (5 x zo snel op papier) en hoe de dekking is in het dorp waar ik woon.
__________________
Appels met peren vergelijken
  #383  
Oud 07-10-10, 08:45
bureno bureno is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabulaus Bekijk bericht
Ik heb gisteren, dus OP 6 september, een aanvraag ingediend voor een Voda 620 abonnement via TV gids.nl. Ik denk dat de kans klein is dat ik nog onder de oude voorwaarden gebruik kan maken van deze aanbieding.. Of denken jullie dat dit nog wel het proberen waard is?
Dat denk ik ook, aangezien het gisteren 6 oktober was, en je dus een maand te laat bent...

Laatst gewijzigd door bureno; 07-10-10 om 08:47.
  #384  
Oud 08-10-10, 11:53
Jimmy_Boy Jimmy_Boy is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 210
Standaard

IK heb dit abonnement ook besteld, het 620 min abo dan. Toen ik las dat datalimiet werd ingevoerd heb ik t ook maar spoedig besteld, omdat ik geen datalimiet wil. Had abonnement besteld op 27 augustus en nummerbehoud aangevraagd. Mn t-mobile loopt tot 21 oktober. Maar omdat er problemen waren met nummerbehoud bij kreeg ik t pakket met een nieuw nummer. Dus langs geweest bij vodafone en klantenservice gebeld. kreeg te horen dat ik dit moest annuleren en alles moest terug sturen en opnieuw aanrvagen. Dus alles terug gestuurd en nieuwe aanvraag gedaan op 13 spetember. Dit is wel goed gegaan en simkaart ontvangen met mn eigen nummer. Maar dan zal ik nu dus vast datalmitie hebben, kan ik dat verhalen op t feit dat niet goed ging met nummerbehoud en t probleem bij vodafone zit en ik daardoor onder de nieuwe voorwaarden val..?

Laatst gewijzigd door Jimmy_Boy; 08-10-10 om 12:15.
  #385  
Oud 08-10-10, 22:00
ronald89 ronald89 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Westland
Berichten: 87
Standaard

Ik heb precies hetzelfde als jou gehad.

Abonnement met nummerbehoud op 2 september besteld, vervolgens op 8 september eens gebeld om te horen of alles goed was doorgekomen. Dat bleek niet het geval, nummerbehoud was door een storing niet goed doorgekomen en er werd geadviseerd om opnieuw te bestellen. Na mijn weerwoord dat ik dan vastzit aan de nieuwe voorwaarden werd aangegeven dat ik opnieuw contact moest opnemen wanneer ik het pakket binnen zou krijgen. Afgelopen maandag was dat dus het geval en heb ik contact opgenomen met Vodafone om m'n verhaal te doen. In eerste instantie begreep de mevrouw niet helemaal wat ik nu precies wilde. Na alles nog eens uitgelegd te hebben werd ik doorverbonden met een andere afdeling die mij terug kon zetten naar de oude voorwaarden. Toen ik daar m'n verhaal deed kreeg ik een grote bek (kan het niet anders zeggen) dat ik helemaal niet met een afdeling verbonden was die dat voor me kon regelen. Lekker handig dus, maar iets klantvriendelijker mag ook wel!

Vervolgens weer opnieuw gebeld en toen kon de afdeling waar ik in eerste instantie naar belde opeens wel een verzoek tot wijziging aanvragen. Als alles goed gaat, wordt ik nu teruggezet naar de voorwaarden van de dag waarop ik m'n eerste bestelling deed (2 september dus).

Ik zou dus gewoon even contact opnemen met het telefoonnummer dat in de ontvangstbevesting stond
  #386  
Oud 09-10-10, 11:25
Jimmy_Boy Jimmy_Boy is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 210
Standaard

Oke bedankt. Zal ze vandaag even bellen en mn verhaal uitleggen. Hopelijk zetten ze mij ook terug naar de oude voorwaarden.
  #387  
Oud 09-10-10, 11:45
Twinky Twinky is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 61
Standaard

o, dat is fijn om te lezen. Ik had mijn abonnement op tijd besteld (dag erna las ik over tvgids) maar ging pas 1 okt in en was ook pas de 20e ofzo bij mij. heb nu nog geen internet gebruikt (iphone komt 1 nov), maar goed om te horen dat je dan gewoon nog de fup-regeling krijgt.
  #388  
Oud 11-10-10, 00:27
SneakyChipmunk SneakyChipmunk is offline
• iOS 10.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 26
Standaard

Ik zag net in de tariefvoorwaarden van bel+sms+web het volgende:
Met dit abonnement kunt u geen gebruik maken van VoIP en SMSoIP-diesten.

