iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/)
-   -   Vodafone zorgeloos internet blox probleem (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/70858-vodafone-zorgeloos-internet-blox-probleem.html)

Cynt76 04-09-10 15:30

Vodafone zorgeloos internet blox probleem
 
Ik heb een Vodafone bel+sms+web abonnement. Hierin zat over de gehele looptijd zorgeloos mobiel internet (= blox).

Nu log ik net in op Mijn Vodafone om de blox sms info (volgens klantenservice om te zien hoeveel SMS-en ik nog kan versturen) te activeren.
Hierna krijg ik 2 sms-jes.
1. Blox SMS info geactiveerd vanaf 1-10-2010
2. Blox zorgeloos mobiel internet afgemeld vanaf 30-9-2010

Ik schrok, want dat is natuurlijk zeker niet de bedoeling. Kreeg ook geen waarschuwing ofzo.
Ik heb direct gebeld met de klantenservice en die zeggen dat die blox-wijzigingen niet zijn doorgekomen en dat mijn zorgenloos mobiel internet gewoon doorgaat, zoals de bedoeling is. Gewoon de gehele looptijd van het abonnement. Hij zij: "je kunt de sms als niet verstuurd beschouwen".

Maar ik ben toch een beetje huiverig...straks heb ik ineens geen internet blox meer en betaal ik me ineens helemaal blauw...

Heeft iemand dit eerder gehad of weet iemand wat dit kan zijn?

gie 11-09-10 20:46

Volgens mij haal je 2 zaken door elkaar.

Je zegt;
Citaat:

Ik heb een Vodafone bel+sms+web abonnement. Hierin zat over de gehele looptijd zorgeloos mobiel internet (= blox).
Maar dat klopt niet. Dat wil zeggen, het laatste deel klopt niet. Het abonnement bevat mobiel internet, maar dit gaat niet via blox.
Ik heb zelf precies zo'n abonnement; keurig onbeperkt internet hoor, zonder extra kosten.

krotwijk 17-09-10 12:38

Zorgeloos is niet zorgeloos
 
Ik heb dus voor de galaxy s een bel, sms + web abo afgesloten afgelopen juni
Dit bevat dus zorgeloos web.
Vandaag de melding dat als ik weer over de 800 mb dataverkeer kom ze genoodzaakt zijn de internetsnelheid te verminderen. daar ga je dan met je internet telefoon!
Bij t-mobile nooit klachten met de iphone abo's en nu voor een keer vodafone genomen en beginnen ze gelijk te zeiken.
En geven ze als advies om minder streaming video en internet radio te gebruiken.

Heet dit dan zorgeloos web? In mijn ogen dus niet!:mad:

huibregt 17-09-10 15:52

Tot voor kort hoorde je nooit iets over teveel internetgebruik van Vodafone (zit er zelf 2 jaar bij). Sinds ze de nieuwe abbo's alleen met vaste datalimieten verkopen gaan ze ineens zeuren over te veel gebruik bij fup abbo's.
De verwachting is dat alle andere providers ook veel strenger gaan kijken naar het dataverbruik en eventueel maatregelen nemen.

wolters 17-09-10 23:00

heb dit net zelf ook gehad. ik zette een blox aan en kreeg dezelfde 2 smsje dat. en dat mijn zorgeloos online afloopt op 30/09/2010 ik heb een htc desire met een sms+bel+web abonnement weet iemand hoe je dit kan oplossen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:23.