//

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat is er precies veranderd dan? Het enige wat ik zie is dat bij de actievoorwaarden staat dat het beltegoed van een sim-only 2 maanden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #521  
Oud 01-04-11, 12:31
diedbase diedbase is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 73
Standaard

Wat is er precies veranderd dan?
Het enige wat ik zie is dat bij de actievoorwaarden staat dat het beltegoed van een sim-only 2 maanden geldig is. Op de site van Vodafone zelf staat echter dat bij een sim only het beltegoed 1 maand geldig is..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #522  
Oud 01-04-11, 13:13
dampendedrol dampendedrol is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diedbase Bekijk bericht
Wat is er precies veranderd dan?
Het enige wat ik zie is dat bij de actievoorwaarden staat dat het beltegoed van een sim-only 2 maanden geldig is. Op de site van Vodafone zelf staat echter dat bij een sim only het beltegoed 1 maand geldig is..
Klopt.

"Uw beltegoed blijft 2 maanden geldig. Het nieuwe beltegoed wordt eerst verbruikt, vervolgens het oude tegoed."

dit was:

"Uw beltegoed is 1 maand geldig."

en ook nog iets over VoIP-diensten, maar dat is wat vaag, omdat dat abonnement (750) wat beschreven wordt uitsluitend bij een 1-jarig abonnement bestaat.

Ik heb even gebeld nlv de geldigheid en Vodafone zegt dat het een fout is: Sim-only is altijd 1 maand geldig; na controle van het document, blijkt dat deze niet klopt. Zou kunnen, het is typefouten voorbehouden ten slotte.
  #523  
Oud 01-04-11, 17:43
diedbase diedbase is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 73
Standaard

Ah jammer, dacht al dat het een fout zou zijn. Goed dat je ff gebeld hebt!
Ik overweeg nog steeds om de Sim-Only 620 te nemen, in augustus verloopt mijn huidige abo bij T-mobile, maar het is voor mij voordeliger om een Sim only af te sluiten en los toestel te kopen (evt in het buitenland). Enige grote verschil met mijn huidige i-500 is dat de minuten bij vodafone naar boven worden afgerond en de bundel dus maar 1 maand geldig is ipv 2 bij T-mobile...

Moeilijk moeilijk!
  #524  
Oud 02-04-11, 01:04
dampendedrol dampendedrol is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 38
Standaard

Blijf sowieso binnen je belbundel, pas je belgedrag aan of neem een tweede abonnement voor de lange uitgaande gesprekken. Ik heb nu ruim 7 jaar sim-only abonnementen, daarmee houd ik mijn vaste lasten laag. Abonnementen met toestel zie ik als verkapte leningen en dat brengt altijd enige risico.
  #525  
Oud 02-04-11, 17:20
diedbase diedbase is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 73
Standaard

@dampendedrol
Idd, ik denk ook dat ik het doe, ik heb alleen nog paar maanden te gaan dus hoef nog niet te beslissen. Ben met je eens dat door een duur abonnement af te sluiten je je telefoon afbetaald. Ik betaal ook liever in 1x een bedrag voor mijn telefoon zodat mijn maandelijkse lasten laag zijn.
  #526  
Oud 04-04-11, 13:55
diedbase diedbase is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 73
Standaard

hmm ik kijk net op directsales.vodafone.com/surfspot en zie dat de Sim Only's weg zijn!
Edit: ook bij tvgids, anwb etc. Alleen bij /friendsfamily staan ze nog wel, maar dan heb je een vodafone personeelsnummer en actiecode nodig..

Laatst gewijzigd door diedbase; 04-04-11 om 16:25.
  #527  
Oud 04-04-11, 21:24
joost1234 joost1234 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 255
Standaard

Erg jammer... Ik wilde gisteren mijn abo verlengen, maar ik dacht: doe ik morgen wel...
  #528  
Oud 05-04-11, 08:50
diedbase diedbase is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 73
Standaard

hier staat ie nog wel:
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

Maar dan wordt bij het bestellen gevraagd naar een personeelsnummer en actiecode..
  #529  
Oud 05-04-11, 09:14
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Dat is dan het einde van deze te mooi om waar te zijn abbo's. Gelukkig kan ik er nog bijna 1,5 jaar van genieten en tegen die tijd is er allang een andere knal-aanbieding. Er komt heus wel weer ergens een knal aanbieding, gewoon geduldig afwachten en internet / ipc in de gaten houden. Waarschijnlijk zag Vodafone zelf ook wel in dat deze abbo's te goedkoop waren?
  #530  
Oud 08-04-11, 09:42
sixel sixel is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Gelukkig heb ik nog net op tijd een bestelling kunnen plaatsen, morgen komt de koerier langs.

