//

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) klantenservice meld dat het gewoon geschikt zou moeten zijn voor een iphone 4. fijn al die tegenstrijdigheden...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #461  
Oud 08-12-10, 09:13
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

klantenservice meld dat het gewoon geschikt zou moeten zijn voor een iphone 4.

fijn al die tegenstrijdigheden
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #462  
Oud 09-12-10, 13:04
chapp chapp is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 56
Standaard

Ik heb deze aanbieding een tijd geleden al gezien, maar mag nu daadwerkelijk mijn contract pas verlengen. De aanbieding geeft echter inderdaad aan 'niet geschikt voor iPhone 4'. Hoe kan een abonnement niet geschikt zijn voor een bepaald type toestel. Waarom zou het niet kunnen werken op een iPhone 4, maar wel op een 3G(s)?

Ik ben al in bezit van een micro sim, dus dat kan het ook niet zijn.. Is het misschien gewoon bangmakerij omdat anders niemand meer een iPhone abonnement koopt?

Ik zal de klantenservice ook maar een belletje geven en kijken wat ze te zeggen hebben..
  #463  
Oud 09-12-10, 13:25
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Er wordt gewoon een normale sim geleverd en voor de iPhone 4 is een microsim nodig, dat is het enige wat ze er mee willen zeggen.

Ik heb in ieder geval de HTC HD 2 besteld met abonnement. De bijgeleverde normale sim ga ik dan inwisselen voor een microsim en dan de HTC verkopen.
__________________
iPhone 4 Zwart 32GB + MacBook Pro 13' Core 2 Duo 2.4 GHz 2010 + Mac Mini Core 2 Duo 2.4 GHz 2010 [4GB Geheugen]
  #464  
Oud 09-12-10, 14:00
chapp chapp is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 56
Standaard

@Gerdje is dat voordeliger dan een sim-only dan?

Ik heb de klantenservice van Vodafone gebeld en ik kan inderdaad beamen dat het antwoord van Gerdje klopt. Als jij al in bezit bent van een iPhone 4 die unlocked is, kan je gewoon het abonnement nemen..
  #465  
Oud 09-12-10, 15:02
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chapp Bekijk bericht
@Gerdje is dat voordeliger dan een sim-only dan?

Ik heb de klantenservice van Vodafone gebeld en ik kan inderdaad beamen dat het antwoord van Gerdje klopt. Als jij al in bezit bent van een iPhone 4 die unlocked is, kan je gewoon het abonnement nemen..
Uiteraard moet het toestel simlockvrij zijn of een simlock bevatten van Vodafone.

Ik ben niet zozeer goedkoper uit dan wanneer ik sim only neem. Ik heb namelijk een abonnement genomen van 450 belminuten of 900 sms (verdubbeld met SMSblox). Gaat me €27,50,- in de maand kosten. Ik verkoop de HTC voor rond de €200,- en dan ben ik ongeveer €17,50,- omgerekend in de maand kwijt.

Een sim only van 620 belminuten of sms kost €19,95,-. Tevens wordt het resterende tegoed van een sim only niet meegenomen naar de volgende maand, waar ik geregeld gebruik van maak bij mijn huidige aanbieder T-Mobile.

Laatst gewijzigd door Gerdje; 09-12-10 om 15:04.
  #466  
Oud 12-12-10, 23:46
svrfan svrfan is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6
Standaard

Ja typisch van die aansluitkosten he.
Ik had dacht ergens gelezen dat je die bij deze actie niet hoefde te betalen, maar waar...
Nog geen actie ondernomen indeze. Inmiddels al wat meer bekend bij jou?




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ginoceros Bekijk bericht
Op mijn eerste rekening staan ook aansluitkosten berekend. Je kunt er in het contract bijna niets over terugvinden maar als je de directsales website vd anwb actie bekijkt dan zie je bovenaan de pagina het rode blok van Vodafone waar alle voordelen steeds worden opgenoemd en daar staat geen aansluitkosten bij. Ik heb gebeld en ze gaan het uitzoeken.

Heb jij nog actie ondernomen naar aanleiding hiervan ?

overigens wel raar, je belt gratis naar 1200 en na ik weet niet hoeveel menu's te doorlopen hebben geven ze aan dat je 1201 moet bellen ivm facturen en wordt de verbinding verbroken. Bellen naar 1201 kost vervolgens 45 eurocent/gesprek. Leuk zo'n "gratis" klantenservice.

ps kom er nu achter dat die 45 ct ook nog eens buiten de bundel vallen !!
  #467  
Oud 13-12-10, 16:28
jvd1971 jvd1971 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 21
Standaard

Net mijn eerste afrekening gehad van Vodafona....ik heb een Vodafone 620 via de ANWB 19,95. De korting + aansluitkosten waren er niet vanaf gehaald. Dus mijn rekening viel een stuk hoger uit.

Direct de klantenservice gebeld. Ik was schijnbaar de zoveelste waar de korting niet was verrekend.

Dus hou alles goed in de gaten
  #468  
Oud 17-12-10, 23:55
Mr_recci Mr_recci is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 217
Standaard

Ik heb dit abonnement op 1 september getekend, zonder datalimiet dus. Nou mooi niet. Nu heb ik ook opeens een 1Gig limiet... en bedankt!
  #469  
Oud 18-12-10, 00:38
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

Brief schrijven. Ik heb mijn contract ook voor 6/7 september verlengd maar ik heb het vooraf grinformeerd en ik zou de oude voorwaarden behouden als het dadelijk in februari ingaat.
  #470  
Oud 18-12-10, 08:43
ginoceros ginoceros is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door svrfan Bekijk bericht
Ja typisch van die aansluitkosten he.
Ik had dacht ergens gelezen dat je die bij deze actie niet hoefde te betalen, maar waar...
Nog geen actie ondernomen indeze. Inmiddels al wat meer bekend bij jou?
Yep, heb gebeld en inmiddels zijn de aansluitkosten teruggestort.
Typisch dat je wel weer met 1201 moet bellen hetgeen weer geld kost ... hoezo gratis klantenservice ???
  #471  
Oud 18-12-10, 12:14
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jvd1971 Bekijk bericht
Net mijn eerste afrekening gehad van Vodafona....ik heb een Vodafone 620 via de ANWB 19,95. De korting + aansluitkosten waren er niet vanaf gehaald. Dus mijn rekening viel een stuk hoger uit.

