//

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ow zo, dus mijn abbo loopt nu gewoon door vandaar dat ik in september gewoon een tegoed heb? Er staat nu 13,14 euro tegoed. Maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #661  
Oud 23-09-12, 20:21
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Ow zo, dus mijn abbo loopt nu gewoon door vandaar dat ik in september gewoon een tegoed heb? Er staat nu 13,14 euro tegoed.

Maar ik betaalde voorheen 10'tje per maand dus dat is ook raar.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #662  
Oud 30-09-12, 22:22
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Heb een vraag.

Als ik mijn tegoed en verbruik bekijk staat er het volgende:

Er staat bij minuten en sms 13,14 euro tegoed en er staat bij databundel: van 250 MB 1024,00 MB

Ik snap dit niet? Betaal ik nou per maand 13,14 euro?

Hoe zit het minder mijn databundel, heb ik nou 250 MB of 1024 MB? Voorheen had ik de FUP regel.
  #663  
Oud 01-10-12, 10:50
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

@Hermadrid; is dat tegoed mogelijk je resterende tegoed?

Als je kijkt in het voorbeeld van mijn geval: je ziet dat er staat 'resterend tegoed voor oktober' en 'je starttegoed voor deze maand was.....' Vergelijk die 2 eens met elkaar.

Het is in mijn geval nu dus, 1 oktober, net aangevuld en alle balken zijn weer gevuld. Na verloop van tijd zakt het niveau van het zgn. beltegoed, de zgn. 'databalk' blijft bij mij de gehele maand gevuld en blijft maar op 1024MB staan gedurende de rest van de maand. Dat is denk ik, omdat er idd geen datalimiet op zit, maar FUP (wat kennelijk nu 'zorgeloos web' heet?)

Edit: al zou ik vanaf nu 1GB limiet hebben opgelegd gekregen van Vodafone: daar red ik het makkelijk mee



N.B. Ik betaal dus 14,95 p/mnd

Laatst gewijzigd door ballegooier; 01-10-12 om 11:03.
  #664  
Oud 01-10-12, 19:55
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Er staat bij nu nieuwe maand resterende goed: 13,14 euro.

En dat MB snap ik niet er staat: Van 250 MB en dan heb ik ook zo een balkje met 1024 mb?

Heb ik dan ook fup?
  #665  
Oud 01-10-12, 21:06
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Was deze topic ff kwijt, maar heb inderdaad ook nog steeds de Tv-actie abbo lopen (14 euro voor 400 minuten en onbeperkt internet).

Ze hebben het wel eens een keer tussentijds verhoogd en weet niet meer precies waarom, een of andere flauwekulverhaal kreeg ik te horen, maar na een telefoontje hebben ze het destijds weer netjes teruggezet naar 14 euro.
Mijn pa heeft precies dezelfde abbo en ook bij hem hebben ze die verhoging geflikt, dus hou je rekeningen goed in de gaten.

Maar tot op heden nog steeds 14 euro inderdaad, en dat terwijl mijn 2 jaar al voorbij is.
Nu gebruikt mijn vriendin deze abbo, maar laat hem ook zeker doorlopen (liefst rest van mijn leven )
  #666  
Oud 01-10-12, 21:24
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

maar heb ik nu onbeperkt internet of 250 mb?

Er staat van 250 MB en dan 1024 mb, snap het niiet echt.
  #667  
Oud 11-10-12, 17:55
jvd1971 jvd1971 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 21
Standaard

Vandaag contact gehad met de Vodafone klantenservice. Medewerkster vertelde mij dat het contract ANWB actie 20 oktober afliep. Zij adviseerde mij niets te doen omdat het abonnement €18,95 blijft (620 minuten bel/sms). Dit zou lopen tot 2029 !!!!.
  #668  
Oud 12-10-12, 10:31
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
maar heb ik nu onbeperkt internet of 250 mb?
Er staat van 250 MB en dan 1024 mb, snap het niiet echt.
Verrek. Sinds deze maand loopt bij mij de data teller ook terug. Hij staat nu op 917MB van 1024MB. Eerder bleef die elke maand, tot het einde van de maand gewoon op 1024MB staan.

De Blox heet Zorgeloos Web.

