//

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ronald89 Als je voor 6 september hebt besteld gelden in principe de oude voorwaarden. Maar onder de Vodafone-medewerkers heerst daarover ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #401  
Oud 20-10-10, 09:07
zjwiest zjwiest is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronald89 Bekijk bericht
Als je voor 6 september hebt besteld gelden in principe de oude voorwaarden. Maar onder de Vodafone-medewerkers heerst daarover ook enige verwarring volgens mij. De een zegt van wel, de ander zegt van niet. Ik zou even bellen met de klantenservice en een aantekening ervan laten maken dat je voor de 6e hebt besteld
Ik heb precies dezelfde ervaring. De medewerkers van de vodafone klantenservice zijn inderdaad niet zo goed op de hoogte en vertellen verschillende verhalen. Ik heb mijn abonnement (ANWB actie, SO 400) op 30 juli besteld, en de nummer portering was op 22 september. Door de tegenstrijdige berichten van de klantenservice ben ik er even verder achter aan gegaan aangezien ik graag wilde weten welke voorwaarden ik nu precies zou hebben. Uiteindelijk heb ik contact gekregen met Special Services Vodafone. Een aardige mevrouw had me verder geholpen en die bevestigde me dat je inderdaad onder de oude voorwaarden valt als je VOOR 6 september hebt aangevraagd. Zij heeft ook direct alles in orde gemaakt in mijn gegevens, en nu zou alles goed moeten zijn..

Ik heb intussen op mijn eerste rekening gezien dat ik niets extra's heb moeten betalen voor de 1200 telefoontjes. Dus dat is een goed teken (aangezien je bij de nieuwe voorwaarden wel een bedrag per gesprek betaalt als je iemand wil spreken van de klantenservice).
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #402  
Oud 21-10-10, 00:24
peeteebee peeteebee is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Celf Bekijk bericht
Klopt, ik heb hetzelfde verhaal gehoord van de klantenservice.
site is nu ook aangepast, er staat limiet BSW100 = 250mb, vanaf BWS150 is de limiet 1gb
  #403  
Oud 21-10-10, 17:50
forrestgumpx forrestgumpx is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zjwiest Bekijk bericht
Ik heb precies dezelfde ervaring. De medewerkers van de vodafone klantenservice zijn inderdaad niet zo goed op de hoogte en vertellen verschillende verhalen. Ik heb mijn abonnement (ANWB actie, SO 400) op 30 juli besteld, en de nummer portering was op 22 september. Door de tegenstrijdige berichten van de klantenservice ben ik er even verder achter aan gegaan aangezien ik graag wilde weten welke voorwaarden ik nu precies zou hebben. Uiteindelijk heb ik contact gekregen met Special Services Vodafone. Een aardige mevrouw had me verder geholpen en die bevestigde me dat je inderdaad onder de oude voorwaarden valt als je VOOR 6 september hebt aangevraagd. Zij heeft ook direct alles in orde gemaakt in mijn gegevens, en nu zou alles goed moeten zijn..

Ik heb intussen op mijn eerste rekening gezien dat ik niets extra's heb moeten betalen voor de 1200 telefoontjes. Dus dat is een goed teken (aangezien je bij de nieuwe voorwaarden wel een bedrag per gesprek betaalt als je iemand wil spreken van de klantenservice).

het is maar net wie je treft, ik had 2 uur aan de lijn gezeten om tot een oplossing te komen. de vodafone direct sales is een hele andere tak dan die vodafone zelf.

In mijn situatie hadden ze porteringsproblemen. De order was gecanceled, waardoor ik een nieuwe order moest plaatsen, maar ik ging alleen akkoord als het de oude voorwaarden betrof. Dat kon, ik moest ze erop attenderen, vannacht zal de portering plaatsvinden en daarna gaan ze mijn TVgids Sim Only 620 omzettten naar de oude voorwaarden.

Heel gedoe was het wel, om dit voor elkaar te krijgen/af te spreken.
  #404  
Oud 22-10-10, 15:25
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bureno Bekijk bericht
Hier exact hetzelfde verhaal, vandaag de eerste volledige factuur bekeken. Ook ik heb sms+bel+web 400 afgesloten voor 11,95/maand incl. btw. Op de rekening staat echter 12,56 excl, dus 14,95 incl.

