//

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je nummerbehoud wilt aanvragen, moet je dan eerst je huidige abonnement bij een andere provider opzeggen? Ik heb nu een abonnement bij Hi, die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-08-10, 23:36
Persmoment Persmoment is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 38
Standaard

Als je nummerbehoud wilt aanvragen, moet je dan eerst je huidige abonnement bij een andere provider opzeggen? Ik heb nu een abonnement bij Hi, die al is afgelopen en dus elke maand op te zeggen valt. De 21e van de maand gaat de nieuwe maand in, dus ben benieuwd wat de eerste stap moet zijn (Vodafone bestellen met nummerbehoud of eerst opzeggen en wachten op bericht).
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 05-08-10, 00:10
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Is dit op dit moment de beste 'actie' bij Vodafone?
  #23  
Oud 05-08-10, 01:27
bureno bureno is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Persmoment Bekijk bericht
Als je nummerbehoud wilt aanvragen, moet je dan eerst je huidige abonnement bij een andere provider opzeggen? Ik heb nu een abonnement bij Hi, die al is afgelopen en dus elke maand op te zeggen valt. De 21e van de maand gaat de nieuwe maand in, dus ben benieuwd wat de eerste stap moet zijn (Vodafone bestellen met nummerbehoud of eerst opzeggen en wachten op bericht).
Ik stap ook over van Hi naar Vodafone via deze actie; 29 juli aangevraagd, op 11 september loopt m'n contract af volgens Hi.
Inmiddels via de vodafone helpdesk wel al te horen gekregen dat de overstapdatum 13 september zal zijn. Bij Hi heb ik zelf niets opgezegd, dat doet Vodafone als 't goed is.
Buiten de standaard bestelbevestiging (was toen nog 11,95/maand voor bel+sms+web-400) geen emails meer ontvangen.
Ik ben benieuwd wanneer ik simkaart en contract zal ontvangen...
  #24  
Oud 05-08-10, 03:55
dikke dikke is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Ik zit er ook zwaar over na te denken om zo spoedig mogelijk over te stappen naar vodafone. Ik baal alleen een beetje van de 'overstap-maand' ... ik ben namelijk van plan mijn Hi abbo zo laag mogelijk te zetten, wat inhoudt dat ik alleen 75 belminuten heb. Op die manier kan ik een hoge 'boete' voorkomen doordat ik voortijdig mijn abbo opzeg.. maar hierdoor krijg ik wel weer een enorme rekening in die maand.

Iemand tips?
  #25  
Oud 05-08-10, 07:48
curmie curmie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 155
Standaard

Dit is natuurlijk ook wel een super actie voor je ipad 3G, of zie ik dat verkeerd??
Bedoel tis een stuk goedkoper dan de speciale ipadabbonementen die ik nou niet echt geodkoop vind en die daarnaast niet zo heel veel mb's per maand bieden voor dat geld....
  #26  
Oud 05-08-10, 09:16
mdl mdl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 69
Standaard

Mijn abo bij T-mobile loopt af per 2 okt. Ik wil ook dit vodafone abo afsluiten. Kan ik ook aangeven dat deze per 2 okt. moet ingaan?
  #27  
Oud 05-08-10, 09:17
mdl mdl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mdl Bekijk bericht
Mijn abo bij T-mobile loopt af per 2 okt. Ik wil ook dit vodafone abo afsluiten. Kan ik ook aangeven dat deze per 2 okt. moet ingaan?

Ik bedoel niet dat het vodafone abo meteen ingaat. Dit wil ik niet, ik wil het pas per 2 okt.

Graag tips
  #28  
Oud 05-08-10, 09:56
mdl mdl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 69
Standaard

En past de simkaart die je ontvangt van deze actie ook in de ihone? Heb ergens gehoord dat je ze eerst moet verknippen?
  #29  
Oud 05-08-10, 10:23
mdl mdl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 69
Standaard

[FONT=Arial][SIZE=5]Bedankt voor je bestelling[/SIZE]

[/FONT]
[SIZE=-1][FONT=Arial]Je bestelling

[/FONT]
[FONT=Arial][/FONT] Sim Only Bel+SMS+Web 2 jaar[SIZE=2] [/SIZE][SIZE=2]Vanaf €9,95 per maand[/SIZE]
[SIZE=1]Sim Only Bel+SMS+Web vanaf 135 minuten[/SIZE][SIZE=2] n>[/SIZE]
[SIZE=-1]Aantal belminuten [/SIZE][SIZE=-1]620[/SIZE] [SIZE=-1]Bel + SMS+Web[/SIZE] [SIZE=-1]€ 39,95[/SIZE] [SIZE=-1]Actieprijs[/SIZE] [SIZE=-1]€ 19,95[/SIZE][/SIZE]
  #30  
Oud 05-08-10, 12:42
prophox prophox is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard

[crosspost: Tweakers.net]

Allemaal leuk en aardig die Vodafone actie... maar dan moet je het ook daadwerkelijk kunnen bestellen.