EDIT: lijkt erop dat dit toch de 'oude' FUP is.
Citaat:
* Zorgeloos = vrijwel onbeperkt surfen binnen Nederland op het internet via je mobiel: surfen, chatten en e-mailen. Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.
Dit zegt GSWEB over FUP:
Citaat:
Om misbruik tegen te gaan hanteert Vodafone onderstaande normaal gebruik-clausule
BEL+SMS+WEB heeft een fair use policy. U ontvangt bij 90% van het gebruik een sms notificatie.
Bij overschrijding van het maximale limiet word het tarief buiten de bundel € 0,30 per 10 MB.
Het is onder meer niet toegestaan de mobiele telefoon te gebruiken als modem voor PC, laptop e.d. of voor VOIP en SMSoIP en voor internet gebruik in het buitenland.
Voor BSW 100 geldt een datalimiet van 250 MB, vanaf een BSW 150 geldt een datalimiet van 1 GB.
Voor BSW sim only geld een datalimiet van 250 MB, vanaf een BSW sim only 170 / 190 geldt een datalimiet van 1 GB.
bron.

1GB is voor mij overigens ruim voldoende, dus ik ga daar ook verder niet achteraan, al zou ik geen FUP meer hebben. Dat telefoon als modem gebruik ik zeer sporadisch (denk 2 keer per jaar voor noodgeval) en dat controleren ze toch niet / nog nooit iets gelezen dat ze daar maatregelen op nemen.

Tenslotte verwacht ik vanaf deze maand een iets hogere maandfactuur door verhoging naar 21% BTW.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 12-10-12 om 10:42.
  #669  
Oud 20-10-12, 15:35
Redondo1982 Redondo1982 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 94
Standaard

Ik heb ook nog zo'n goedkoop abonnement van 2010 met 300 min of 300 sms en onbeperkt internet 3.6 mbps (FUP) voor de prijs van € 12,95 per maand. Echter heb ik nu ook een code voor F&F en ik zit eraan te denken om deze code te gebruiken voor een sim-only met 500 min/onbeperkt sms/onbeperkt bellen naar Vodafone abonnees en 10 gb internet op 14.4 mbps voor de prijs van € 24,30 per maand. Dit is bijna een verdubbeling van mijn huidige kosten, maar ik krijg daar ook wat meer voor terug.

Zit gewoon heel erg te twijfelen, zeker met de gedachten dat mijn bedrijf groeiende is en dit gewoon weer een abonnement is met een langere houdbaarheidsdatum...om het zo maar even te noemen. Ik bedoel een abonnement die wat meer bij de tijd is met sneller internet en meer belminuten. Aan de andere kant werkt mijn huidige abonnement nog prima en kan ik er moeilijk afstand van doen door de huidige prijzen die ik zie van andere abonnementen (€50-€70,-) en de bijbehorende voorwaarden...500mb internet per maand bijvoorbeeld. Dat mensen dit massaal ervoor betalen, vind ik echt ongelooflijk.
  #670  
Oud 20-10-12, 18:56
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Denk jij verschil te merken met 3,6MB tov 14,4MB? Ik haal die 3,6MB al nooooooooooit. Maar misschien dat je wel ruim 3,6MB haalt op een 14,4MB abonnement? (gesteld, dat je een bepaald percentage van je maximum snelheid haalt?)

Deze abonnementen lopen tot 2029 dus je argument over die langere houdbaarheidsdatum gaat volgens mij ook niet zo op?

Wel zal je er voordeel uit halen als je die 500 minuten echt nodig hebt, dat denk ik wel. En 10GB is net zoiets als een FUP eigenlijk.
  #671  
Oud 24-11-12, 22:40
LucasT LucasT is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Delft
Berichten: 11
Standaard

Mijn Vodafone sim-only is nu ook al 2 maanden verlopen, en ik betaal nog steeds €13,95. Stel dat dit een fout is van Vodafone, kunnen ze mij achteraf alsnog het volle tarief laten betalen?

Ik ben bang dat als ik om een zwart op wit bevestiging vraag dat ze alsnog mijn abbo stopzetten...
  #672  
Oud 26-01-13, 20:01
sumarcity sumarcity is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 29
Standaard

Vandaag ook maar eens gecheckt bij de VF winkel. Mijn veronica abbo loopt ook bijna af en idd loopt dit gewoon door tot 2029. Mooi zo laten denk ik maar aangezien ik dan anders minstens het dubbele ga betalen voor iets meer snelheid.

