Death grip vodafone? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen met vodafone ook last van de death grip met de iphone 4? Ik bedoel dus ook het wegvallen van signaal streepjes....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Death grip vodafone?
Mensen met vodafone ook last van de death grip met de iphone 4?
Ik bedoel dus ook het wegvallen van signaal streepjes. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
sinds wanneer heeft de provider daarmee te maken dan?
|
|
||||
|
||||
Ik heb dan geen iPhone 4 maar een 3GS en ik heb ook last van wegvallen streepjes. Bereik is ook vaak slecht. Vodafone probleem. Contact opgenomen met Vodafone en.....er is niets aan de hand!. Tja.....
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Probleem is bij mij zeker aanwezig. Gaat van 3 naar 1 streepje als ik de telefoon stevig in mijn linkerhand vasthoud. Gelukkig voor mij ben ik linkshandig (met schrijven/typen) waardoor ik mijn iphone standaard in mijn rechterhand heb en dus geen last heb van de deathgrip.
Maar het probleem kan er dus zeker ook zijn bij vodafone. |
|
||||
|
||||
Lijkt me toch logisch. Het is een hardware probleem.
|
|
|||
|
|||
Vodafone zendt uit op een andere frequentie dan T-Mobile dus het probleem kan zeker erger/minder erg zijn bij de een of de ander.
|
|
|||
|
|||
Dat heeft niks met de provider te maken, het is gewoon een hardware matig probleem van de iphone 4
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is een hardware probleem dat bij de ene provider veel minder opgemerkt wordt dan bij de andere, maar je zal er altijd last van hebben als je iPhone deze kuren vertoond. Laatst gewijzigd door Dragon; 23-09-10 om 14:18. |
|
|||
|
|||
Het is een probleem dat in principe bij elke telefoon en elke provider optreedt. Bij de iPhone 4 treedt het wat sterker op door de plaatsing van de antenne. Je merkt het het meest als het signaal al wat zwakker is, dus in principe waar de betreffende provider een slechtere dekking heeft. Dat is vaak voor elke provider op andere plaatsen.
|
|
|||
|
|||
Dat klopt, maar zoals ik al zei kan het dus ook uitmaken hoe sterk het probleem is per provider door de frequentie waarop het telefoonnetwerk zit. Dit is per provider ook verschillend.
|
|
|||
|
|||
Ik heb nergens last van, zelfs niet bij een geforceerde "death-grip".Ik ben vodafone klant!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wellicht zonder hoesje. Een deftig hoesje (die de metalen rand afdekt) voorkomt de death grip zeker wel
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom nog steeds gezeurd wordt over de death grip. In de praktijk blijkt vrijwel niemand in West Europa er echt last van te hebben. Misschien af en toe vermindering van signaalsterkte, maar is dat zo erg?
|
|
||||
|
||||
Ik heb de gratis bumper via Apple. Maar merk weinig verschil. Zie de streepjes thuis in volle vaart weg vallen. Maar bijvoorbeeld op mijn werk waar ik vol bereik heb, is er niets aan de hand. Dit is met of zonder hoesje hetzelfde.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
death grip | bellen5 | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 12:17 |
Death grip [gratis case/hoesje hoe?] | kami124 | iPhone algemeen | 9 | 13-03-11 21:06 |
Death Grip 3GS | Upodtouch | iPhone algemeen | 5 | 09-11-10 17:19 |
death grip | Dexstron | iPhone algemeen | 1 | 13-08-10 18:41 |
|
|