//

Wachten op vodafone?

Wachten op vodafone? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het het waard om op Vodafone met de Iphone 4 te wachten in Nederland voor een abbo? Als je naar een site gaat word ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-08-10, 00:21
Zompy Zompy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 23
Standaard Wachten op vodafone?

Is het het waard om op Vodafone met de Iphone 4 te wachten in Nederland voor een abbo? Als je naar een site gaat word dit eigenlijk getracked?

Bedankt,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-08-10, 00:53
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Die laatste vraag begrijp ik niet. Maar je kan, als je het graag wil, nu al een iPhone met Vodafone nemen, het schijnt zelfs op de Vodafone-site te staan.
  #3  
Oud 23-08-10, 01:04
Zompy Zompy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 23
Standaard

Dat blijkt duurder, als ik elke dag bijv naar deze site ga, ziet tmoile dat?
  #4  
Oud 23-08-10, 10:36
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Ik snapte in eerste instantie je vraag niet, en nu wederom niet. Wat ziet T-mobile? Leg uit...
  #5  
Oud 23-08-10, 11:35
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Iedere website die je niet via Wi-Fi bezoekt "ziet" T-Mobile idd. Wat maakt dat uit?

Laatst gewijzigd door glaantje; 23-08-10 om 12:32.
  #6  
Oud 23-08-10, 12:15
Toet1 Toet1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

Het is indirect idd al mogelijk om een iPhone 4 met Vodafone abbonnement te nemen, maar dat is op dit moment wel duurder dan een vergelijkbaar abbonnement met T-Mobile..

Of het het waard is, is afhankelijk van de vraag hoe lang je wilt wachten.. Vodafone zei dat, als ze de iPhone 4 gaan verkopen, dat dat eind september, begin oktober is, of nog iets later.. Geen idee of zij dan wel alles op tijd in voorraad hebben
  #7  
Oud 23-08-10, 12:57
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Iphone 4 uit Belgie: €640,-
ANWB Abbo: €12.95/maand=€310.80
Totaal 950.80
  #8  
Oud 23-08-10, 13:00
Toet1 Toet1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

Dat is inderdaad ook het pad dat ik heb genomen (maar dan het abbonnement van 14,95 ).. Maar dat houdt idd in dat je hem ergens simlockvrij vandaan moet zien te halen. Vodafone zou hem (misschien) zelf ook gaan verkopen incl. abbo..
  #9  
Oud 23-08-10, 13:22
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Ik heb net de vodafone gemailt. Als ik hier antwoord van krijg dat ze hem daadwerkelijk gaan verkopen en wanneer zal ik dat zeker hier melden. Mocht ik niet snel genoeg antwoord krijgen zal ik naar Belgie bellen en mailen en kijken of ik er daar een kan scoren met een goedkoop anwb abbo. Neem aan dat je daar ook een sms-bundel bij kan afsluiten he? Komt dan op 1142.80 uit. Wat dus 47.6 per maand is als ik 2 jaar met de telefoon zou doen.

Een Iphone is na 2 jaar nog ongeveer 300 euro waard. Dus als ik hem dan zou verkopen zou het 35 euro per maand zijn. Als ik langer met de telefoon doe maakt het al helemaal niks meer uit .
  #10  
Oud 23-08-10, 13:38
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjord Bekijk bericht
Ik heb net de vodafone gemailt. Als ik hier antwoord van krijg dat ze hem daadwerkelijk gaan verkopen en wanneer zal ik dat zeker hier melden. Mocht ik niet snel genoeg antwoord krijgen zal ik naar Belgie bellen en mailen en kijken of ik er daar een kan scoren met een goedkoop anwb abbo. Neem aan dat je daar ook een sms-bundel bij kan afsluiten he? Komt dan op 1142.80 uit. Wat dus 47.6 per maand is als ik 2 jaar met de telefoon zou doen.

Een Iphone is na 2 jaar nog ongeveer 300 euro waard. Dus als ik hem dan zou verkopen zou het 35 euro per maand zijn. Als ik langer met de telefoon doe maakt het al helemaal niks meer uit .
Ik kan eind deze maand gaan verlengen bij VF en ben begin deze maand ook eens gaan contacten. Heb toen gemaild met dezelfde vraag als jij en kreeg toen dit terug:

"Geachte heer ...,

Hartelijk dank voor uw e-mail. U vraagt naar de mogelijkheden om uw abonnement te verlengen in combinatie met een iPhone 4.

