//

Telfort of Vodafone?

Telfort of Vodafone? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste luitjes, Mijn huidige abonee loopt in december af en ik wil een internet abonnee nemen. Zit te twijfelen tussen Telfort of Vodafone (Ik gebruik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-10-10, 01:42
silverjax silverjax is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 33
Standaard Telfort of Vodafone?

Beste luitjes,

Mijn huidige abonee loopt in december af en ik wil een internet abonnee nemen.
Zit te twijfelen tussen Telfort of Vodafone (Ik gebruik de sim en de telefoon die met de abonenee meegaat geef ik aan m'n vader;

Sony Ericsson Xperia X10 mini pro Mobiele telefoons - Telfort
Telfort gebruikt FUP, klopt het ook dat ik met deze provider niet kan streamen (Youtube, internet radio, voip etc) en geen Push notificaties support? want ik had dat ergens gelezen maar kan de link helaas niet meer terug vinden

Sony Ericsson Xperia X10 Mini - Telefoons - Privé - Vodafone Online Winkel
Vodafone heeft alleen maar 250MB internet verbruik, ik weet zelf niet of dat meer dan genoeg is voor mij aangezien ik nog nooit internet abonnee op m'n iphone (3gs) heb gehad - Regelmatig internet/email gebruik en push notificaties aan

Alvast bedankt voor jullie info!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-10-10, 11:52
Jimmy_Boy Jimmy_Boy is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door silverjax Bekijk bericht
Beste luitjes,

Telfort gebruikt FUP, klopt het ook dat ik met deze provider niet kan streamen (Youtube, internet radio, voip etc) en geen Push notificaties support? want ik had dat ergens gelezen maar kan de link helaas niet meer terug vinden
Als je een internet abonnement hebt dan kun je gewoon streamen van youtube, radio etc. Ook zal push gewoon werken want het gaat over t internet. Dus bij beide aboonnement kun je push berichten ontvangen en streamen.

Verschil is dat je bij Telfort ee nsnelheid hebt van 1 mbit. Vodafone heeft snelheid van 3,6 mbit.
Telfort heeft geen datalimiet maar wel FUP. bij Vodafone is dat 200 mb. Wat voor mijzelf wel aan de lage kant is, maar dat is per persoon ook verscshillend. Ligt er aan hoe intensief je internet gebruikt en of je veel van Wi-Fi gebruik maakt.
  #3  
Oud 10-10-10, 14:05
silverjax silverjax is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 33
Standaard

Thuis heb ik zelf Wi-Fi, denk dat ik meer voor de push notifications ga (Hyves, FB en nog wat apps) Misschien wat surfen en met vrienden chatten.
Btw, gebruik push notifications veel gebruik van internet qua kb/mb's?

Ik denk dat ik toch voor Telfort ga aangezien 200mb van Vodafone aan de lage kant is.. snelheid lijkt me wel okay-ish voor mobiel internet van Telfort

Cheers!
  #4  
Oud 10-10-10, 20:50
LucasT LucasT is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Delft
Berichten: 11
Standaard

Vodafone heeft geen FUP meer. Je krijgt een databundel van 250 mb. Als je een abbo neemt met 190 sms/belm of meee heb je zelfs 1 gb databundel. Als de prijs niets uitmaakt zou ik zeker voor vodafone gaan. Ik heb vodafone nu ook een week op mijn 3gs en internetten is razend snel, en ik heb ook nog eens overal bereik

Groeten,
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Telfort wordt Netwerk KPN, lijn Telfort. Soms reset de verbinding zich. Dychmann KPN 5 29-12-09 21:02
iPhone 3.0 met T-mobile of Vodafone (of Telfort houden)? LJArnoud Odido (T-Mobile) 0 06-06-09 00:07
Beste combi met iPhone: Hi? Kpn? Vodafone? Telfort? jaapbuijs KPN 21 16-01-09 22:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:14.