//

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat het Topic 'Vodafone Super Sim' bijna nergens anders meer over gaat dan de voordelige Vodafone sim-only acties van tvgids.nl en de anwb, dacht ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-08-10, 21:42
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Thumbs up Vodafone tv-gids/anwb actie (sim-only)

Omdat het Topic 'Vodafone Super Sim' bijna nergens anders meer over gaat dan de voordelige Vodafone sim-only acties van tvgids.nl en de anwb, dacht ik dat het handiger was om een nieuw Topic te openen voor dit onderwerp.

Via de site directsales.vodafone.nl/tvgids (en voor anwb leden ~/anwb) krijg je de kans om een super voordelig sim-only abonnement te kiezen, zoals deze:

bel+sms+web:

130 minuten: 9,95 p/mnd
190 minuten: 10,95
300 minuten: 13,95
400 minuten: 14,95 (was tot voor kort 11,95)

Ervaringen graag hier in dit Topic.

Ik heb zelf de 400 minuten variant besteld, een paar dagen voor de prijs aangepast werd:

Laatst gewijzigd door ballegooier; 02-08-10 om 22:13.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-08-10, 22:40
RemkoDJ RemkoDJ is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

Waar kan je de actievoorwaarden vinden online?
  #3  
Oud 02-08-10, 23:51
Mr_recci Mr_recci is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 217
Standaard

Geld hier niet dat die prijs alleen het eerste jaar is?
  #4  
Oud 03-08-10, 09:53
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Nee, de korting geldt 24 maanden, staat bij de FAQ.
  #5  
Oud 03-08-10, 10:15
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Klopt, heb hem ook besteld..en mensen, je kunt hem beter via die tvgids actie bestellen..is ook goedkoper volgens mij..en iedereen kan dat doen volgens mij..hoef je geen nr. of niks door te geven. Vandaag komen ze mijn Sim only afleveren.
11,95 voor 400, nog net voor de prijs werd aangepast.
Maar zal me benieuwen wat in het contract staat..maar goedkopere sim only abbo vind je volgens mij niet op internet, en dan ook nog het snelle internet van Vodafone erbij en het betere bereik.
En klopt, ook het 2e jaar blijft het bedrag staan en gaat het niet omhoog..dat maakt dit ook zo'n superaanbieding.
  #6  
Oud 03-08-10, 10:49
Mark-86 Mark-86 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Sassenheim
Berichten: 66
Standaard

Kijk dit is top! 9 februari loopt mijn contract af bij t-mobile en volgens de actievoorwaarden loopt de aanbieding dan nog steeds

Ik las ergens dat Vodafone haar internetsnelheid al verhoogd heeft, of dit binnenkort gaat doen.. Gaat de snelheid van dit abonnement daar in mee? Daarnaast heet het abonnement bel+sms+web, maar ze hebben het alleen of belminuten.. Hoe zit dat met de smsjes?

Alvast bedankt voor de antwoorden
  #7  
Oud 03-08-10, 11:09
RemkoDJ RemkoDJ is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mark-86 Bekijk bericht
Kijk dit is top! 9 februari loopt mijn contract af bij t-mobile en volgens de actievoorwaarden loopt de aanbieding dan nog steeds

Ik las ergens dat Vodafone haar internetsnelheid al verhoogd heeft, of dit binnenkort gaat doen.. Gaat de snelheid van dit abonnement daar in mee? Daarnaast heet het abonnement bel+sms+web, maar ze hebben het alleen of belminuten.. Hoe zit dat met de smsjes?

Alvast bedankt voor de antwoorden
1 sms geld als 1 minuut.

Waar vind je die actievoorwaarden? zou je mij is een link kunnengeven?
  #8  
Oud 03-08-10, 11:28
Mark-86 Mark-86 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Sassenheim
Berichten: 66
Standaard

Bedankt! De actievoorwaarden zijn hier te vinden:
https://directsales.vodafone.nl/media/739

Verder kan je ook nog wel wat info vinden onder de f.a.q.
  #9  
Oud 03-08-10, 12:37
stereopanda's schermafbeelding
stereopanda stereopanda is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 172
Standaard

Geld dezelfde prijs van 14,95 voor Bel+Sms+Web 400 voor de volledige 2 jaar bij deze actie? of word dat nog omhoog geschroefd na een x aantal maanden?
__________________
Windows says: reboot.. Linux says be root!
  #10  
Oud 03-08-10, 13:35
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Geld de volledige 2 jaar..dat is juist het mooie van deze actie. Dat zei ik ook in een reactie hierboven al
Enige nadeel(tje) is dat je er geen micro sim bij krijgt.. kon je nergens aangeven en kreeg het ook niet voor elkaar via een telefoontje..maar goed..ff naar de Vodafone winkel in je buurt.
  #11  
Oud 03-08-10, 16:02
Persmoment Persmoment is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 38
Standaard

TV-Gids of ANWB-actie ga ik ook gebruik van maken... Heb alleen geen ervaring met Vodafone.

