//

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Je sluit twee jaar voor 10.95 af, lijkt me niet dat ze hier zomaar aan mogen gaan klooien. Zullen ze ook echt niet doen i.v.m. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #261  
Oud 04-09-10, 23:19
Luukx Luukx is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 40
Standaard

Je sluit twee jaar voor 10.95 af, lijkt me niet dat ze hier zomaar aan mogen gaan klooien. Zullen ze ook echt niet doen i.v.m. naam etc. ;- )
__________________
iPhone 4 16 GB/iPad 32 GB Wi-Fi
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #262  
Oud 05-09-10, 17:22
timson timson is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luukx Bekijk bericht
Je sluit twee jaar voor 10.95 af, lijkt me niet dat ze hier zomaar aan mogen gaan klooien. Zullen ze ook echt niet doen i.v.m. naam etc. ;- )
Volgens mij werkt het systeem van nummerportering het best als je abonnement al afloopt. Mijn einddatum is 23 oktober. Daarna heb ik geen contract meer en is mijn nummer gewoon helemaal van mij, alleen dan met Hi als provider. Ik heb mijn vodafone tvgids abo dan ook inlaten gaan op 24 oktober, met op die datum ook nummerportering. Uit ervaring blijkt altijd dat als je gebruik maakt van het beëindigen van je contract (4 maanden van tevoren) het nummerbehoud veel lastiger gaat. Vodafone moet dan namelijk jouw nummer zien te krijgen direct nadat hi je contract heeft afgesloten, ipv dat ze het overnemen.
En je kan sowieso niet per 7 sept over laten gaan, want de opzegtermijn van je hi contract is een maand. Dat betekent dat je contract pas wordt beëindigd over een maand als je het nu aanvraagt.
  #263  
Oud 05-09-10, 17:53
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Boss Bekijk bericht
Heb ook een anwb/vodafona sim-only abbo afgesloten: 190 min +web voor 10,95.
Maar ik blijf het raar vinden dat er niet zwart op wit staat dat je gedurende de 2 komende jaren hetzelfde maand-bedrag blijft betalen.

In de actievoorwaarden staat bij punt 2:
2. De Actie loopt van 1 maart 2010 tot 31 maart 2011 (hierna genoemd de Actieperiode).

En bij de FAQ staat dat gedurende de gehele looptijd van het contract je een flinke extra korting krijgt op de standaard tarieven.

Hierin staat niet de hoogte van korting omschreven.
Kortom, als ze straks gaan bedenken dat het nog maar 5% korting op de standaard tarieven is zit je er aan vast voor 2 jaar??

Wie weet hier meer over.
Hou van zwart-op-wit bij afspraken.
Hm ik volg je niet helemaal. De actie periode duurt tot maart 2011, maar dat betekent volgens mij tot wanneer je dit actie product kunt bestellen.
Je komt overeen met Vf dat de korting op de abonnementskosten voor 24 mnd geldt. De korting is 50%.
Voor mij is het duidelijk.
Maar je hebt gelijk dat er maar weinig zwart op wit staat. Op mijn contract staat niet eens de prijs vermeldt.
Ik heb wel de bevestigingsmails (van de bestelling) met bijbehorende prijsvermelding.
Hoop idd niet dat hier een addertje onder het gras zit.
  #264  
Oud 05-09-10, 22:29
Mr.Boss Mr.Boss is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Noord Holland
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Je komt overeen met Vf dat de korting op de abonnementskosten voor 24 mnd geldt. De korting is 50%.
Ik zie inderdaad dat we ongeveer 50% korting krijgen tov de standaard tarieven, echter wordt de term 50% nergens gebruikt. Enkel "een flinke korting" ik ga hier morgen over bellen dat ik eea duidelijk wil hebben op papier . Wordt vervolgd
  #265  
Oud 06-09-10, 03:45
timson timson is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Boss Bekijk bericht
Ik zie inderdaad dat we ongeveer 50% korting krijgen tov de standaard tarieven, echter wordt de term 50% nergens gebruikt. Enkel "een flinke korting" ik ga hier morgen over bellen dat ik eea duidelijk wil hebben op papier . Wordt vervolgd
denk niet dat je daar zoveel respons over gaat krijgen via klantenservice. er staat gewoon in de voorwaarden van de actie, dat de 'actieprijs' (dus de prijzen gehanteerd bij deze anwb/tvgids actie) gelden voor je gehele contractduur, en dus 2 jaar. meer hoef je niet te weten. daar staat het. zwart op wit.
  #266  
Oud 06-09-10, 09:20
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Trouwens, die klantenservice (van de directsales) is totaal niet te bereiken, als ik het zo lees. En KS van Vodafone bellen vanaf een niet-Vodafone nummer gaat ook al niet of nauwelijks: je krijgt dan een bandje: "bel 1200 met uw mobiele telefoon. De verbinding wordt nu verbroken".