Laatst gewijzigd door sumarcity; 26-01-13 om 20:55.
  #673  
Oud 20-04-13, 14:05
ginoceros ginoceros is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 21
Standaard

Tot nu toe liep mijn anwb vf abo na de gebruikelijke 2 jaar ook nog mooi door met korting maar op de factuur van vandaag wordt plots deze korting niet meer toegepast.... heb een mail naar de klantenservice gestuurd.
Anderen waarbij dit ook plots het geval is ??
  #674  
Oud 20-04-13, 14:09
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ginoceros Bekijk bericht
Tot nu toe liep mijn anwb vf abo na de gebruikelijke 2 jaar ook nog mooi door met korting maar op de factuur van vandaag wordt plots deze korting niet meer toegepast.... heb een mail naar de klantenservice gestuurd.
Anderen waarbij dit ook plots het geval is ??
Bij mij is het nog steeds hetzelfde bedrag.
  #675  
Oud 20-04-13, 14:28
Davernl Davernl is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ginoceros Bekijk bericht
Tot nu toe liep mijn anwb vf abo na de gebruikelijke 2 jaar ook nog mooi door met korting maar op de factuur van vandaag wordt plots deze korting niet meer toegepast.... heb een mail naar de klantenservice gestuurd.
Anderen waarbij dit ook plots het geval is ??
Heb je zelf een wijziging van bloks gedaan ofzo dan is meteen je korting weg.
  #676  
Oud 20-04-13, 16:24
ginoceros ginoceros is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 21
Standaard

nee nergens aangezeten en eigenlijk al bijna 3 jr supertevreden over dit abootje maar als ik die korting niet meer terugkrijg zal ik denk ik naar Vodafones prijsvechter HN gaan die nu hun all-in 275 abo voor 6,75mnd aanbieden tot 30 april.
  #677  
Oud 20-04-13, 19:59
runner70 runner70 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 104
Standaard

ik heb eind vorig jaar schriftelijk toegezegd gekregen dat mijn abon v 13.95 p/m tot 2029 zou doorlopen, dus volgens mij niets aan de hand.
  #678  
Oud 22-04-13, 15:28
Persmoment Persmoment is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 38
Standaard

Heel stom, maar afgelopen jaar (vanwege verblijf in het buitenland) een time-out aangevraagd waardoor mijn actie is komen te vervallen. Betaal inmiddels ruim € 20,- en zit ook nog maandelijks boven mijn bundel. Naarstig op zoek dus naar zo'n ANWB-actie die ik twee jaar geleden tegen het lijf liep.
  #679  
Oud 22-04-13, 17:55
ginoceros ginoceros is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door runner70 Bekijk bericht
ik heb eind vorig jaar schriftelijk toegezegd gekregen dat mijn abon v 13.95 p/m tot 2029 zou doorlopen, dus volgens mij niets aan de hand.
Heb je hier zelf om verzocht of gewoon gekregen ?

reactie van klantenservice:
U maakt gebruik van SO Bel + SMS + Web-2 190 en u heeft volgens contractuele afspraken heeft u een aantal maanden korting ontvangen van 23/03/2012 tot en met 23/03/2013.
Ondanks het feit dat ik u alleen kan melden dat de kosten juist berekend zijn, hoop ik dat ik hiermee de kwestie heb verhelderd.

ze zijn niet goed wijs, de aanduiding vh abo geeft al aan dat het om een 2 jarig abo gaat en vgl hun systeem heb ik dus alleen het afgelopen jaar korting ontvangen ..... zal wel weer een langlopend kwestie worden waarbij de klant aan het kortste eind trekt.
  #680  
Oud 22-04-13, 18:46
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Als je nog je contractbevestiging hebt, oftwel aan kunt tonen welke actie je gebruik van hebt gemaakt, moet je het wel winnen hoor....
Ik heb destijds een screenshot van de website met de actie, en een bevestigingsmail gestuurd naar de klantenservice, omdat de eerste paar maanden te weinig korting werd berekend. Bleek later dat de prijs verkeerd op de site stond. Jammer voor Vodafone, ik had dat abonnement voor die prijs aangeklikt. Ik kreeg dus ook gewoon de extra korting met terugwerkende kracht.

Dat iedereen hier ná die 24 maanden nog korting ontvangt, is puur mazzel. Er stond nl. gewoon bij vermeld dat je 24 maanden korting ontving op de bundel. Dus wil je dat aanvechten, dan zul je denk ik idd aan het kortste eind trekken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? ewaa Vodafone 2 14-06-11 16:16
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 10:51
Vodafone Blox in het buitenland actie KK001 Internet in buitenland (roaming) 7 16-08-10 13:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:07.