//

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Hoe kan je je dataverbruik zien? Wie weet nummer om daar naar toe te bellen of hebben ze dat niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 16-08-10, 18:24
jojophone's schermafbeelding
jojophone jojophone is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Hoe kan je je dataverbruik zien? Wie weet nummer om daar naar toe te bellen of hebben ze dat niet (Gratis)
Dat kan je op je iPhone toch ook zien?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 16-08-10, 18:37
Macharrie Macharrie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 34
Standaard

Instellingen > Algemeen > Gebruik (onderaan, gegevens mobiele netwerk)
  #123  
Oud 16-08-10, 19:25
Toet1 Toet1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

Ik heb ook net van deze actie gebruik gemaakt. Als ANWB lid maar gewoon gebruik gemaakt van de anwb-actie, ipv de tvgids actie. Geen idee of dit verder iets uitmaakt, maar goed.

Ik had al een vodafone abbonnement, die binnen een half jaar af zou lopen, dus ik was mocht mijn abo gaan verlengen.
Binnen een half uur na het invullen van het formulier op Internet kreeg ik een e-mail dat mijn aanvraag in behandeling was genomen. Binnen een half uur daarna kreeg ik een e-mail dat de wijziging is doorgevoerd.
Bij het checken in MyVodafone op Internet, staat daar inderdaad het nieuwe abbonnement al (400 min/sms + web.. De iPhone 4 is vanmiddag besteld in Antwerpen ).. Echt absurd snel.. sneller dan ik verwacht had, aangezien ik nu een telefoon heb waar ik geen Internet op kan bekijken met een Internet abbonnement
  #124  
Oud 16-08-10, 19:28
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macharrie Bekijk bericht
Instellingen > Algemeen > Gebruik (onderaan, gegevens mobiele netwerk)
Ja, klopt maar las op andere topic dat dit ook met Wi-Fi is maar dat klopt niet want mij Wi-Fi doet het niet.

Maar waar moet ik naar kijken? Verstuurd of ontvangen? Ontvangen neem ik aan toch?
  #125  
Oud 16-08-10, 19:45
spyhunter spyhunter is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jojophone Bekijk bericht
Ik heb hem vanmorgen ook besteld!

Al gaat hij pas in december in, je kunt er maar vast vroeg bij zijn! En nog belangrijker nog op tijd zijn om zorgeloos onbeperkt te kunnen internetten.
Dus als ik hem nu met nummerbehoud zou bestellen dan zou ik hem ook in januari ik kunnen laten gaan?(ivm beëindiging contract tmobile in januari) En dus gewoon onder de oude voorwaarden voor datagebruik vallen?
  #126  
Oud 16-08-10, 21:30
Macharrie Macharrie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Ja, klopt maar las op andere topic dat dit ook met Wi-Fi is maar dat klopt niet want mij Wi-Fi doet het niet.

Maar waar moet ik naar kijken? Verstuurd of ontvangen? Ontvangen neem ik aan toch?
Wi-Fi zet je apart aan: Instellingen > Algemeen > Netwerk (onderaan).

Voor de zekerheid kun je dan de 3g verbinding uitzetten. Scheelt je ook batterij.
  #127  
Oud 16-08-10, 22:07
Mark-86 Mark-86 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Sassenheim
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spyhunter Bekijk bericht
Dus als ik hem nu met nummerbehoud zou bestellen dan zou ik hem ook in januari ik kunnen laten gaan?(ivm beëindiging contract tmobile in januari) En dus gewoon onder de oude voorwaarden voor datagebruik vallen?
Ik denk van niet, volgens mij kan je met nummerbehoud pas 4 maanden voor de overzetting bestellen.. Dit weet ik overigens niet helemaal zeker.
  #128  
Oud 16-08-10, 22:12
jojophone's schermafbeelding
jojophone jojophone is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spyhunter Bekijk bericht
Dus als ik hem nu met nummerbehoud zou bestellen dan zou ik hem ook in januari ik kunnen laten gaan?(ivm beëindiging contract tmobile in januari) En dus gewoon onder de oude voorwaarden voor datagebruik vallen?
Helaas, nu lukt dat nog niet. Mijn contract loopt tot 16 december en ik kon vandaag voor het eerst een nieuw contact aanvragen. Dat kan zodra je in je laatste 4 maanden van je contract zit.

Het zou misschien kunnen als je contract voor 6 jan afloopt om dat voor 6 september een nieuw contract aan te vragen. Alleen kan je hem dan niet voor de 6e tekenen. En dan weet ik niet hoe het dan wettelijk zit qua voorwaarden.
Zo veel verstand heb ik dan weer niet van dat soort zaken.
  #129  
Oud 16-08-10, 22:23
Mark-86 Mark-86 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Sassenheim
Berichten: 66
Standaard

Helaas kan ik hem ook pas laat bestellen.. Is er inmiddels al bekend welke data limieten gelden voor deze abo's?
  #130  
Oud 16-08-10, 22:27
spyhunter spyhunter is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jojophone Bekijk bericht
Helaas, nu lukt dat nog niet. Mijn contract loopt tot 16 december en ik kon vandaag voor het eerst een nieuw contact aanvragen. Dat kan zodra je in je laatste 4 maanden van je contract zit.
okeej je hebt het helder uitgelegd! Contract loopt pas af op 19 januari dus helaas.
  #131  
Oud 16-08-10, 22:28
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

zo dit is wel echt goedkoop zeg
Jammer dat voor 2 jaar is

Ik kan volgende maand pas verlengen
Iemand een idee of deze actie dan nog geldt
  #132  
Oud 16-08-10, 22:36
Mark-86 Mark-86 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Sassenheim
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel Bekijk bericht
zo dit is wel echt goedkoop zeg
Jammer dat voor 2 jaar is

