iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/)
-   -   Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/67566-vodafone.html)

iphone4user 08-08-10 17:46

Vodafone
 
Ik belde gisteren met een medewerker van Vodafone. deze zei tegen mij ik garandeer u meneer dat wij de iphone4 gaan leveren i.c.m. abonnement.
wat denken jullie. blijft no-mobile het alleenrecht hebben op de verkoop, of zal Vodafone ook de iphone gaan aanbieden? ik wacht in ieder geval even tot oktober.

MrGizMo 09-08-10 00:10

Ik kreeg te horen dat het ook ongeveer Oktober/November zou gaan worden

Freek. 09-08-10 00:28

Is de dekking van Vodafone sowieso (heel) veel beter dan T-Mobile?
Moet bijna wel maar.... je weet maar nooit.
T-Mobile heeft te kennen gegeven dat in mijn regio (postcode 6611) het bereik onder de maat is en dat daar geen verbetering in gaat komen binnen afzienbare tijd. Reden waardoor ik mijn abbo 'mag' beëindigen met inlevering van telefoon.
Als ik tzt zou overstappen naar Vodafone is dat wat mij betreft prima. Als ik daarmee dan wel vanuit mijn huis kan bellen met het ding...

KK001 09-08-10 00:42

In december loopt mijn abo weer af (ook Vodafone trouwens) dus ik hoop dat ze hem gaan leveren... anders misschien toch na ruim 10 jaar Vodafone/Libertel klant naar t-mobile.. maar als ik de ervaringen lees met t-mobile weet ik niet of dat een goede keus is...

Maarja.. mijn 3g is ook niet meer echt top sinds ios4

kouwie 09-08-10 12:57

Ik heb zojuist gebeld om 1 van mijn vodafone abo's op te zeggen, met als reden dat zij geen Iphone 4 leveren, de verkoopster gaf mij aan dat zij deze vanaf half september wel gaan leveren.
Je kan je er helaas niet op inschrijven en moet de website in de gaten houden

BBoelie 09-08-10 14:56

Eind deze maand loopt mijn abbo af bij VF en uit een contact eerder deze maand met de klantenservice werd ik niets wijzer. Maar gezien veel mensen iets horen over de beschikbaarheid van de iPhone bij VF, later dit jaar, denk ik dat ik vanaf het moment dat ik daadwerkelijk kan verlegen maar af en toe even contact zoek om de mogelijkheden na te gaan. Heb immers een half jaar de tijd om te verlengen en ik denk dat ik maar even geduldig moet zijn als ik het op die manier wil doen.

ballegooier 09-08-10 19:54

Toch raar dat Vodafone hier zo happig op reageert en dat ze -uitsluitend- mondeling allerlei toezeggingen gaan doen. Wat moet je hier nu precies mee? Waarom zo geheimzinnig? Bedoelen ze niet dat de iPhone 4 via een constructie als ivoordeel.nl te koop wordt aangeboden?

harriepopov 10-08-10 09:43

Ik zou geen woord van vodafone geloven tot ze het echt aanbieden. Als ik het goed begrijp heeft tmobile nog een lopend contract met apple en dus mogen ze niet aan vodafone leveren.

De enige twee scenario's die dus zouden kunnen plaastvinden in de aankomende maanden:
1. Vodafone koopt (met een miljoenentekort aan iphone 4's wereldwijd..) een enorme vracht en verkoopt deze icm een abbonement en vrij hoge maandelijkse kosten.
2. De overheid gaat contracten zoals die tussen apple en tmobile verbieden, zodat wij dezelfde praktijken krijgen als in italie, belgie en sinds kort frankrijk en engeland.

Ik heb zelf ook vodafone en ben er echt super tevreden over het bereik en 3G, maar die klantenservice.. die is geen stuiver waard en iedereen lult rakelings langs elkaar. Niet dat ik zeg dat ze liegen, maar je wordt vaak van het kastje naar de muur gestuurd en in het end blijkt het allemaal een fabeltje.

huibregt 18-08-10 18:49

Werd weer gebeld door Vodafone i.v.m. verlenging abbo. Een maand geleden zeiden ze dat ze in augustus de iPhone 4 gingen leveren. Ze belden nu om te zeggen dat het wel een paar maanden later kon worden...
Overigens zijn deze bellers gewoon van een callcenter die opdracht krijgen om b.v. een week alle toekomstige abboverlengers te bellen. Een softwareprogramma belt deze klanten en zet de gegevens van die klant op het scherm. Die callcenter bellers weten niet meer dan op het voor hun neus staande computerscherm staat. Geen wonder dat ze soms maar wat zeggen om de klant zoet te houden. De week daarop moeten ze misschien weer bellen voor een levensverzekeringsmaatschappij......


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:25.