//

Vodafone datalimiet: hoe besparen

Vodafone datalimiet: hoe besparen discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, heeft iemand tips over hoe je kunt besparen met je internetgebruik? Thuis en op werk maakt ik gebruik van wi-fi maar in de auto ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-10-10, 10:11
joannawed joannawed is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard Vodafone datalimiet: hoe besparen

Hallo, heeft iemand tips over hoe je kunt besparen met je internetgebruik? Thuis en op werk maakt ik gebruik van wi-fi maar in de auto niet - luisteren naar internet radio en zo. Is het beter om apps thuis te kopen en downloaden? Is het beter om het op de MacBook te doen en gewoon bij synchroniseren pas op iPhone opzetten? 3G uit?Ik heb hem maar 1 week en nu al 700MB gedownload...(misschien omdat het de eerste keer is???) HELP
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-10-10, 10:37
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Hoi,
ik zou gewoon eens je gespecificeerde Vodafone rekening raadplegen na een maandje, ik was bijvoorbeeld streaming video op mijn iPad aan het bekijken en dat was op 1 ochtend 600 MB! Apps downloaden en mail checken daar verbruik je niet zoveel mee, tenzij je een navigatie programma download natuurlijk! Die zijn soms 1,5 GB!
Wat ook helpt in je dataverbruik inzicht is natuurlijk even in je iPhone zelf kijken hoeveel je hebt verbruikt na een uurtje radio luisteren (beginstand noteren). Ik heb tot nu toe van Vodafone nog geen waarschuwing over dataverbruik gehad trouwens.
  #3  
Oud 15-10-10, 10:45
huibregt huibregt is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 212
Standaard

Grote apps ga je toch niet rechtstreeks downloaden op je iPhone?? Die download je op je computer in iTunes (gaat veel sneller), en zet ze dan op je iPhone door te syncen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tips voor besparen op dataverbruik marsman iPhone algemeen 9 12-09-11 09:33
Op databundel besparen JailbreakerPro Overige providers Nederland 0 16-05-11 20:29
Datalimiet sparky07 Odido (T-Mobile) 1 11-01-11 15:54
Vodafone datalimiet iMario Vodafone 60 20-07-10 15:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:26.