facetime met vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil met een vriend van me facetime-en maar bij ons allebei staat er: wachten op activering... hoe gaat t bij mij werken?? hoop dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
facetime met vodafone
Ik wil met een vriend van me facetime-en maar bij ons allebei staat er:
wachten op activering... hoe gaat t bij mij werken?? hoop dat iemand me kan helpen!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even geduld hebben. Zal naar verloop van tijd gaan weeken. Praat uit eugen ervaring
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Duurde bij mij een klein uur.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nog steeds niemand enig idee hoe die kan..??
want ik heb nog steeds geen facetime.... |
|
||||
|
||||
Niet toevallig facebreak geinstalleerd uit cydia? Zo ja, dan is dat je issue....
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmm, sinds de update (en die vodafone-instellingen) kan ik niet meer op facetime klikken op mijn iphone. Staat gewoon niet meer als optie erbij! Ik heb nog niet geprobeerd me te laten bellen, ik heb ook maar twee facetimecontacten.
Maar heel gek, hebben meer mensen dat? |
|
|||
|
|||
werkt allemaal prima. download gewoon de app FTfun
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Helaas werkt bij mij ook niet... blijft maar wachten...
|
|
|||
|
|||
Sinds gister iphone4 en het werkte meteen activering duurde < 1min
Niks voor hoeven te doen
|
|||
|
|||
ftfun (aka facetime fun) is een app die mensen die willen facetime met elkaar connect.
soort chatroulette dus, heel smooth is het programma niet maar het werkt wel goed. gister gefacetimed met chinesen, arabieren, canadesen en mensen uit de cariben ps; dit werkt alleen als je facetime functie zelf ook werkt. opgelet! je moet bij de instellingen van facetime, het wel aan zetten, en niet te vergeten je EIGEN mobiele nummer invullen! anders werkt facetime niet |
|
|||
|
|||
Ja hartstikke leuk, maar facetime werkt gewoon niet...
|
|
|||
|
|||
Och, je bent niet de enige, bij mij werkt ook al geruime tijd niet, een oplossing heb ik ook nog steeds niet.
|
|
||||
|
||||
hier nog 1
ik probeer ook met iemand te facetimen die Vodafone heeft maar we krijgen geen verbinding terwijl ik met vrienden die tmobile of kpn hebben wel gewoon verbinding krijg |
|
|||
|
|||
ik heb de hele facetime optie niet!
|
|
|||
|
|||
facetime wordt niet ondersteund door vodafone, dus wil je facetime gebruiken moet je op Wi-Fi zitten of een progje installeren die 3g fopt naar Wi-Fi wel uit de gevangenis breken met je iphone
|
|
||||
|
||||
Citaat:
geen enkele provider staat het toe zonder Wi-Fi Dus daar zou het niet aan kunnen liggen en het zou gewoon moeten werken via Wi-Fi lijkt me want ze adverteren er zelfs mee |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facetime activeren met buitenlandse simkaart | Jensengels | iPhone algemeen | 4 | 24-11-12 13:19 |
Facetime activeren facetime smst naar +44... nummer | mastermark | iPhone algemeen | 22 | 25-07-11 17:33 |
Facetime gesprek met onbekenden | Neiltwo2 | iPhone algemeen | 4 | 27-12-10 19:03 |
vodafone en facetime | maximusmilian | Vodafone | 0 | 14-12-10 18:06 |
Facetime met Vodafone? | gie | Vodafone | 4 | 12-09-10 11:10 |
|
|