My story: heb via de website abonnement besteld, 1 mailtje gekregen direct erna, waarin staat dat zodra een medewerker de bestelling processed, ik een bevestigingsmailtje krijg.

Dat bevestigingsmailtje heb ik nooit gekregen. Ik dus proberen Vodafone te bellen, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand wil verantwoordelijkheid nemen, en je krijgt steeds een telefoonnummer van een andere afdeling... Uiteindelijk dus ook het telefoonnummer dat in bovenstaande posts is vermeld. Het telefoonnummer... waar niemand door kan komen.

Blijkbaar is die actie zo populair geworden, en hebben zoveel mensen gebeld.. dat ze geen zin meer hebben om op te nemen.

Het telefoonnummer is dus niet bereikbaar... ik probeer er al 2 dagen door te komen (meer dan 15 keer gebeld, je wordt niet eens in een rij geplaatst.. maar de verbinding wordt direct verbroken). Vriend van mij heeft in de afgelopen 3 dagen... 28 keer gebeld... geen success.

Nu kreeg ik door een ander nummer te kiezen in het keuzemenu, wel een medewerker aan de lijn. Die zei dat het zo ontzettend druk is, dat ze niet weten wanneer je je abonnement daadwerkelijk bevestigd zou krijgen.

Zijn woorden: "normale wachttijd is 2 weken, maar dat ga je nu niet meer halen". Blijkbaar komt iedereen op een lijst te staan, en die wordt langzaam afgehandeld op volgorde.


Wel belachelijk dat een groot bedrijf als Vodafone een onbereikbare klantenservice heeft. We willen allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, maar tegen welke prijs? Service vind ik erg belangrijk. Als er straks iets mis gaat met mijn factuur of abonnement, wil ik wel iemand kunnen bereiken van de klantenservice, die me ook daadwerkelijk helpt!


Daarnaast heeft een andere vriend van mij, dezelfde actie een maand geleden besteld. Vandaag even wat testen gedaan met 3x iPhone4... De Vodafone heeft 1 streepje t.o.v. 4 streepjes T-Mobile... En de beloofde 3G snelheden worden nimmer gehaald.

Nu probeer ik zeker geen reclame te maken voor T-Mobile.. daar ben ik namelijk helemaal niet over te spreken (wil zelf overstappen van T-Mobile... maar dat is een compleet ander verhaal).

Jammer.. ben nu dus wel opzoek naar een voordelig abonnement voor mijn iPhone 4

Suggesties erg welkom in ieder geval!
  #31  
Oud 05-08-10, 12:51
mdl mdl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prophox Bekijk bericht
[crosspost: Tweakers.net]

Allemaal leuk en aardig die Vodafone actie... maar dan moet je het ook daadwerkelijk kunnen bestellen.

My story: heb via de website abonnement besteld, 1 mailtje gekregen direct erna, waarin staat dat zodra een medewerker de bestelling processed, ik een bevestigingsmailtje krijg.

Dat bevestigingsmailtje heb ik nooit gekregen. Ik dus proberen Vodafone te bellen, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand wil verantwoordelijkheid nemen, en je krijgt steeds een telefoonnummer van een andere afdeling... Uiteindelijk dus ook het telefoonnummer dat in bovenstaande posts is vermeld. Het telefoonnummer... waar niemand door kan komen.

Blijkbaar is die actie zo populair geworden, en hebben zoveel mensen gebeld.. dat ze geen zin meer hebben om op te nemen.

Het telefoonnummer is dus niet bereikbaar... ik probeer er al 2 dagen door te komen (meer dan 15 keer gebeld, je wordt niet eens in een rij geplaatst.. maar de verbinding wordt direct verbroken). Vriend van mij heeft in de afgelopen 3 dagen... 28 keer gebeld... geen success.

Nu kreeg ik door een ander nummer te kiezen in het keuzemenu, wel een medewerker aan de lijn. Die zei dat het zo ontzettend druk is, dat ze niet weten wanneer je je abonnement daadwerkelijk bevestigd zou krijgen.

Zijn woorden: "normale wachttijd is 2 weken, maar dat ga je nu niet meer halen". Blijkbaar komt iedereen op een lijst te staan, en die wordt langzaam afgehandeld op volgorde.


