//

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Edit: probleem opgelost......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #361  
Oud 20-09-10, 16:53
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Edit: probleem opgelost...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #362  
Oud 20-09-10, 16:58
forrestgumpx forrestgumpx is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrsrossi Bekijk bericht
Edit: probleem opgelost...
wat heb je gedaan doro het probleem op te lossen?
  #363  
Oud 21-09-10, 18:45
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Ik kreeg geen wachtwoord op m'n telefoon bij het registreren bij my vodafone... na 5 keer proberen wel

Kunnen meer mensen hun verbruik niet zien? ik vind het heel irritant. Kun je dit nog ergens anders opvragen? (bij Hi was het bv. saldo smsen naar 1244)
  #364  
Oud 21-09-10, 22:46
runner70 runner70 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 104
Standaard

Kreeg bericht van Veronica, dat ik als trouw lid speciale korting kan krijgen
op een vodafone abon.
www.vodafone.nl/veronica


Hoeveel van deze "speciale aanbiedingen" lopen er eigenlijk?
  #365  
Oud 22-09-10, 13:29
timson timson is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 27
Standaard

Nou ben net gebeld voor mn aflever afspraak. Nummerbehoud zal er dus wel doorheen zijn inmiddels. Das mooi.
  #366  
Oud 22-09-10, 21:32
Jaikwil Jaikwil is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door runner70 Bekijk bericht
Kreeg bericht van Veronica, dat ik als trouw lid speciale korting kan krijgen
op een vodafone abon.
www.vodafone.nl/veronica


Hoeveel van deze "speciale aanbiedingen" lopen er eigenlijk?
Een heel aantal. Deze weet ik zo: Margriet, Libelle, Esta (samengevat als dames in de adresbalk), Troskompas. En zo zullen er nog wel meer zijn.
Misschien Tina en Donald Duck ook wel. Oh nee, die doen het niet.
  #367  
Oud 22-09-10, 22:33
ronald89 ronald89 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Westland
Berichten: 87
Standaard

directsales.vodafone.nl

/vrouw
/smm
/anwb
/tvgids
/surfspot

En dan zullen er vast nog wel meer zijn
  #368  
Oud 23-09-10, 00:16
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrsrossi Bekijk bericht
Ik kreeg geen wachtwoord op m'n telefoon bij het registreren bij my vodafone... na 5 keer proberen wel

Kunnen meer mensen hun verbruik niet zien? ik vind het heel irritant. Kun je dit nog ergens anders opvragen? (bij Hi was het bv. saldo smsen naar 1244)
Soms ligt die dienst eruit, een paar uurtjes. Bij t-mobile heeft dezelfde dienst er eens 5 maanden achter elkaar uitgelegen - dat schijnt nu eenmaal ingewikkelde software te zijn. Er zijn ook diverse (third-party) Apps waarmee je het kunt checken zoals Vermiljoen en Beltegoed. Google of zoek maar even in de app store.
Ik gebruik Vermiljoen, die het eerst een maand of twee niet deed en nu nagenoeg perfect.
  #369  
Oud 24-09-10, 16:06
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Hmm ja probleem, ik heb m'n iphone nog niet hahaha. Dus ik zit nu met dit abonnement in een pauper samsung telefoon.

Maar je kunt dus nergens naartoe bellen/smsen daarvoor? dat is wel echt rot. Ik probeer het elke dag online maar werkt niet.. crap.
  #370  
Oud 24-09-10, 16:27
ronald89 ronald89 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Westland
Berichten: 87
Standaard

Hier mijn avontuur met Vodafone:

Op 2 september een Legend besteld in combinatie met een bel+sms+web 200 abonnement via de anwb-actie inclusief nummerbehoud. De dagen daarna krijg ik een aantal mailtjes dat het toestel onverwacht niet te leveren is en dat het langer zou duren. Maar in die tussentijd las ik op internet al verschillende verhalen over een storing bij Vodafone. Daardoor kon nummerbehoud niet worden aangevraagd.

Dus ik 's ochtends om 8 september eerst maar eens gaan bellen om te horen hoe en wat. Mijn aanvraag tot nummerbehoud was dus inderdaad niet doorgekomen en er werd me geadviseerd om opnieuw te bestellen. Allemaal leuk en aardig maar sinds 6 september gelden de nieuwe voorwaarden en die wilde ik nou juist net niet. Enfin, uiteindelijk stelde de mevrouw voor om een aantekening te maken dat ik nog onder de oude voorwaarden zou vallen ondanks dat ik hem na 6 september had besteld. Ik moest dan wel meteen weer bellen met de klantenservice zodra ik een nieuw ordernummer had.

Dus 's middags het toestel opnieuw besteld en weer een nieuw ordernummer gekregen. Ik weer naar Vodafone gebeld en de situatie uitgelegd, deze man zei echter weer iets anders en het kwam er op neer dat ik maar weer moest bellen met de klantenservice als ik het toestel met sim daadwerkelijk in huis had. Dan zou ik naar de oude voorwaarden worden teruggezet.