Ik kan volgende maand pas verlengen
Iemand een idee of deze actie dan nog geldt
Als je de voorwaarden leest zie je dat hij tot maart loopt
  #133  
Oud 16-08-10, 22:36
jojophone's schermafbeelding
jojophone jojophone is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spyhunter Bekijk bericht
okeej je hebt het helder uitgelegd! Contract loopt pas af op 19 januari dus helaas.
Maar als je niet al te gehecht bent aan je nummer dan zou ik voor een maandje of twee wel een dubbel abo nemen hoor.
Zo goedkoop vind je ze nergens anders volgens mij.
  #134  
Oud 16-08-10, 22:50
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jojophone Bekijk bericht
Helaas, nu lukt dat nog niet. Mijn contract loopt tot 16 december en ik kon vandaag voor het eerst een nieuw contact aanvragen. Dat kan zodra je in je laatste 4 maanden van je contract zit.

Het zou misschien kunnen als je contract voor 6 jan afloopt om dat voor 6 september een nieuw contract aan te vragen. Alleen kan je hem dan niet voor de 6e tekenen. En dan weet ik niet hoe het dan wettelijk zit qua voorwaarden.
Zo veel verstand heb ik dan weer niet van dat soort zaken.
Bij Vodafone kan je nu al 6 maanden voor aflopen verlengen, toch?
  #135  
Oud 17-08-10, 10:27
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mark-86 Bekijk bericht
Helaas kan ik hem ook pas laat bestellen.. Is er inmiddels al bekend welke data limieten gelden voor deze abo's?
Ik heb zo'n vermoeden dat het 250MB is. De normale prijs van de abonnementen liggen niet hoger dan €29,50 per maand... met uitzondering van de 620 min/sms. Dus die laatste zal wel 1GB zijn.
  #136  
Oud 17-08-10, 10:27
Toet1 Toet1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BBoelie Bekijk bericht
Bij Vodafone kan je nu al 6 maanden voor aflopen verlengen, toch?
Ja, dat klopt!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrsrossi Bekijk bericht
Ik heb zo'n vermoeden dat het 250MB is. De normale prijs van de abonnementen liggen niet hoger dan €29,50 per maand... met uitzondering van de 620 min/sms. Dus die laatste zal wel 1GB zijn.
Er staat nu nog de FUP van 'niet regelmatig 10x meer dan het gemiddelde verbruik per maand'.. Wat het vanaf 6 september wordt zou ik niet weten.. Heb hem voor de zekerheid dus nu maar alvast besteld

Laatst gewijzigd door Toet1; 17-08-10 om 10:29.
  #137  
Oud 17-08-10, 11:33
spyhunter spyhunter is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jojophone Bekijk bericht
Maar als je niet al te gehecht bent aan je nummer dan zou ik voor een maandje of twee wel een dubbel abo nemen hoor.
Zo goedkoop vind je ze nergens anders volgens mij.
Daar heb je helemaal gelijk in! Ben het formulier aan het invullen maar ik zie nergens dat je een ingangsdatum in kan stellen, alleen onder de noemer nummerbehoud is dit mogelijk...of komt er hierna nog een scherm?
  #138  
Oud 17-08-10, 11:46
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Toet1 Bekijk bericht
Er staat nu nog de FUP van 'niet regelmatig 10x meer dan het gemiddelde verbruik per maand'.. Wat het vanaf 6 september wordt zou ik niet weten.. Heb hem voor de zekerheid dus nu maar alvast besteld
Ik zit ook heel sterk te denken om het abonnement nu aan te schaffen, dan ben ik misschien net op tijd voor de oude voorwaarden.
  #139  
Oud 17-08-10, 13:45
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macharrie Bekijk bericht
Wi-Fi zet je apart aan: Instellingen > Algemeen > Netwerk (onderaan).

Voor de zekerheid kun je dan de 3g verbinding uitzetten. Scheelt je ook batterij.
Hee,

Ja klopt Wi-Fi staat gewoon aan op mijne iphone 4 maar hij pakt mijn netwerk niet. Bij mij zus (andere huis) kan ik wel gewoon op Wi-Fi.
  #140  
Oud 17-08-10, 14:53
Toet1 Toet1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spyhunter Bekijk bericht
Daar heb je helemaal gelijk in! Ben het formulier aan het invullen maar ik zie nergens dat je een ingangsdatum in kan stellen, alleen onder de noemer nummerbehoud is dit mogelijk...of komt er hierna nog een scherm?
Ik kon geen ingangsdatum instellen.. Het lijkt erop dat mijn abbo per direct is gewijzigd.. Ik ga zo eens naar de Vodafone winkel om de hoek om navraag te doen, aangezien vodafone.nl er bij mij al de hele dag uitligt.

Update: Net naar VF geweest, maar ze konden me niet zo veel vertellen, aangezien het abbo nu via anwb/tvgids gaat, en ze dus niets weten over de voorwaarden die anwb/tvigds aan het abbo stelt. Ze zei wel dat mijn abbo nu per direct gewijzigd is..

Laatst gewijzigd door Toet1; 17-08-10 om 16:05.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? ewaa Vodafone 2 14-06-11 16:16
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 10:51
Vodafone Blox in het buitenland actie KK001 Internet in buitenland (roaming) 7 16-08-10 13:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:41.