Direct de klantenservice gebeld. Ik was schijnbaar de zoveelste waar de korting niet was verrekend.

Dus hou alles goed in de gaten
Zelfde hier. Ik zou het met terugwerkende kracht ook van de afgelopen 1,5 maand terug krijgen. Daar heb ik nooit meer iets van terug gezien. Maar de juiste korting is nu wel als extra korting alsnog verwerkt. Nu klopt het wel...
  #472  
Oud 21-12-10, 15:25
LanWolf LanWolf is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 99
Standaard

Het meenemen van je beltegoed is ook verneukeratief zie ik: eerst wordt je NIEUWE tegoed opgemaakt en je oude is dus 2 maand geldig (1 maand meenmen dus)
Dus 1e maand bij 300 min bv 250 verbruikt is 2e maand 350 min, als je er dan in maand 2 290 gebruik heb je de 3e maand dus maar 310. Bij t-mobile was het altijd dat je OUDE tegoed eerst werd gebruikt., en zou je dan dus 360 hebben gehad.
+ doordat je per minuut betaalt is het ook een stuk meer, waar ik eerst met 190 uit kon, heb ik (ff gesprekken geteld ) door het afronden nu 60 min meer nodig om uit te komen. Per definitie dus niet per se goedkoper doordat je dus duurdere bundel moet kiezen.
  #473  
Oud 21-12-10, 18:12
ginoceros ginoceros is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 21
Standaard

Tjonge, jonge het is wel een puinhoop bij Vodafone zeg .... nu hebben ze de korting weer vergeten te berekenen !
Hoop toch niet dat ik elke maand moet gaan bellen ...
  #474  
Oud 24-12-10, 11:56
ginoceros ginoceros is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 21
Standaard

en de reactie van Vodafone is nog leuker .... nu moet IK gaan bewijzen dat ik een contract via de ANWB heb afgesloten voor 10.95 ... wat een administratie hebben ze daar zeg ... klassiek geval voor Youp !!
  #475  
Oud 30-12-10, 21:58
hugo070 hugo070 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 31
Standaard

actie van vodafone anwb variant sms+bel+web 190 besteld.
binnen 2 dagen in huis super !!

Laatst gewijzigd door hugo070; 06-01-11 om 11:24.
  #476  
Oud 07-01-11, 23:42
arierammelaar arierammelaar is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Twente
Berichten: 8
Standaard

Waar kan ik dit bestellen?
  #477  
Oud 07-01-11, 23:44
hugo070 hugo070 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 31
Standaard

https://directsales.vodafone.nl/anwb/
  #478  
Oud 08-01-11, 10:31
arierammelaar arierammelaar is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Twente
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hugo070 Bekijk bericht
Danku!

Groeten!
  #479  
Oud 09-01-11, 20:20
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Wie trekt me over de streep? Ik heb een beter gevoel bij Vodafone dan bij T-Mobile. Beiden hebben zo hun voors en tegens. T-Mobile uiteraard geen datalimiet, maar is de dekking nu eindelijk es OK te noemen? Uiteindelijk, als ik voor een iPhone 4 32Gb zou gaan, dan kom ik net iets boven de 1000 euro totaal uit na 2 jaar. Dus vwb. de prijs maakt het niet zoveel uit. ALS ik er een iPhone 4 bij neem natuurlijk.

Wie kan me een steekhoudend argument geven om juist voor Vodafone te gaan en niet voor T-mobile. Of misschien wel andersom ? Moet nu toch echt eens de knoop gaan doorhakken

Edit: Het wordt Vodafone. Voor m'n meissie een iPhone 4 op de kop getikt en we nemen allebei zo'n 190 sim-only. Zodra dit geregeld en binnen is zullen we de simkaartjes omruilen bij de Vodafoneshop, want blijkbaar kun je dit niet meteen regelen.

Laatst gewijzigd door mvveelen; 11-01-11 om 09:08.
  #480  
Oud 11-01-11, 18:01
chrisd chrisd is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 8
Standaard

Ik wil ook het Sim Only Bel+SMS+Web 2 jaar abonnement afsluiten, maar daar staat dus bij dat het niet geschikt is voor de iPhone 4. Ook ik heb voor de zekerheid maar even gebeld met het nummer dat op die website staat (08000200580) en twee verschillende medewerkers beweerden bij hoog en bij laag dat het internet niet zou werken. Ook niet na het bijknippen of omruilen van de SIM. Ik heb moeite met dit verhaal te geloven, maar wil het toch zeker weten.

Zijn hier mensen die het betreffende abonnement hebben afgesloten en gebruiken icm een iPhone 4? Zo ja, hoe? SIM-kaart bijgeknipt of bij Vodafone een micro SIM gehaald?

Dit is de beste deal die ik kon vinden voor mijn SIMlock vrije iPhone 4, maar ik wil natuurlijk wel zeker weten dat het ook daadwerkelijk gaat werken!

Alvast bedankt voor de antwoorden,

Chris
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? ewaa Vodafone 2 14-06-11 16:16
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 10:51
Vodafone Blox in het buitenland actie KK001 Internet in buitenland (roaming) 7 16-08-10 13:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:24.