//

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben nu bezig met nummer behoud van de actie. Ze vragen wat mijn netwerk provider is KPN lijkt me, aangezien ik bij Hi zit. Dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #241  
Oud 02-09-10, 21:21
Luukx Luukx is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 40
Standaard

Ben nu bezig met nummer behoud van de actie.
Ze vragen wat mijn netwerk provider is KPN lijkt me, aangezien ik bij Hi zit.

Dan vragen ze naar de service provider, lijkt me dan dat ik daar Hi in moet vullen. Helaas staat deze er niet tussen.

Moet ik dan bij service provider ook gewoon SP mobiel/KPN selecteren.
Hoop dat iemand me hier even snel mee kan helpen.
__________________
iPhone 4 16 GB/iPad 32 GB Wi-Fi
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 02-09-10, 21:35
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ajaxjim Bekijk bericht
ik heb een vraagje. ik wil de 400 minuten voor 15 euro nemen. als ik vandaag of morgen via internet alles regel op die site van de tv gids, maak ik dan 2 jaar lang gebruik van de FUP? en hoelang duurt het ongeveer voordat die simkaart binnen is? ik moet mijn oude abbo bij hi stop zetten, dat duurt een maand.

en ohja: vodafone internet is toch beter dan hi internet? (vodafone vs hi xtra snel)
Vf is theoretisch sneller. Of het op jouw iPhone sneller is, hangt af van factoren als: hoe is het bereik van Vf vs. Hi op de plekken waar jij vaak bent of komt (thuis, kantoor) In mijn geval merk ik dat ik met Vf over het algemeen er wel iets op vooruit ben gegaan: Als ik nu 3G heb, WERKT het ook echt. Bij T-Mobile kon ik alsnog wachten tot ik een ons woog, totdat er wat gebeurde, ook al had ik 3G.
Echter: thuis en op kantoor heb ik veel slechter bereik met Vf dan t-mobile (geen 3G amper GPRS, soms geen "geen service") Met t-mob had ik iig altijd wel GSM en GPRS bereik, bijna volop.
Dussssss.
  #243  
Oud 02-09-10, 21:37
FilthyViper FilthyViper is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luukx Bekijk bericht
Ben nu bezig met nummer behoud van de actie.
Ze vragen wat mijn netwerk provider is KPN lijkt me, aangezien ik bij Hi zit.

Dan vragen ze naar de service provider, lijkt me dan dat ik daar Hi in moet vullen. Helaas staat deze er niet tussen.

Moet ik dan bij service provider ook gewoon SP mobiel/KPN selecteren.
Hoop dat iemand me hier even snel mee kan helpen.
Ik kan je er niet mee helpen, maar ik raad je wel aan om na je bestelling VF te bellen en te vragen of nummerbehoud wel is doorgekomen. Eerste keer bestellen bij mij was het niet goed doorgekomen (de koerier belde al na 2 dagen na bestellen, dus dat vond ik wat snel). Die order gecancelled en opnieuw besteld op aanraden van VF. Daarna direct gebeld om te vragen of het nu wel gelukt was met nummerbehoud. Weer niet doorgekomen. Ze zou de order aanpassen zodat nummerbehoud wel gedaan zou worden. Gister besteld, vandaag nog even telefonisch gecheckt: ja hoor, nummerbehoud is aangevraagd. Maar vanavond belde de koerier al weer om een afleverafspraak te maken, dus ik geloof er weinig van... Nummerbehoud-aanvraag is ook nog niet bij mijn oude provider bekend. Check het dus even goed, want je bent zomaar je nummer kwijt!
  #244  
Oud 02-09-10, 21:43
Luukx Luukx is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 40
Standaard

Ik heb het na gevraagd bij Hi, en alles valt onder KPN wat natuurlijk ook logisch is.

Bedankt voor de tip, morgen ochtend meteen even bellen!
  #245  
Oud 03-09-10, 02:35
mona mona is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard

Zeker even bellen ja, bij mij hadden ze nummerbehoud aangevraagd bij een verkeerde provider! En uiteraard was dat geweigerd..had ik niet gebeld om te vragen hoe het ermee stond, zat ik nu nog te wachten maar na telefoontje is alles snel geregeld
  #246  
Oud 03-09-10, 09:01
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leonk Bekijk bericht
Heb vanmorgen even gebeld met Vodafone omdat ik het ruim 3 weken geleden heb aangevraagd maar had alleen nog maar een brief gehad met wat er allemaal kan met mijn nieuwe abo. Verteld die dame dat het sim only abo pas ingaat op de einddatum van mijn huidige contract wel tegen de huidige voorwaarden
huh :S. Ik heb gemaild emt vodfone en mij zeiden ze dat het direct in zou gaan als je het deed afsluiten. Als je deed verlengen dan ging hij direkt in. Wel kon je pas 6 maanden van tevoren verlengen voordat je dit kon doen. Ik heb nu een abbo van 50 euro per maand. En in oktober zou ik kunnen verlangen. Dit wou ik doen met een goedkoop abbo van tvgids of anwb. In april loopt mijn oude abbo af, wat dus zou betekenen dat ik vanaf oktober een euro of 30 minder per maand betaal
  #247  
Oud 03-09-10, 13:37
Luukx Luukx is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 40
Standaard

Net dus contact gehad met Vodafone, en natuurlijk.. nummerbehoud was niet gelukt.

Alles opnieuw moeten aanvragen, wilde hij me over laten gaan per 7 dec. Dus ik zeg nee ik wil z.s.m. en Hi geeft mij toestemming om 4 maanden van te voren het contract te beëindigen. Dus hij zegt, oké ik laat het per 7 september ingaan. Dus ik geef aan dat ze het maar op morgen zetten i.v.m. de FUP. Nou eindelijk weer opnieuw bestelt, oude is geannuleerd, en als het goed is komt deze er wel door..
  #248  
Oud 03-09-10, 14:02
FilthyViper FilthyViper is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luukx Bekijk bericht
Net dus contact gehad met Vodafone, en natuurlijk.. nummerbehoud was niet gelukt.

Alles opnieuw moeten aanvragen, wilde hij me over laten gaan per 7 dec. Dus ik zeg nee ik wil z.s.m. en Hi geeft mij toestemming om 4 maanden van te voren het contract te beëindigen. Dus hij zegt, oké ik laat het per 7 september ingaan. Dus ik geef aan dat ze het maar op morgen zetten i.v.m. de FUP. Nou eindelijk weer opnieuw bestelt, oude is geannuleerd, en als het goed is komt deze er wel door..
Check het nog maar een keer. Ik heb inmiddels 3x besteld en 3x niet gelukt (vandaag de laatste poging). Systeemproblemen ofzo. Ik moest volgende week maar eens opnieuw proberen... Gezegd dat aansluitingen vanaf 6 september (as maandag dus) met datalimieten te maken krijgen dus dat ik het nu geregeld wilt hebben. Ehhhh, daar hadden ze nog niet over nagedacht en wisten dus niet hoe ze daar mee om gaan. Ze konden niks voor me doen... Klaar ben je en wees dus gewaarschuwd dat je je nummerbehoud checkt!!!
  #249  
Oud 03-09-10, 14:05
Luukx Luukx is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 40
Standaard

Oké, ik zal zo nog eens bellen!

Bedankt voor de tip.
  #250  
Oud 03-09-10, 14:06
FilthyViper FilthyViper is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luukx Bekijk bericht
Oké, ik zal zo nog eens bellen!

Bedankt voor de tip.
Laat even weten of het bij jou wel lukt, want ik wil erg graag vandaag alles geregeld hebben!

btw: bestel jij via de TVgids actie of de ANWB actie? Misschien zit daar nog verschil in?
  #251  
Oud 03-09-10, 14:31
Luukx Luukx is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 40
Standaard

Doe ik, ANWB actie ;- )
  #252  
Oud 03-09-10, 14:34
FilthyViper FilthyViper is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luukx Bekijk bericht
Doe ik, ANWB actie ;- )
Ok, ik tv gids. Gaat bij allebei dus niet goed helaas
  #253  
Oud 03-09-10, 23:59
ronald89 ronald89 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Westland
Berichten: 87
Standaard

Waar kun je bij My T-Mobile zien of Vodafone een verzoek tot nummerbehoud heeft ingediend?

Ik heb gisteren een Legend met abonnement besteld maar zie bij T-Mobile nog niks staan. Ik hoop dat alles in 1 keer goed gaat. Morgen (zaterdag) is de klantenservice niet bereikbaar en vanaf maandag gaan de datalimieten al in
  #254  
Oud 04-09-10, 01:00
Luukx Luukx is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 40
Standaard

Even Vodafone bellen heb je meteen antwoord.

Nou mijn tweede poging is ook niet goe gegaan.. Lag aan het systeem vanaf volgende week konden ze weer abonnementen aannemen, ik zeg: mooi buiten de FUP zeker? Nee zo zat het niet in elkaar meneer kreeg ik te horen. Krijg een uur later dat ze mijn eerste bestellen (die vanochtend geannuleerd is) maandag middag geleverd gaat worden!?