Even een vraagje: in de e-mail staat ook dat ik 0.01 eurocent moet pinnen. Is dit noodzakelijk?
  #531  
Oud 08-04-11, 13:55
huibregt huibregt is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 212
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sixel Bekijk bericht
Even een vraagje: in de e-mail staat ook dat ik 0.01 eurocent moet pinnen. Is dit noodzakelijk?
Ja, hiermee controleren ze of je bankrekeningnummer goed is.
  #532  
Oud 11-04-11, 15:55
polmke polmke is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 51
Standaard

Als je naar: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily gaat en je wilt iets bestellen heb je een actiecode nodig. Ik heb net gewoon anwb ingevuld en kon vervolgens gewoon doorgaan met mijn bestelling.
Een vriend van mij heeft dit ook gedaan, en het werd gewoon geaccepteerd. Het maakt waarschijnlijk dus niet uit wat je bij de actiecode invult...
  #533  
Oud 11-04-11, 20:02
Valentynh Valentynh is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Dronten
Berichten: 11
Standaard

Wat is nou het verschil tussen een normale Sim Only Bel+SMS+WEB en deze actie?

Dat deze actie gedurende 24 maanden 10,95 p/m is i.p.v. alleen de eerste 12 maanden??
Ik moet binnen nu en 2 dagen verlengen, ik las hier net dat bellen/sms'n buiten de bundel veel kost bij dit abonnement. In de voorwaarden staat 0,35 per sms/min.
  #534  
Oud 12-04-11, 09:18
diedbase diedbase is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 73
Standaard

@polmke, zijn jullie bestellingen al bevestigd door vodafone?
  #535  
Oud 12-04-11, 09:54
Valentynh Valentynh is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Dronten
Berichten: 11
Standaard

................verkeerd.
  #536  
Oud 13-04-11, 10:04
joost1234 joost1234 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 255
Standaard

Zojuist even met Vodafone gesproken over deze actie. Dit is een 'vervolg'-actie van de vorige (nu alleen voor 'friends & family van VF-medewerkers) en is ingegaan op 1 April en loopt t/m 31 maart 2012. Er is dus nog tijd genoeg om het abonnement te bestellen cq. te verlegen.

De datalimiet van Bel SMS WEB 135 is 250MB, voor de overige abonnementen 1GB. Alleen over de snelheid is wat onduidelijkheid, de ene medewerker zei 3,6Mbs, de andere vertelde 7,2 Mbs.

De aangegeven maandprijs geld voor 24 maanden.

Overigens zijn de actievoorwaarden op de site op dit moment niet juist, deze moeten nog ge-update worden. De juiste actievoorwaarden krijg je per email direct nadat de bestelling geplaatst is.

Laatst gewijzigd door joost1234; 13-04-11 om 10:13.
  #537  
Oud 13-04-11, 10:10
joost1234 joost1234 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polmke Bekijk bericht
Als je naar: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily gaat en je wilt iets bestellen heb je een actiecode nodig. Ik heb net gewoon anwb ingevuld en kon vervolgens gewoon doorgaan met mijn bestelling.
Een vriend van mij heeft dit ook gedaan, en het werd gewoon geaccepteerd. Het maakt waarschijnlijk dus niet uit wat je bij de actiecode invult...
Een ANWB nummer invullen gaat niet. Je kunt, in tegenstelling met paar dagen geleden, wel door naar de volgende stap, maar bij het afronden van de bestelling krijg je een melding dat de actiecode niet geldig is.
  #538  
Oud 15-04-11, 11:04
Furfixz Furfixz is offline
• iOS 4.0.2
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 12
Standaard

hey,

inderdaad de actie code werkt niet. Kan iemand die proberen te krijgen? Ik wil graag deze actie bestellen!
  #539  
Oud 15-04-11, 13:00
diedbase diedbase is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 73
Standaard

Wat is de melding die je krijgt? Ik heb maandag nog een bestelling geplaatst met actiecode anwb (lowercase). Gister gebeld met VF of alles goed was, die vertelde me dat mijn nummerbehoud in behandeling was. Net bij T-mobile gechecked, daar is mijn nummerbehoud goed gekeurd dus so far so good..
  #540  
Oud 17-04-11, 13:26
Furfixz Furfixz is offline
• iOS 4.0.2
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diedbase Bekijk bericht
Wat is de melding die je krijgt? Ik heb maandag nog een bestelling geplaatst met actiecode anwb (lowercase). Gister gebeld met VF of alles goed was, die vertelde me dat mijn nummerbehoud in behandeling was. Net bij T-mobile gechecked, daar is mijn nummerbehoud goed gekeurd dus so far so good..
hij werkt inderdaad nog, kan je ff bevestigen of het is gelukt bij jou ?

in de voorwaarden staat wel dit:
8. Aanmeldingen die door Vodafone na de Actieperiode worden
ontvangen, worden niet verwerkt door Vodafone.

en weet iemand hoe het zit als je buiten je 1gb webzit, gaat de download speed dan omlaag naar 64kbs of moet je gaan betalen?

Laatst gewijzigd door Furfixz; 17-04-11 om 13:30.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? ewaa Vodafone 2 14-06-11 16:16
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 10:51
Vodafone Blox in het buitenland actie KK001 Internet in buitenland (roaming) 7 16-08-10 13:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:02.