Ik heb al een keer of 4 een email gestuurd naar vodafone@consumentonline.com maar krijg telkens geen antwoord. Wel na een week een leesbevestiging, daarna blijkft het steeds stil...
Welk nummer kan ik nu het beste bellen om dit te fixen? De printscreens heb ik uiteraard bewaard.
Ik had ook gemaild, maar kreeg maar liefst 3 reacties: 1) uw mail wordt binnen 2 werkdagen beantwoord. 2) Na 3 werkdagen kreeg ik een mail dat het niet ging lukken, en of ik nog 2 werkdagen wilde wachten. 3) Na deze 4 werkdagen kreeg ik een mail dat ze er alsnog niet aan toe waren gekomen, en of ik terug wilde mailen of mijn vraag nog wel onbeantwoord was, want misschien had ik zelf al met de klantenservice gebeld. Dat had ik niet, dus mailde netjes, zoals werd gevraagd, terug dat mijn vraag nog onbeantwoord was.

Daarop heb ik noooit meer wat gehoord.

Ik heb daarom zojuist gebeld met 1200 (reguliere KS) die stuurden me door naar 0800-0200580, optie 1 of optie 3.
De medewerker vroeg of ik mijn bestellingsbevestiging door wilde sturen naar haar persoonlijke vodafone e-mail adres. Dat kon ik meteen doen, want ik zat achter de computer. Ze kreeg de mail meteen binnen en zag het. Ze herkende het probleem en moest even overleggen. 10 minuten later kreeg ik te horen dat het helaas niet terug te draaien is, maar dat de fout bekend is en dat de fout bij Vodafone ligt. Ik krijg gedurende de gehele looptijd van dit abonnement een extra korting krijg, elke maand, waardoor ik alsnog op de prijs van 11,95 terecht kom. En voor de afgelopen maanden ook, die worden gecrediteerd op mijn volgende factuur.

Ballegooier is blij.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 22-10-10 om 15:28.
  #405  
Oud 23-10-10, 10:40
forrestgumpx forrestgumpx is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 130
Standaard

Even een overzicht van mijn Vodafone bestelling:

9 aug, TVgids Simonly 620+WEB besteld.
19 aug, bevestiging van mijn order.
xx sept, Portering niet mogelijk door onbekende fout. Order zonder bevestiging of attentie geannulleerd.
15 sept, gebeld over status, order moest opnieuw gedaan worden. bellen als de sim binnen is. afspraak dat ik de oude voorwaarde krijg.
27 sept, sim binnen. portering op 22 okt.
21 okt, terugkoppeld over de voorwaarden, te horen gekregen dat ik het na de portering moest doen.
22 okt, case laten aanmaken, moet het volgende week checken of ze het recht hebben gezet.

Ervaring, ik heb 3x met de klantenservice van Vodafone gebeld met mijn vodafone abo, 3x weg gevallen, weet niet of dat het aan hun of mij lag. Aangezien ik later met een vriendin een half uur heb gebeld, geen probleem.

Internettten was gisteren middag rond de 100KB, nu rond de 260KB. Snel dus voor mobiel internetten.
  #406  
Oud 26-10-10, 16:34
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Ik keek zonet op My Vodafone en het is zowaar aangepast, ik heb nu geen 1gb weblimiet meer.
Enige wat ik nu nog wil is een deel van m'n eerste rekening terugkrijgen, want die is 57 euro en dat lijkt me wat overdreven.
  #407  
Oud 26-10-10, 18:17
forrestgumpx forrestgumpx is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrsrossi Bekijk bericht
Ik keek zonet op My Vodafone en het is zowaar aangepast, ik heb nu geen 1gb weblimiet meer.
Enige wat ik nu nog wil is een deel van m'n eerste rekening terugkrijgen, want die is 57 euro en dat lijkt me wat overdreven.
Ik heb na het aanmaken van een case, ook geen weblimiet meer, dat is ook verdwenen bij mij. Echter staat dat ik een Sim Only 620 abo hebt wvan 39.95 per maand terwijl ik toch echt voor 19.95 heb afgesloten.