Wel belachelijk dat een groot bedrijf als Vodafone een onbereikbare klantenservice heeft. We willen allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, maar tegen welke prijs? Service vind ik erg belangrijk. Als er straks iets mis gaat met mijn factuur of abonnement, wil ik wel iemand kunnen bereiken van de klantenservice, die me ook daadwerkelijk helpt!


Daarnaast heeft een andere vriend van mij, dezelfde actie een maand geleden besteld. Vandaag even wat testen gedaan met 3x iPhone4... De Vodafone heeft 1 streepje t.o.v. 4 streepjes T-Mobile... En de beloofde 3G snelheden worden nimmer gehaald.

Nu probeer ik zeker geen reclame te maken voor T-Mobile.. daar ben ik namelijk helemaal niet over te spreken (wil zelf overstappen van T-Mobile... maar dat is een compleet ander verhaal).

Jammer.. ben nu dus wel opzoek naar een voordelig abonnement voor mijn iPhone 4

Suggesties erg welkom in ieder geval!

Shit, ik heb het vanochtend besteld bij vodafone!
  #32  
Oud 05-08-10, 15:12
Radar Radar is offline
• iOS 9.2.1
• 9.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Maasland
Berichten: 109
Standaard

Vorige week ook een 190 SIM besteld.
Kreeg vlak daarna een aflever-telefoontje.
Afspraak gemaakt en werd dag voor aflevering weer gebeld dat aflevering niet door kon gaan omdat nummer-portering nog niet rond was.

Eergisteren werd ik weer gebeld en gisteren werd de SIM afgeleverd.
Hij doet het nog niet, want nummerportering vindt pas plaats op 30 augustus.
  #33  
Oud 05-08-10, 15:46
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

goed dat ik dit nu lees. Kan eind deze maand verlengen (dan zit ik 6 maanden voor de einddatum) en het kan ook voor bestaande klanten. Dit bespaart me een hoop kosten per maand dank je voor het plaatsen van deze topic
  #34  
Oud 05-08-10, 16:09
loller loller is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 76
Standaard

Mijne gaat 20 aug in. Ben benieuwd of ik de 400 minuten voor 11,95 krijg of voor 14,95 ...
  #35  
Oud 05-08-10, 16:14
Mark-86 Mark-86 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Sassenheim
Berichten: 66
Standaard

Weet iemand toevallig of je tussentijds ook je abo kan aanpassen? Ik doel niet op de blocks maar gewoon je aantal belminuten/smsjes.
  #36  
Oud 06-08-10, 00:45
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mdl Bekijk bericht
Shit, ik heb het vanochtend besteld bij vodafone!
Ja, shit man! Geheid dat jij precies hetzelfde gaat overkomen....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leonk Bekijk bericht
goed dat ik dit nu lees. Kan eind deze maand verlengen (dan zit ik 6 maanden voor de einddatum) en het kan ook voor bestaande klanten. Dit bespaart me een hoop kosten per maand dank je voor het plaatsen van deze topic
Graag gedaan


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Persmoment Bekijk bericht
Als je nummerbehoud wilt aanvragen, moet je dan eerst je huidige abonnement bij een andere provider opzeggen? Ik heb nu een abonnement bij Hi, die al is afgelopen en dus elke maand op te zeggen valt. De 21e van de maand gaat de nieuwe maand in, dus ben benieuwd wat de eerste stap moet zijn (Vodafone bestellen met nummerbehoud of eerst opzeggen en wachten op bericht).
Liever niet! Als je nummerbehoud aanvraagt, zegt je nieuwe provider (die dat regelt) je bestaande abonnement op. Je moet als datum voor nummerbehoud dus wel je daadwerkelijke einddatum (incl. opzegtermijn van 1 maand) aanhouden. Als je dat niet doet, past je nieuwe provider als het goed is vanzelf je aanvraag aan op de juiste datum (dat je oude provider je nummer pas vrijgeeft, en je abonnement opgezegd mag)

Je kunt ook zelf (alvast) je abonnement opzeggen, dan hoef je die maand opzegtermijn niet aan te houden bij je aanvraag voor nummerbehoud. Maar dan moet je wel aan je huidige provider kenbaar maken dat ze je je nummer mee wil nemen naar een nieuwe provider. Je huidige provider is geloof ik wettelijk verplicht om je nummer dan 3 maanden 'vast' te houden alvorens de prullenbak in te mieteren of opnieuw (aan iemand anders) uit te geven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Radar Bekijk bericht
Vorige week ook een 190 SIM besteld.
...
Hij doet het nog niet, want nummerportering vindt pas plaats op 30 augustus.
Vraagje: hoe wist jij van die datum af? Hoe kwam je daar achter?

