iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/)
-   -   iPhone 4 + Vodafone Abbonnement mogelijk via Ritel.nl (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/69104-iphone-4-vodafone-abbonnement-mogelijk-via-ritel-nl.html)

Pl4y0r 19-08-10 20:26

iPhone 4 + Vodafone Abbonnement mogelijk via Ritel.nl
 
Beste Mensen,

Het is mij net gelukt om een iPhone 4 + Vodafone abonnement af te sluiten via Ritel.nl.

Ongeveer een uur geleden kreeg ik een mail binnen, waarin staat de de Iphone 4 beschikbaar is. Toen ik op de link klikte, werd ik doorgelinkt naar de iPhone pagina waar ik alleen de telefoon via T-Mobile kon bestellen.

Echter, als je links in het menu op "combineer zelf" gaat, kan je de iPhone 4 bestellen met een kado en Vodafone abonnement.

Ik heb net de bestelling afgerond en moet 289 euro bij betalen voor een 2 jarig Vodafone 350 BEL + SMS + WEB abonnement.

Ik hoop dat jullie hier wat aan heben.


Groetjes,
Pl4y0r

TIP: Om kosten te besparen, heb ik als kado een headset genomen.
Dit is het beste product wat je kan kiezen om de kosten te onderdrukken.

BBoelie 19-08-10 20:37

Ik hoop voor je dat het werkt, gezien Ritel voor zover ik weet ook alleen maar T-Mobile locked iPhones hebben. ("De iPhone 4 bevat een T-Mobile simlock.")

En volgens mij MOET je een cadeau kiezen waarbij die enorm lelijke headset het goedkoopst is, maar het verder gaat van Mountainbike tot een televisie. Dus echt een manier om kosten te besparen is dit niet bedoeld.

iMikey 19-08-10 20:43

En is de simlockvrije wel leverbaar? Kennelijk de gesimlockte TMobile wel, maar heb je ook de bevestiging dat de simlockvrije versie die je besteld hebt leverbaar is?

Pl4y0r 19-08-10 20:56

Tot zover nog geen complicaties tegengekomen.
Ik weet niet of de telefoon gesimlocked is.
Zowel dan kan je hem toch laten unlocken?!

Verder zie je op de site gewoon de kosten en tarieven wanneer je een Vodafone abonnement afsluit.

Die zetten ze er ook niets voor niets op lijkt mij?!

Wat betreft de kado's hoe groter het kado, hoe duurder de kosten. Als je een mountainbike of TV kiest zal je uiteraard meer moeten bijleggen.

japio84 19-08-10 21:35

Hoi,

Heb net ook ff gekeken en heb ook ff mijn abbo.(HI) gecombineerd maar als je dan op de iphone klik en je kijkt bij beschrijving staat er De iPhone 4 bevat een T-Mobile simlock en dat is ook zo als je een toestel los koopt bij hun, dus ga morgen ff bellen of dat ook zo is bij een verlenging van een HI abbo. Dus even afwachten:confused:

erwin85 20-08-10 11:54

Is alleen mogelijk met T-Mobile abonnement. Ik weet niet hoe je de keuze hebt gemaakt om voor andere providers te kiezen...

Pl4y0r 20-08-10 11:56

Er kan een slotje op deze topic.

Net gebeld door ritel.nl en er is mij vertelt dat de combinatie niet mogelijk was omdat de toestellen gesimlocked zijn.

Toen ik reageerde dat het aan mij de keus was de telefoon te unlocken, antwoorde ze daarin niet in wilde meewerken....

Helaas, zal dan nog een maandje moeten wachten denk ik?!

Pl4y0r 20-08-10 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door erwin85 (Bericht 538480)
Is alleen mogelijk met T-Mobile abonnement. Ik weet niet hoe je de keuze hebt gemaakt om voor andere providers te kiezen...

Ik zie dat ze het al van de site hebben verwijderd.
Helaas dus niet meer mogelijk.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:17.