Ik ben blij te horen dat u graag bij Vodafone wilt blijven. Op dit moment is helaas nog niet bekend of Vodafone Nederland de iPhone 4 gaat leveren. Het is wel mogelijk om het toestel los aan te schaffen bij een onafhankelijk verkooppunt, en uw contract te verlengen met een Sim Only abonnement.
Wij verwijzen u hiervoor graag naar onze Online Winkel

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
*Typische callcenter-naam*
Vodafone Klantenservice"

Gezien ik al eind deze maand kan verlengen (over vier dagen) houd ik Vodafone in de gaten en probeer ik ondertussen om een toestel te scoren in België, veel verder wil ik namelijk niet gaan.

Laatst gewijzigd door BBoelie; 24-08-10 om 22:18.
  #11  
Oud 23-08-10, 20:39
huibregt huibregt is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 212
Standaard

Volgens een telefoongesprek dat ik 6 weken geleden met Vodafone heb gehad over het verlengen van mijn huidige abo (loopt over 2 maanden af), vertelden ze mij dat ze de iPhone 4 in augustus konden leveren. Vorige week belden ze mij terug dat het niet zou lukken in augustus, maar dat het pas over ca. 2 maanden zover zou zijn. Ze beloofden me weer terug te bellen als er nieuws was.
  #12  
Oud 24-08-10, 01:15
Zompy Zompy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 23
Standaard

Ik ga wel voor tmobile, bedankt!
  #13  
Oud 24-08-10, 19:33
thunder thunder is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 77
Standaard

Ik ben vandaag bij een vodafone winkel in Enschede geweest, vanwege de Iphone 4. Hier werd mij verteld dat Vodafone nog steeds aan het onderhandelen is met Apple over de Iphone 4. ALS deze verkocht ging worden door Vodafone, is dus nog lang niet zeker, dan wordt het op zijn vroegst November. Nadeel is dan wel dat je binnen de nieuwe regels van Vodafone gaat vallen qua dataverkeer.

Ik ben nu zeer sterk aan het twijfelen of ik nu bij Vodafone blijf of niet. Of toch maar voor een 3GS te gaan met een 1 jarige verlenging. Dan kan ik volgend jaar weer bekijken of het zin heeft om de Iphone 5 te kiezen. Of toch maar naar T-Mobile met een Iphone 4.... Keuzes keuzes keuzes.......
  #14  
Oud 24-08-10, 22:04
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

@BBoelie; is wel zo netjes om de naam van de betreffende KS medewerk(st)er af te schermen. (no offense)
  #15  
Oud 24-08-10, 22:20
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
@BBoelie; is wel zo netjes om de naam van de betreffende KS medewerk(st)er af te schermen. (no offense)
Haha, ik heb het inderdaad maar even aangepast, was me niet opgevallen

God-o-god wat wordt ik nu al gek van het wachten en ik heb nog niet eens ergens een echte bestelling lopen. Kan eind deze week gaan verlengen en ben eigenlijk nog niet zover dat ik hem uit de UK haal via Borderlinx. Wel houd ik België en Frankrijk in de gaten.

En stiekem blijf ik hopen dat ik heb gewoon lekker bij VF (desnoods via i-voordeel) kan bestellen! Vandaar het nieuws scherp in het ogen houden.
  #16  
Oud 05-09-10, 11:06
duck duck is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard

ik heb al jaren vodafone met 3 abbo's. in november verlopen deze. ik wil iPhones 4. heb ik juni vodafone gecontacted met de vraag of zij de 4 zouden leveren. daar werd bevestigend op geantwoord, mijn naam werd genoteerd en ik zou ws in juli worden benaderd. in augustus is dat nog steeds niet gebeurd. eind augustus belde ik vodafone met de vraag om 'nieuws'. het antwoord dat ik kreeg was dat apple eerst de probleempjes met de antenne moest verhelpen. ik wees ze op het feit dat vodafone elders in europa fr. du. gb. sp. it etcera daar niet moeilijk over deden en dat het raar was dat de kleine nl vodafone dat wel deed. na enig aandringen bleek dat het een lulverhaal was en dat de contracten nog niet rond waren en zelfs nog niet duidelijk was of vodafone zou kunnen gaan leveren.
dit gedoe, opgeteld met het gegeven dat ik bij verlenging een internet beperking krij en een rekening per minuut plus meer moet betalen voor abbo en toestel heeft mij doen besluiten om vodafone vaarwel te zeggen en over te stappen naar t-mobile. men heeft me verzekerd dat de verbindingen zijn/worden verbeterd. apple zegene de wijziging.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 11:51
iPhone 3G + Vodafone + Rabomobiel + Vodafone Live Portal Luckysunnie Overige providers Nederland 31 16-08-09 23:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:31.