Laatst gewijzigd door ballegooier; 06-09-10 om 18:48.
  #267  
Oud 06-09-10, 18:33
Mr.Boss Mr.Boss is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Noord Holland
Berichten: 33
Standaard

Heb net even contact gehad met direct sales, geen enkel probleem trouwens maar mss omdat ik al via VF bel.
Zij vertelde mij dat in haar gegevens staat 50% korting gedurende 24 maanden.
Volgens haar moet dit ook in het contract staan dat ik dus nog moet krijgen en ondertekenen.
Lijkt er dus op dat het inderdaad allemaal wel is zoals we mogen verwachten.
  #268  
Oud 07-09-10, 10:29
ginoceros ginoceros is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 21
Standaard

Ook ik heb me vorige week gewaagd aan deze actie en kreeg na aanmelding via Internet binnen 1 dag het koeriersbedrijf (OPD Tilburg) aan de lijn om een afleverafspraak te maken.
Ik vroeg of de nummerportering al zo snel geregeld was en zij beaamden dit maar daar gaan zij natuurlijk niet over dus gisteren Vodafone gebeld op niet bestaande nummers die in de bevestigingsmail stonden en uiteindelijk op een werkend nummer (0900-1000580) een medewerker gesproken.
De website zou vorige week niet goed hebben gefunctioneerd dus alle aanvragen met verzoek nummerportering zijn behandeld als het ware het een nieuwe aanvragen met nieuwe telefoonnummers.
Zijn advies was om het pakket vd koerier te weigeren. Dit wordt dan retour Vodafone gestuurd waarna Vodafone contact met me opneemt om het juiste abo met nummerportering te regelen.
Ik wilde daarom de koerier afbellen (0900-7386873) om hem een ritje te besparen maar vgl de medewerkster aan de telefoon kon dit niet en komt de koerier vandaag toch langs !

Ben benieuwd of dit het begin van een ellendereeks wordt of dat het allemaal toch nog goed gaat komen.
  #269  
Oud 07-09-10, 15:26
timson timson is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 27
Standaard

heb m'n aanvraag zaterdag gedaan. nummerportering is op 24 okt, want 23 okt loopt mijn abonnement van Hi af. hoop dat t allemaal goed is gegaan. heb nog geen belletje gehad over een leveringsafspraak, dus het zal wel goed zijn.
  #270  
Oud 07-09-10, 16:42
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Ik heb een vraagje ik heb vodafone abbo (anwb) maar soms als ik een app open via internet dan opent die niet en zegt die er is geen netwerk beschikbaar. Dan moet ik naar instellingen en provider kiezen (vodafone) wie weet hoe dit komt?
  #271  
Oud 07-09-10, 16:44
M.C. M.C. is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard

ik heb dat ook vaak. Krijg ook weleens de melding; mobiele datanetwerk niet geactiveerd.
  #272  
Oud 07-09-10, 16:47
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

jaa maar het is toch niet erg zeg maar (schadelijk) dat je provider het bijvoorbeeld niet meer doet.
  #273  
Oud 07-09-10, 16:49
M.C. M.C. is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard

weet ik niet, maar ik vind het wel irritant, ik heb een internet abo met 3G internet maar 75% van de tijd doet 3G het niet
  #274  
Oud 07-09-10, 18:41
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Heb m'n abonnement al een week in huis liggen, porteringsdatum is pas 20/09... omdat ik 1 maand opzegtermijn had bij Hi.
Nog 2 weekjes wachten, ben zeer benieuwd.
  #275  
Oud 07-09-10, 19:10
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Ik heb een vraagje ik heb vodafone abbo (anwb) maar soms als ik een app open via internet dan opent die niet en zegt die er is geen netwerk beschikbaar. Dan moet ik naar instellingen en provider kiezen (vodafone) wie weet hoe dit komt?
Dat komt omdat je (blijkbaar handmatig) Vodafone kiest in het menu instellingen -> (netwerk?) -> aanbieder. Je kunt beter: 'automatisch' kiezen. Anders krijg je telkens de melding waar jij last van hebt, als je iPhone switcht van een GPRS verbinding naar een UTMS (ofwel 3G) en terug. Dat is inderdaad erg irritant. Als er geen dekking is, krijg je de melding: 'er is geen gegevens verbinding, bla bla' o.i.d. en zie je 'geen service' rechtsboven in de hoek.
  #276  
Oud 07-09-10, 20:26
FilthyViper FilthyViper is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Afgelopen zaterdag voor de 4e keer geprobeerd de actie-aanbieding aan te vragen met nummerportering. Vandaag eindelijk de bevestiging gekregen (via email) dat het deze keer inderdaad ook zo bij VF is doorgekomen! Eindelijk gelukt dus!

Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voordat TMobile akkoord geeft op de nummerportering en VF de koerier dus langs kan sturen?
  #277  
Oud 07-09-10, 20:45
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FilthyViper Bekijk bericht
....
Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voordat TMobile akkoord geeft op de nummerportering en VF de koerier dus langs kan sturen?
Gefeliciteerd
De goedkeuring kan al binnen 3 dagen rond zijn.
De daadwerkelijke portering duurt waarschijnlijk 1 maand. Dat is nl. de opzegtermijn van t-mobile.
  #278  
Oud 07-09-10, 21:33
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Dat komt omdat je (blijkbaar handmatig) Vodafone kiest in het menu instellingen -> (netwerk?) -> aanbieder. Je kunt beter: 'automatisch' kiezen. Anders krijg je telkens de melding waar jij last van hebt, als je iPhone switcht van een GPRS verbinding naar een UTMS (ofwel 3G) en terug. Dat is inderdaad erg irritant. Als er geen dekking is, krijg je de melding: 'er is geen gegevens verbinding, bla bla' o.i.d. en zie je 'geen service' rechtsboven in de hoek.
Nee hij staat al op automatisch dus denk niet dat daara aan ligt
  #279  
Oud 07-09-10, 22:06
ronald89 ronald89 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Westland
Berichten: 87
Standaard

Komt het wel ergens te staan bij T-Mobile dat nummerbehoud is aangevraagd/goedgekeurd?

Ik heb vorige week donderdag een HTC besteld via de ANWB-actie maar tot nu toe alleen bericht gehad dat de levering langer duurt omdat de HTC niet leverbaar is.

Ik hoop maar dat alles goed is doorgekomen. Ik heb namelijk geen zin om weer opnieuw te bestellen want nu gelden de ongunstige voorwaarden. Of gelden die sowieso al voor mij omdat ik niet voor 6 september het contract heb getekend? De een zegt van wel en de ander zegt van niet
  #280  
Oud 07-09-10, 22:09
FilthyViper FilthyViper is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronald89 Bekijk bericht
Komt het wel ergens te staan bij T-Mobile dat nummerbehoud is aangevraagd/goedgekeurd?

Ik heb vorige week donderdag een HTC besteld via de ANWB-actie maar tot nu toe alleen bericht gehad dat de levering langer duurt omdat de HTC niet leverbaar is.

Ik hoop maar dat alles goed is doorgekomen. Ik heb namelijk geen zin om weer opnieuw te bestellen want nu gelden de ongunstige voorwaarden. Of gelden die sowieso al voor mij omdat ik niet voor 6 september het contract heb getekend? De een zegt van wel en de ander zegt van niet
Volgens mij kan je het in My-TMobile zien. Inloggen en dan het "tabblad" Toestel & Sim. Daar staat nummerbehoud ook ergens en zou als het goed is de status van je nummerbehoud moeten laten zien.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? ewaa Vodafone 2 14-06-11 17:16
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 11:51
Vodafone Blox in het buitenland actie KK001 Internet in buitenland (roaming) 7 16-08-10 14:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:02.