Heeft iemand dit ook?
  #408  
Oud 26-10-10, 20:11
bureno bureno is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Ik heb daarom zojuist gebeld met 1200 (reguliere KS) die stuurden me door naar 0800-0200580, optie 1 of optie 3.
De medewerker vroeg of ik mijn bestellingsbevestiging door wilde sturen naar haar persoonlijke vodafone e-mail adres. Dat kon ik meteen doen, want ik zat achter de computer. Ze kreeg de mail meteen binnen en zag het. Ze herkende het probleem en moest even overleggen. 10 minuten later kreeg ik te horen dat het helaas niet terug te draaien is, maar dat de fout bekend is en dat de fout bij Vodafone ligt. Ik krijg gedurende de gehele looptijd van dit abonnement een extra korting krijg, elke maand, waardoor ik alsnog op de prijs van 11,95 terecht kom. En voor de afgelopen maanden ook, die worden gecrediteerd op mijn volgende factuur.

Ballegooier is blij.
Inmiddels heb ik hetzelfde ondernomen. Bewijzen naar persoonlijk mailadres van vodafone medewerkster gestuurd. Daarna een mail dat ze deze bijlagen naar de afdeling correcties zou doorsturen. Die gaan 't dan behandelen.

Ik ben benieuwd of ik hier nog iets over hoor, of dat ik er bij de volgende factuur achter moet komen of 't gecorrigeerd is..
  #409  
Oud 27-10-10, 10:02
zjwiest zjwiest is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forrestgumpx Bekijk bericht
Ik heb na het aanmaken van een case, ook geen weblimiet meer, dat is ook verdwenen bij mij. Echter staat dat ik een Sim Only 620 abo hebt wvan 39.95 per maand terwijl ik toch echt voor 19.95 heb afgesloten.

Heeft iemand dit ook?
Dat klopt inderdaad, er staat op die plek alleen de originele prijs van het abonnement vermeld. Ik denk dat dat de prijs zal zijn die je gaat betalen als je `actie periode` is afgelopen (in het geval van de ANWB actie dus na 2 jaar). Voor zover ik heb gezien, kun je op myvodafone volgens mij alleen op de rekeningen terug vinden dat je echt het actie tarief betaalt, het staat op geen enkele andere plek vermeld.
  #410  
Oud 27-10-10, 10:57
huibregt huibregt is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 212
Standaard

Wat zjwiest zegt klopt zeer waarschijnlijk. Ik heb al 2 jaar een supersim abbo bij Vodafone. Overal staat dat dit een € 27,00 abbo is. Ik betaal al 2 jaar toch maar € 13,50 per maand. N.B.: De supersim abbo's zijn er ondertussen niet meer.
  #411  
Oud 27-10-10, 11:05
forrestgumpx forrestgumpx is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huibregt Bekijk bericht
Wat zjwiest zegt klopt zeer waarschijnlijk. Ik heb al 2 jaar een supersim abbo bij Vodafone. Overal staat dat dit een € 27,00 abbo is. Ik betaal al 2 jaar toch maar € 13,50 per maand. N.B.: De supersim abbo's zijn er ondertussen niet meer.
Okay, want ik heb nergens in mijn contract staant dat mijn Sim Only 620 WEB+SMS 19.95 kost voor 2 jaar lang. Heeft iemand dit wel. Ik wil alvast "shit" voorkomen als ze mij gaan chargen.
  #412  
Oud 28-10-10, 10:43
forrestgumpx forrestgumpx is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forrestgumpx Bekijk bericht
Okay, want ik heb nergens in mijn contract staant dat mijn Sim Only 620 WEB+SMS 19.95 kost voor 2 jaar lang. Heeft iemand dit wel. Ik wil alvast "shit" voorkomen als ze mij gaan chargen.
Inmiddels contact opgenomen met Vodafone, mijn case hebben ze doorgevoerd, ik val onder de oude voorwaarden. Dit betreft dus onbeperkt internet, weliswaar FUP maar geen datalimiet (gelukkig), daarnaast gratis naar klantenservice bellen. Ook heb ik een bevestiging moeten vragen naar mijn maandelijkse 19.95 prijs die ik heb afgesproken, deze krijg ik toegemaild.

M.a.w het is rond. Megagoede deal. 620 belminuten/smsjes, onbeperkt 3.6mbps internet voor 19.95. Bye Bye T-mobile 64 euro tellende duur abo, hello vodafone!