Nou prima, nette service van Vodafone dat ze me zo tegemoet komen dus geen kwaad woord daarover. Echter word ik aan het eind van de middag weer gebeld door de pakketdienst van Vodafone dat ze een pakket voor me hebben wat ze willen komen brengen. Ik uitgelegd dat ik dat wel erg snel vond, ik had immers pas twee uur daarvoor opnieuw besteld. Daar wist die man niks van en ik moest maar weer naar Vodafone bellen en dan zou hij 's avonds weer terugbellen. Bij de klantenservice weer de situatie uitgelegd en zij konden zien dat dat inderdaad het oude pakket voor me was, met een sim met een nieuw nummer dus. Die annulering was dus ook niet goed doorgekomen.

Goed, 's avonds belde de pakketdienst weer en heb gezegd dat ze niet hoefden te komen omdat het pakket verkeerd was.

Dat was dus 8 september, sindsdien had ik tot woensdag 22 september niks meer van Vodafone gehoord. Ik checkte dagelijks op My-TMobile of het nummerbehoud al was doorgekomen maar dat was niet bekend. Uiteindelijk woensdag maar weer eens gebeld voor informatie. Nu blijkt er weer vertraging te zijn in het aanvragen van nummerbehoud bij T-Mobile en ik moest eind volgende week maar weer eens terugbellen......

Kortom: mijn geduld wordt aardig op de proef gesteld
  #371  
Oud 25-09-10, 18:41
dammie dammie is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 119
Standaard

Kan iemand mij vertellen wanneer je kan overstappen met nummerbehoud?

Mijn T-Mobile abonnement loopt met 3 maanden af en zou graag in willen stappen op het Veronica abonnement (waarvoor dank). Ik zou alleen per direct willen overstappen en mijn nummer alvast meenemen. Uiteraard moet ik nog 3 maanden door betalen, maar das geen ramp.

Kan dit?
  #372  
Oud 25-09-10, 18:52
ronald89 ronald89 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Westland
Berichten: 87
Standaard

Volgens mij moet je dan bij T-Mobile je contract afkopen, dus de resterende 3 maanden in één keer betalen. Maar helemaal zeker weten doe ik dit ook niet. Zou even een belletje doen naar T-Mobile
  #373  
Oud 26-09-10, 16:11
timson timson is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 27
Standaard

de acties lopen door tot maart 2011. je kan gewoon je bestelling plaatsen en dan komt er een overgangsdatum/porteringsdatum te staan 3 maanden verder. dat is het makkelijkste denk ik. weet je ook nagenoeg zeker dat t nummerbehoud goed doorkomt.

ik heb trouwens eergister mn contract ontvangen aan de deur. 25okt is porteringsdatum
  #374  
Oud 28-09-10, 12:39
ginoceros ginoceros is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 21
Standaard

omdat het al enkele weken geleden is vandaag maar eens gebeld met Vodafone maar nog steeds niet bekend wanneer het spul geleverd wordt en geen porteringsdatum bekend ... blijkbaar erg druk bij Vodafone ...
  #375  
Oud 28-09-10, 13:45
runner70 runner70 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 104
Standaard

Nog even een vraagje, ik wil ook gebruik maken v deze aanbieding(190 of 300).
Ik heb nu al vodafone,abon is verlopen. Dus ik hoef niet te wachten op nr. portering.
Nu zou ik mijn iphone eind deze week of volgende week krijgen.
Hoelang zou het in mijn geval duren voordat het nieuwe abon. actief is?
  #376  
Oud 28-09-10, 16:00
timson timson is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 27
Standaard

als je abonnement al verlopen is zou t met onmiddellijke ingang kunnen neem ik aan.
  #377  
Oud 02-10-10, 13:05
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Bij m'n verbruik/tegoed staat 1 GB bij web... maar ik had voor 6 september alles in huis, porteringsdatum was alleen 20 september... gaan ze nu serieus een datalimiet berekenen?
  #378  
Oud 05-10-10, 13:03
fabulaus fabulaus is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 137
Stuur een bericht via MSN naar fabulaus
Standaard

Hoe snel haal je die 1GB eigenlijk.. Ik internet zo'n 30 minuten per dag en gebruik de onderstaande apps allen ongeveer een kwartier tot een half uur per dag.

Ebay
Facebook
App store
Youtube
Maps (voor navigatie)

De iPhone geeft een data verbruik van 4,5 gb aan.. maar ik heb de telefoon pas 1,5 maand dus dat kan ik me bijna niet voorstellen.
__________________
Appels met peren vergelijken
  #379  
Oud 05-10-10, 13:17
KK001 KK001 is offline
• iOS 10.0 beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 93
Standaard

Met YouTube kan je verbruik aardig oplopen hoor... En als je elke dag een kwartier tot een half uur op Youtube allemaal verschillende filmpjes streamt vind ik dat helemaal niet zo'n vreemd aantal hoor 4,5 gb of zit ik er nu heel erg naast?
  #380  
Oud 05-10-10, 13:26
fabulaus fabulaus is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 137
Stuur een bericht via MSN naar fabulaus
Standaard

Nja, als ik thuis ben, op school, bij vrienden of op het werk ( en dat is 50% van de tijd zoals boven beschreven ) zit ik op Wi-Fi. Ik heb wel een paar keer Apps en Podcasts onderweg gedownload.. misschien dat dat aantikt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? ewaa Vodafone 2 14-06-11 17:16
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 11:51
Vodafone Blox in het buitenland actie KK001 Internet in buitenland (roaming) 7 16-08-10 14:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:04.