Betekend dit dat ik met dit abbo geen skype en whatsapp kan gebruiken?
  #389  
Oud 11-10-10, 02:36
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Boss Bekijk bericht
Bel even met de verkoop afdeling van je aanbieding (directsales), gratis.
Ik kreeg van hun een ander nummer dat ik moest bellen omdat ik via de anwb actie had besteld.
Aan hun gevraagd hoe het zat met mijn datalimiet (ik wilde het nml ff dubbel checken op de dag dat mn abbo inging).
Zij vertelde me dat ik inderdaad onder de nieuwe voorwaarden was aangesloten met data limiet en dat ze dat direct zou aanpassen omdat mijn aanvraag ook van voor 6 september is.
Met deze aanpassing kwam ze zelf al voordat ik er over kon beginnen.

Dus wat dat betreft is alles netjes geregeld en val dus nu onder FUP.

Begrijp alleen wel van anderen dat ze evengoed gaan zeuren en je snelheid knijpen als je boven 800 mb komt.
OK thanks, ga ik even bellen.
  #390  
Oud 11-10-10, 19:47
joostfb joostfb is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 10
Standaard

Ik mag m'n abbo (hi) verlengen dus ben aan het kijken naar verschillende opties. Eerste optie is gratis een toestel krijgen met 1jr verlengen en verkopen, de andere optie is een sim-only abbo kiezen. Volgensmij is de eerste optie nog het goedkoopst.

Nu heb ik het hele topic doorgelezen en ben ik alle directsale-pagina's afgegaan maar overal staat dat het gaat om zorgeloos internet met een limiet van 250mb. In het topic wordt gesproken over een limiet van 1gb. Is de limiet dus onlangs verlaagd naar 250mb of staat het verkeerd vermeld aangezien iedereen hier (ook na de fup-wijziging) het over 1gb heeft?
  #391  
Oud 11-10-10, 20:18
Merkie Merkie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 198
Standaard

Goede vraag, ik vraag me precies hetzelfde af. Als de limiet daadwerkelijk 250MB is dan is dat wel een dealbreaker...
  #392  
Oud 12-10-10, 20:45
FilthyViper FilthyViper is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merkie Bekijk bericht
Goede vraag, ik vraag me precies hetzelfde af. Als de limiet daadwerkelijk 250MB is dan is dat wel een dealbreaker...
Heb ze vandaag even gebeld. Mij werd verzekerd dat de datalimiet overeenkomstig de normale sim-only's zijn.
Dus vanaf het 190-abonnement een datalimiet van 1GB per maand.
  #393  
Oud 12-10-10, 22:14
beyazz beyazz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 122
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Boss Bekijk bericht
Bel even met de verkoop afdeling van je aanbieding (directsales), gratis.
Ik kreeg van hun een ander nummer dat ik moest bellen omdat ik via de anwb actie had besteld.
Aan hun gevraagd hoe het zat met mijn datalimiet (ik wilde het nml ff dubbel checken op de dag dat mn abbo inging).
Zij vertelde me dat ik inderdaad onder de nieuwe voorwaarden was aangesloten met data limiet en dat ze dat direct zou aanpassen omdat mijn aanvraag ook van voor 6 september is.
Met deze aanpassing kwam ze zelf al voordat ik er over kon beginnen.

Dus wat dat betreft is alles netjes geregeld en val dus nu onder FUP.

Begrijp alleen wel van anderen dat ze evengoed gaan zeuren en je snelheid knijpen als je boven 800 mb komt.
Nadat ik dit gelezen had, ben ik even snel op myvodafone.nl gaan kijken.. Ik kan echter nergens zien wat mijn limiet ed is..

Enige wat ik zie is mijn tegoed in € en hoeveel ik daarvan heb verbruikt..

Op factuur staat overigens 4 september als datum.
  #394  
Oud 13-10-10, 20:35
Jimmy_Boy Jimmy_Boy is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beyazz Bekijk bericht
Nadat ik dit gelezen had, ben ik even snel op myvodafone.nl gaan kijken.. Ik kan echter nergens zien wat mijn limiet ed is..

