iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/)
-   -   Help aub ! Phoneshop - Vodafone - Iphone4 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/74302-help-aub-phoneshop-vodafone-iphone4.html)

vanhaze 07-10-10 20:39

Help aub ! Phoneshop - Vodafone - Iphone4
 
Hallo allemaal,

Vandaag is mijn iphone 4 binnen gekomen.
Gekocht via Phoneshop, ism een verlenging van mijn huidige Vodafone abonnement.

Nu zat er in het doosje alleen geen microsim bijgeleverd.
Wat wel zou moeten had ik gehoord.

Punt 2 is dat mijn huidige vodafone abonnement afloopt op 20-1-2011.
En dan start dus het nieuwe vodafone abonnement voor mij.

Is het nu zo dat ik tot dan moet wachten om te kunnen gaan bellen met de iphone ? Nee toch zeker ?!

En als ik al wel nu zou kunnen bellen (als er eenmaal de microsim in de iphone zit) , betaal ik dan tot januari een dubbel abonnement ?

Ik hoop ten zeerste dat iemand mij kan helpen met deze vragen en issue met de niet geleverde microsim.

Ik heb al enorm lopen googlen maar kom niet verder.

Heb phoneshop gebeld en gemaild maar die geven (vooralsnog) niet thuis :(
Dank alvast !


Rob.

16MRB06 07-10-10 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanhaze (Bericht 579078)
Hallo allemaal,

Vandaag is mijn iphone 4 binnen gekomen.
Gekocht via Phoneshop, ism een verlenging van mijn huidige Vodafone abonnement.

Nu zat er in het doosje alleen geen microsim bijgeleverd.
Wat wel zou moeten had ik gehoord.

Punt 2 is dat mijn huidige vodafone abonnement afloopt op 20-1-2011.
En dan start dus het nieuwe vodafone abonnement voor mij.

Is het nu zo dat ik tot dan moet wachten om te kunnen gaan bellen met de iphone ? Nee toch zeker ?!

En als ik al wel nu zou kunnen bellen (als er eenmaal de microsim in de iphone zit) , betaal ik dan tot januari een dubbel abonnement ?

Ik hoop ten zeerste dat iemand mij kan helpen met deze vragen en issue met de niet geleverde microsim.

Ik heb al enorm lopen googlen maar kom niet verder.

Heb phoneshop gebeld en gemaild maar die geven (vooralsnog) niet thuis :(
Dank alvast !


Rob.

Kun je niet in de vodafoneshop een microsim aanschaffen?

T1m 07-10-10 21:50

Zelf knippen?

huibregt 08-10-10 09:53

Je kunt het ook gewoon bij Vodafone vragen. Die weten het waarschijnlijk het beste........:)

Kju 08-10-10 16:07

gewoon een voda winkel binnenwandelen en vragen om een simwissel naar micro sim :)

KK001 08-10-10 16:56

Je micro sim zou ik gewoon bij een vodafone winkel gaan halen en je betaald niet dubbel alleen wordt je contract duur gewoon bij je huidige contract tijd opgeteld dus je abonnement verloopt dan op 20-01-2013, houd er wel rekening mee dat het nieuwe tarief e.d wel meteen van start gaat..

martjee 08-10-10 21:40

Ik heb hetzelfde gedaan, mijne verliep 21-01-2011.

Bij vodafone mag je verlengen vanaf 6 maanden voor einde contract, tegenwoordig 4 maanden maar jij valt onder de 6 maanden. Je nieuwe abbonement wordt direct in werking gezet, te zien op vodafone.nl.

offtopic: Mag ik vragen waarom je de telefoon daar hebt aangeschaft? Is toch veel bijbetalen?

markmdf 09-10-10 16:05

Gewoon ff naar een Voda winkel gaan en vragen om microsim, kost niks en is binnen 1 minuut geregeld. Bij mij in ieder geval wel ;-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:24.