Citaat:
Beste klant, Hierbij de bevestiging dat u een SO Bel SMS Web 620 abonnement heeft afgesloten voor de actieprijs van 19,95 euro normale prijs 39,95 euro . Hopende u voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Vodafone Customer Service

Laatst gewijzigd door forrestgumpx; 28-10-10 om 11:45.
  #413  
Oud 28-10-10, 19:13
ronald89 ronald89 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Westland
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrsrossi Bekijk bericht
Ik keek zonet op My Vodafone en het is zowaar aangepast, ik heb nu geen 1gb weblimiet meer.
Enige wat ik nu nog wil is een deel van m'n eerste rekening terugkrijgen, want die is 57 euro en dat lijkt me wat overdreven.
Waar stond die 1GB limiet bij jou?

Ik heb onder Verbruik & Tegoed "Zorgeloos Web" staan, maar weer nu niet zeker of dat inderdaad onbeperkt internet is
  #414  
Oud 28-10-10, 19:25
forrestgumpx forrestgumpx is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 130
Standaard

Ik had het onder Verbruik & Tegoed staan. een Kolom stond er eerst over resterende mb's

Nu is dat bij mij weg
  #415  
Oud 02-11-10, 00:02
svrfan svrfan is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6
Standaard

Voordeel van de bel/sms/web 620 sim is bovendien dat je er ook op mag Skypen voor niks.
Normaal moet je daar nog een 5 euro blox voor aanzetten!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forrestgumpx Bekijk bericht
Inmiddels contact opgenomen met Vodafone, mijn case hebben ze doorgevoerd, ik val onder de oude voorwaarden. Dit betreft dus onbeperkt internet, weliswaar FUP maar geen datalimiet (gelukkig), daarnaast gratis naar klantenservice bellen. Ook heb ik een bevestiging moeten vragen naar mijn maandelijkse 19.95 prijs die ik heb afgesproken, deze krijg ik toegemaild.

M.a.w het is rond. Megagoede deal. 620 belminuten/smsjes, onbeperkt 3.6mbps internet voor 19.95. Bye Bye T-mobile 64 euro tellende duur abo, hello vodafone!
  #416  
Oud 02-11-10, 00:13
svrfan svrfan is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6
Standaard

Skype werkt alleen vanaf de 620 min. sim.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SneakyChipmunk Bekijk bericht
Ik zag net in de tariefvoorwaarden van bel+sms+web het volgende:
Met dit abonnement kunt u geen gebruik maken van VoIP en SMSoIP-diesten.

Betekend dit dat ik met dit abbo geen skype en whatsapp kan gebruiken?
  #417  
Oud 02-11-10, 00:28
beyazz beyazz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 122
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forrestgumpx Bekijk bericht
M.a.w het is rond. Megagoede deal. 620 belminuten/smsjes, onbeperkt 3.6mbps internet voor 19.95. Bye Bye T-mobile 64 euro tellende duur abo, hello vodafone!
Heb de 620 min abbo, echter haal ik die 3,6 mbps nauwelijks.. Je mag van geluk spreken als je 1,5 mbps behaalt..
  #418  
Oud 02-11-10, 00:55
forrestgumpx forrestgumpx is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beyazz Bekijk bericht
Heb de 620 min abbo, echter haal ik die 3,6 mbps nauwelijks.. Je mag van geluk spreken als je 1,5 mbps behaalt..
Ik heb ook nog nooit 3.6 gehaald. wel 2.3 mpbs ooit, het schommelt nog al

maar het is nooit traag
  #419  
Oud 08-11-10, 00:11
jvdv23 jvdv23 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 62
Standaard

Als je nu via de actie nij Vodafone een Abbo neemt, wat is dan de datalimiet? 250, 500 of 1000 mb?

Thx
  #420  
Oud 08-11-10, 13:57
zjwiest zjwiest is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jvdv23 Bekijk bericht
Als je nu via de actie nij Vodafone een Abbo neemt, wat is dan de datalimiet? 250, 500 of 1000 mb?
Thx
Bij een bel+sms+web sim only 80 of 135 (2 jaar) heb je een data limiet van 250 MB. Bij alle hogere abonnementen (dus vanaf bel+sms+web sim only 190 voor 2 jaar) heb je een data limiet van 1GB.

Zie ook: http://www.vodafone.nl/shop/help/pdf...el+sms+web.pdf
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? ewaa Vodafone 2 14-06-11 17:16
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 11:51
Vodafone Blox in het buitenland actie KK001 Internet in buitenland (roaming) 7 16-08-10 14:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:50.