We zullen zien of het met nummer behoud is, en anders mogen ze hem mee terug nemen.
  #255  
Oud 04-09-10, 11:51
jerommie jerommie is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb echt een spotgoedkoop abonnement!!
Voor 11,95 via directsales/studenten de 400 bel/sms+web abo afgesloten met FUP!!!
Ongeveer 3 weken geleden afgesloten, nog voor de "verkeerde" prijs.
Nummerportering is 6 oktober.
Heb bevestigingsmail (na contact) dat ik 2 jaar lang maar 11,95 p/maand betaal
voor 400 min/sms en onbeperkt online!!!
  #256  
Oud 04-09-10, 15:06
bureno bureno is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jerommie Bekijk bericht
Ik heb echt een spotgoedkoop abonnement!!
Voor 11,95 via directsales/studenten de 400 bel/sms+web abo afgesloten met FUP!!!
Ongeveer 3 weken geleden afgesloten, nog voor de "verkeerde" prijs.
Nummerportering is 6 oktober.
Heb bevestigingsmail (na contact) dat ik 2 jaar lang maar 11,95 p/maand betaal
voor 400 min/sms en onbeperkt online!!!
Hoe heb jij deze bevestiging uiteindelijk gekregen? via vodafone@consumentonline.com ?
4 weken geleden heb ik hetzelfde abbo afgesloten. Tot op heden heb ik nog steeds geen uitsluitsel over het maandbedrag... Mijn portering gaat 13 sept. in. Ik heb het geprobeerd via de telefonische klantenservice van VF. Daar kon men er weinig mee. Daarna geprobeerd via mail aan bovenstaand adres. 2 weken geleden een leesbevestiging ontvangen, daarna dat men deze vraag zou doorspelen naar hogerhand. Nu 2 weken later nog geen reply. Dus nogmaals gemaild over de status, maar men reageert daar zeer traag op email heb ik het idee..
  #257  
Oud 04-09-10, 16:03
loller loller is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jerommie Bekijk bericht
Ik heb echt een spotgoedkoop abonnement!!
Voor 11,95 via directsales/studenten de 400 bel/sms+web abo afgesloten met FUP!!!
Ongeveer 3 weken geleden afgesloten, nog voor de "verkeerde" prijs.
Nummerportering is 6 oktober.
Heb bevestigingsmail (na contact) dat ik 2 jaar lang maar 11,95 p/maand betaal
voor 400 min/sms en onbeperkt online!!!
Je bevestigingsmail zegt helemaal niets, bij mij stond het gewoon voor 14,95 in het systeem en ik had ook de 11,95 bevestigingsmail gehad. Vraag maar bij Vodafone na ..
  #258  
Oud 04-09-10, 18:45
Luukx Luukx is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 40
Standaard

Hoe enthousiast kun je zijn..

Nu nog een definitieve leveringsdatum van Vodafone gekregen voor het eerste abonnement dat ik aangevraagd heb, maar wel geannuleerd..? Ik ben benieuwd.
  #259  
Oud 04-09-10, 22:49
Mr.Boss Mr.Boss is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Noord Holland
Berichten: 33
Standaard

Heb ook een anwb/vodafona sim-only abbo afgesloten: 190 min +web voor 10,95.
Maar ik blijf het raar vinden dat er niet zwart op wit staat dat je gedurende de 2 komende jaren hetzelfde maand-bedrag blijft betalen.

In de actievoorwaarden staat bij punt 2:
2. De Actie loopt van 1 maart 2010 tot 31 maart 2011 (hierna genoemd de Actieperiode).

En bij de FAQ staat dat gedurende de gehele looptijd van het contract je een flinke extra korting krijgt op de standaard tarieven.

Hierin staat niet de hoogte van korting omschreven.
Kortom, als ze straks gaan bedenken dat het nog maar 5% korting op de standaard tarieven is zit je er aan vast voor 2 jaar??

Wie weet hier meer over.
Hou van zwart-op-wit bij afspraken.
  #260  
Oud 04-09-10, 22:49
Mr.Boss Mr.Boss is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Noord Holland
Berichten: 33
Standaard

Dubbele post

Laatst gewijzigd door Mr.Boss; 04-09-10 om 22:55. Reden: dubbele post
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? ewaa Vodafone 2 14-06-11 17:16
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 11:51
Vodafone Blox in het buitenland actie KK001 Internet in buitenland (roaming) 7 16-08-10 14:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:56.