Enige wat ik zie is mijn tegoed in € en hoeveel ik daarvan heb verbruikt..

Op factuur staat overigens 4 september als datum.
Dan heb je nog de oude voorwaarden, en heb je geen datalimiet maar zit je met de FUP.


Ik heb zeelf ook contact gehad, omdat mijn abonnement pas de 22e ingaat kon die mij nog niet op de oude voorwaarden zetten, maar dit zou de medewerker dan op de 22ste doen. Ik zou hierover dan terug gebeld worden. Mocht ik 23ste niks gehoord hebben, dan neem ik ff contact om he tte checken.
  #395  
Oud 16-10-10, 11:22
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Ik heb net ook op Myvodafone.nl gekeken en daar stond het volgende. Startgoed is 13,14 en vorige maand Binnen maandelijks tegoed: 4,10 en dan staat opeens buiten maandelijks tegoed: 0,87?

wie kan me even uitleggen heb ik nu buiten me bundel gesmst/gebeld. Hoe kan mijn stargoed 13,14 zijn ik betaal als het goed is 9.95 per maand. Val trouwens ook onder de fup regel.
  #396  
Oud 16-10-10, 12:59
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FilthyViper Bekijk bericht
Heb ze vandaag even gebeld. Mij werd verzekerd dat de datalimiet overeenkomstig de normale sim-only's zijn.
Dus vanaf het 190-abonnement een datalimiet van 1GB per maand.
Klopt, ik heb hetzelfde verhaal gehoord van de klantenservice.
  #397  
Oud 17-10-10, 18:09
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Nou jezus, maar goed dat ik even gebeld heb met Vodafone.

Eerst begon ik over m'n datalimiet, op myvodafone staat 1gb terwijl ik onder de oude voorwaarden val, hij kende uberhaupt de hele directsales actie niet dus ik gaf een korte samenvatting, 14,95 per maand bla bla... zegt ie; oh maar u betaalt 23,85 hoor mevrouw! Dus moest ik weer met een andere afdeling bellen daarover en daarna weer teruggebeld en weer een andere afdeling hebben bla bla bla. Heel gedoe.
Uiteindelijk bij een aardige vrouw terechtgekomen die dus een case heeft aangemaakt dat ik 14,95 ga betalen straks (ik moest helemaal de bevestigingsmail naar haar sturen) en niet 23,nogwat. En ook dat ik onder de oude voorwaarden val...

Ben erg benieuwd of dat goedkomt bij de eerste rekening.
  #398  
Oud 18-10-10, 22:30
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Bij mij kopte de rekening (abonnement geld) ook niet, ik moet nog bellen..... Ik had de actieprijs van 11,95 en betaal nu 14,95.
  #399  
Oud 18-10-10, 23:19
bureno bureno is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Bij mij kopte de rekening (abonnement geld) ook niet, ik moet nog bellen..... Ik had de actieprijs van 11,95 en betaal nu 14,95.
Hier exact hetzelfde verhaal, vandaag de eerste volledige factuur bekeken. Ook ik heb sms+bel+web 400 afgesloten voor 11,95/maand incl. btw. Op de rekening staat echter 12,56 excl, dus 14,95 incl.

Ik heb al een keer of 4 een email gestuurd naar vodafone@consumentonline.com maar krijg telkens geen antwoord. Wel na een week een leesbevestiging, daarna blijkft het steeds stil...
Welk nummer kan ik nu het beste bellen om dit te fixen? De printscreens heb ik uiteraard bewaard.
  #400  
Oud 19-10-10, 01:20
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Ik belde met zo'n 0800 nummer op de directsales site. Moet je even googlen en dan staat het rechtsonder. Iets van 08000200 ofzo en dan nog iets. En dan optie 1 kiezen!
Toen kreeg ik iemand aan de lijn, waar ik m'n bevestigingsmail naartoe moest sturen, dus gewoon haar "persoonlijke" emailadres. (vodafone emailadres uiteraard)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? ewaa Vodafone 2 14-06-11 16:16
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 10:51
Vodafone Blox in het buitenland actie KK001 Internet in buitenland (roaming) 7 16-08-10 13:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:11.