Vroeg me af of ik ook in buitenland goed kan bellen/sms-en of internetten? Iemand ervaring met het buitenland? Internetten op de camping in Stockholm is daar dan wel duur? Heb namelijk geen idee daarvan.
  #12  
Oud 03-08-10, 16:10
RemkoDJ RemkoDJ is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

Is er ondertussen al iemand die weet of je bij deze simonly abbo's gewoon blox op en af kan zetten via "my vodafone" ? Net zoals de normale simonly abbo's?
  #13  
Oud 03-08-10, 17:33
loller loller is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dejive Bekijk bericht
Klopt, heb hem ook besteld..en mensen, je kunt hem beter via die tvgids actie bestellen..is ook goedkoper volgens mij..en iedereen kan dat doen volgens mij..hoef je geen nr. of niks door te geven. Vandaag komen ze mijn Sim only afleveren.
11,95 voor 400, nog net voor de prijs werd aangepast.
Maar zal me benieuwen wat in het contract staat..maar goedkopere sim only abbo vind je volgens mij niet op internet, en dan ook nog het snelle internet van Vodafone erbij en het betere bereik.
En klopt, ook het 2e jaar blijft het bedrag staan en gaat het niet omhoog..dat maakt dit ook zo'n superaanbieding.
Raar genoeg staat er niks bij mij in het contract over de prijs.
  #14  
Oud 03-08-10, 21:34
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Persmoment Bekijk bericht
TV-Gids of ANWB-actie ga ik ook gebruik van maken... Heb alleen geen ervaring met Vodafone.

Vroeg me af of ik ook in buitenland goed kan bellen/sms-en of internetten? Iemand ervaring met het buitenland? Internetten op de camping in Stockholm is daar dan wel duur? Heb namelijk geen idee daarvan.
Hmwaarom zou dat niet kunnen? Nog nooit in het buitenland geweest en je mobieltje meegenomen? Hoe dacht je dat dat werkte
Vodafone verschilt niet van andere providers qua bellen of internet in het buitenland. Je kunt gewoon 'roamen' op buitenlandse providers, net zoals je bij T-mobile of kpn doet (of eender welke provider).
Over de kosten moet je kijken bij je eigen NL provider, wat het per kB en per minuut kost om te internetten en te bellen.

Wil je voordeliger internetten op lokale, buitenlandse provider middels pre-paid kaartjes, kijk dan eens hier voor meer info:
Pay as you go sim with data Wiki

Maar daarvoor kun je beter verder lezen en posten in dit subforum: iPhone en internet - Internet in buitenland (roaming) op iPhoneclub.nl

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door loller Bekijk bericht
Raar genoeg staat er niks bij mij in het contract over de prijs.
Hier maak ik me nu ook een beetje zorgen over. Heb de mijnes nog voor de oude prijs besteld, ik weet niet of ik wel ga tekenen als die koerier met z'n camera en pin automaat met draaiende motor voor mijn deur staat, en er staat geen prijs bevestiging in het contract....
Mijn levering is afgebeld / uitgesteld omdat de aanvraag voor nummerbehoud nog niet was goedgekeurd.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 03-08-10 om 21:40.
  #15  
Oud 04-08-10, 14:33
dammie dammie is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 119
Standaard

Kan iemand mij vertellen wat "maximaal 10x het gemiddelde is" ivm de databundel.

Je max dus maximaal 10x het gemiddelde verbruik gebruiken, maar hoeveel is dat?
  #16  
Oud 04-08-10, 15:28
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dammie Bekijk bericht
Kan iemand mij vertellen wat "maximaal 10x het gemiddelde is" ivm de databundel.

Je max dus maximaal 10x het gemiddelde verbruik gebruiken, maar hoeveel is dat?
Stel dat het gemiddelde data verbruik 60mb zou zijn, per gebruiker. Dan moet je meer dan 600mb per maand gebruiken om daar overheen te komen. Daar moet je aardig je best voor doen. Hoeveel MB het gemiddelde is niet precies te zeggen, omdat dat per maand aangepast wordt.
  #17  
Oud 04-08-10, 15:45
dammie dammie is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 119
Standaard

Ik ben niet zo een streamer nee, met youtube en allemaal van dat soort. Maar wil de iphone we gaan gebruiken
Ben dus een beetje bang voor dat 10x gemiddelde gepraat. Slechte ervaringen mee met kabelinternet en ADSL internet in het begin stadium.
  #18  
Oud 04-08-10, 18:13
jojophone's schermafbeelding
jojophone jojophone is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 97
Standaard

Ik heb mijn besluit genomen, ik ga overstappen. T-mobile, ik ben dr klaar mee!
Dat behoeft denk ik verder geen uitleg

Maar wanneer kan ik het beste bestellen. Mijn abo loopt half december af.
  #19  
Oud 04-08-10, 19:06
Mark-86 Mark-86 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Sassenheim
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jojophone Bekijk bericht
Ik heb mijn besluit genomen, ik ga overstappen. T-mobile, ik ben dr klaar mee!
Dat behoeft denk ik verder geen uitleg

Maar wanneer kan ik het beste bestellen. Mijn abo loopt half december af.
Vanaf 4 maanden van tevoren.. Dan kan je gelijk nummerbehoud aanvragen en zorgen dat alles naadloos overloopt! Heerlijk om zometeen niets meer met tmobie te maken te hebben hè
  #20  
Oud 04-08-10, 19:39
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Heh, ik ben net weer gebeld voor een nieuwe afleverpoging. Begon me nou wel een beetje zorgen te maken (was eerst geannuleerd wegens goedkeuring nummerbehoud wat nog niet rond was) Volgende week (11 augustus) ben ik van t-mobile af! Yoepie!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? ewaa Vodafone 2 14-06-11 17:16
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 11:51
Vodafone Blox in het buitenland actie KK001 Internet in buitenland (roaming) 7 16-08-10 14:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:02.