Laatst gewijzigd door ballegooier; 06-08-10 om 00:57.
  #37  
Oud 06-08-10, 02:07
mdlaat mdlaat is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RemkoDJ Bekijk bericht
Is er ondertussen al iemand die weet of je bij deze simonly abbo's gewoon blox op en af kan zetten via "my vodafone" ? Net zoals de normale simonly abbo's?
Het abonnement is bij mij al actief (een paar uur na mijn bestelling; had geen nieuwe sim nodig) en dit zijn de blox die ik aan kan zetten:
Voordeel naar Vast
Bellen naar vaste nummers binnen Nederland voor maar 0,05 Euro per minuut.
€ 7,50 per maand.


Zorgeloos naar Vast
Tot 1000 minuten per maand bellen naar vaste nummer binnen Nederland.
€ 20,00 per maand.


Bellen naar Vast 60 BloX
60 minuten bellen naar alle vaste nummers in Nederland 3,50 Euro per maand
€ 3,50 per maand.


BloX voor Internationaal Bellen

Voordeel naar Buitenland
Bellen en sms'en naar buitenlandse nummers voor al 0,16 euro per min./sms
€ 9,50 per maand.


BloX voor Mobiel Internet

Zuid Afrika WK actie
Gratis aanzetten. Internet op je mobiel in Zuid-Afrika 1,- euro per MB. Actievoorwaarden: vodafone.nl/wk
€ 0,00 per maand.


BloX voor Internationaal Bellen

Buurlanden BloX
Buurlanden BloX
€ 4,50 per maand.


Internet op Reis 5 MB
Deze BloX kost eenmalig 5,- euro en is 3 dagen geldig in 42 Passportlanden.
€ 0,00 per maand.


Internet op Reis 25 MB
Deze BloX kost eenmalig 10,- euro en is 7 dagen geldig in 42 Passportlanden.
€ 0,00 per maand.


BloX voor SMS'en

Zorgeloos SMS
Tot 1.000 sms'jes per maand versturen. Activeer je Zorgeloos SMS BloX later in de maand? Dan ontvang je een hoeveelheid sms'jes naar evenredigheid en betaal je uiteraard ook minder die maand.
€ 10,00 per maand.



Alle prijzen zijn inclusief BTW en per kalender maand berekend.
  #38  
Oud 06-08-10, 08:38
jojophone's schermafbeelding
jojophone jojophone is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 97
Standaard

Ik heb eergister al gebeld met Vodafone, gewoon de klantenservice.
Binnen 5 sec een medewerker aan de lijn.
Gevraagd wanneer ik een abo kan bestellen, 4 maanden van te voren. Microsim is geen probleem, nummer kan ik meenemen.
Ben al in '99 klant daar geworden, heette destijds Libertel geloof ik. Ik heb nooit klachten gehad. Je nummer meenemen en opzeggen, dat was 10 jaar geleden moeilijk, nu niet meer....
  #39  
Oud 06-08-10, 09:04
bureno bureno is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jojophone Bekijk bericht
Ik heb eergister al gebeld met Vodafone, gewoon de klantenservice.
Binnen 5 sec een medewerker aan de lijn.
Gevraagd wanneer ik een abo kan bestellen, 4 maanden van te voren. Microsim is geen probleem, nummer kan ik meenemen.
Ben al in '99 klant daar geworden, heette destijds Libertel geloof ik. Ik heb nooit klachten gehad. Je nummer meenemen en opzeggen, dat was 10 jaar geleden moeilijk, nu niet meer....
Als je via je Vodafone gsm naar 1200 belt krijg je inderdaad bijna altijd direct iemand aan de lijn.. Als nieuwe klant is dit iets lastiger helaas
  #40  
Oud 06-08-10, 09:08
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

ik lees de volgende voorwaarde:

de aanbieding is geldig voor zowel nieuwe als bestaande klanten. Als u al Vodafone klant bent, kunt u met contractverlenging gebruik maken van deze aanbieding. Houdt u er rekening mee dat contractsverlenging pas mogelijk is als uw huidige contract binnen 6 maanden afloopt.

ik heb toch 2 dingen over het sim only abo. Wat ik erg jammer vind zijn deze 2 punten:

Je tegoed blijft één maand geldig. Je kunt het tegoed dus niet meenemen naar de volgende maand.

Voodeel SMS/MMS Blox is NIET af te sluiten bij een Sim Only abonnement

voor de rest prima aanbieding dan neem ik voor 2 euro meer wel een hoger sim only abo.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? ewaa Vodafone 2 14-06-11 16:16
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 10:51
Vodafone Blox in het buitenland actie KK001 Internet in buitenland (roaming) 7 16-08-10 13:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:02.