//

Bericht Vodafone inzake iPhone 4

Bericht Vodafone inzake iPhone 4 discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Net de tnt bij de deur met mn iphone ! Alleen kon ik niet pinnen! (rembours omdat ik naar 32gb was geswitched, lang verhaal) terwijl ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 30-12-10, 15:19
reno reno is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 10
Standaard

Net de tnt bij de deur met mn iphone ! Alleen kon ik niet pinnen! (rembours omdat ik naar 32gb was geswitched, lang verhaal) terwijl chick van voda me vertelde dat dat wel kon (klantenservice sucks). Gesmeekt en nu komt hij over een half uur terug. Heb net de cash gehaald bij de bank dus nog maar even wachten...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 30-12-10, 15:21
julian1991 julian1991 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 21
Standaard

Mijn iPhone is ook eindelijk binnen!!!
Alleen heb ik 2 simkaarten???

Laatst gewijzigd door julian1991; 31-12-10 om 13:57.
  #203  
Oud 30-12-10, 16:18
Eddy1965online Eddy1965online is offline
• iOS 10.0.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door julian1991 Bekijk bericht
Mijn iPhone is ook eindelijke binnen!!!
Alleen heb ik 2 simkaarten???
Hij had beter 2 iphone's kunnen brengen!!
  #204  
Oud 30-12-10, 17:59
Electrifying Electrifying is offline
• iOS 11.4
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Unhappy

Hier helaas nog geen bericht van de APR . Ik ga er maar van uit dat ik hem in Januari pas krijg. Nou ja, ik zie het wel. Ben me er niet al teveel meer op aan het verheugen want dat heeft de afgelopen (bijna) 5 weken alleen maar voor teleurstelligen gezorgd.
  #205  
Oud 03-01-11, 12:23
wilbertjuh wilbertjuh is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Den Bosch
Berichten: 1
Standaard

Hmmm als het goed is dan komt mijn Iphone4 deze week nog binnen (heb er wel 3 weken voor moeten wachten).
  #206  
Oud 13-01-11, 22:55
adwkelly adwkelly is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 30
Standaard

Vodafone houd je gewoon aan het lijntje, eerst zeggen ze mij dat het toestel al aangeboden is bij GLS. Dit heb ik gecontroleerd en wat blijkt niets van waar. Weer een aantal keren heen en weer gebeld met die Limburgers en nu zeggen ze dat het niet op voorraad is zowel de 16 en 32g. Het valt mij op als je een nieuwe klant bent hebben ze het wel op voorraad maar bij verlenging niet.

Wacht al 2 weken
  #207  
Oud 15-01-11, 19:38
Poitrrr Poitrrr is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 91
Standaard

Ik heb een probleem met een nieuwe iphone van mijn broer, na activeren(via itunes op mijn mac) krijg ik Geen service bovenin te zien. Ook met mijn KPN kaartje werkt het niet. Instellingen van vodafone staan wel goed.. Iemand enig idee?
  #208  
Oud 16-01-11, 20:36
Electrifying Electrifying is offline
• iOS 11.4
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

Inmiddels sinds Donderdag eindelijk in het bezit van iPhone 4 16gb. Super mooi ding! Ik was Donderdag avond naar de A-Mac gegaan om te vragen hoe lang ik nog moest wachten. Ik kon nergens anders heen omdat ik een Giftcard had en daar een iPod Touch voor had gekocht. De volgende dag (destijds) me toch bedacht en een deal gemaakt dat als de iPhone binnen kwam ik hem om kon wisselen met bijbetaling. Na inmiddels bijna 7 weken wachten was ik het zat en ben ik dus verhaal wezen halen. A-Mac vond het zelf ook heel vervelend maar konden er natuurlijk weinig aan doen omdat hun ook afhankelijk zijn van hun distibuteurs. Uiteindelijk heb ik zeer netjes en coulant mijn geld terug gehad (ookal krijg je normaal het verbruikte tegoed terug ipv geld). Dus bij deze toch een pluim voor de A-Mac!

Toen op jacht gegaan naar een iPhone. Bij de Vodafone shop zelf waren er 90 reserveringen () voor me en ze zouden "morgen" 20 iPhone's binnen krijgen. Dus ik gezegd ik kijk nog even verder. Uiteindelijk een aantal winkels af gegaan (zijn er toch zat), waaronder Belcompany, Phonehouse etc. Uiteindelijk op weg naar een andere APR, een wat kleinere Belcompany tegen gekomen. Daar naar binnen gelopen en die hadden de 16gb gewoon op voorraad met Vodafone. Ook prima geholpen daar, meteen een micro-sim van KPN mee gekregen voor de laatste maand en blij met een iPhone 4 16gb naar buiten gelopen .

Alleen jammer dat ik last heb van de "Death-Grip". Vreemd genoeg alleen in combinatie met een 3G verbinding. Als ik 3G uit zet verlies ik geen een streepje.

Laatst gewijzigd door Electrifying; 16-01-11 om 20:46.
  #209  
Oud 18-01-11, 12:44
mancini mancini is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard

bij de vodafone winkel 40 wachtende voor me. Aangezien ik te lui was om meer winkels af te lopen heb ik hem woensdag via internet besteld.
gister binnen gekregen dus maar 4 dagen wachten... alleen helaas wel 1 camera kapot dus hij kon weer direct retour.
volgende keer toch maar eens wat meer winkels aflopen voor een telefoon want dan kan je gewoon terug naar de winkel en krijg je direct een nieuwe mee
  #210  
Oud 18-01-11, 15:26
Electrifying Electrifying is offline
• iOS 11.4
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Unhappy

Zeg dat maar niet te hard, hier helaas gisteren de luidspreker stuk gegaan, kwam alleen nog maar gezoem uit (hetzelfde gezoem als dat je je telefoon dicht bij een luidspreker zou houden). Vandaag terug naar de Belcompany gegaan. Ze wouden me graag een nieuwe meegeven alleen helaas niet op voorraad. Overigens hadden heel weinig winkels (in Utrecht) ze op voorraad. Was zeker 6 winkels afgelopen tot ik bij de Belcompany kwam waar ze hem wel meteen hadden.

Weten jullie dat overigens? Mijn luidspreker is kapot gegaan tijdens het spelen van een Beltoon, maar ik had met die Beltoon helemaal geen last van clipping oid dus hij zou het luidsprekertje helemaal niet moeten oversturen...

Wat overigens ook wel netjes was van de Belcompany was dat ik de "oude" tzt gewoon mocht houden. Hij doet het verder prima alleen het geluid uit het luidsprekertje onderop dan niet. Wat mij betreft in ieder geval prima geregeld.

Laatst gewijzigd door Electrifying; 18-01-11 om 15:29. Reden: toevoeging
  #211  
Oud 21-01-11, 14:39
Maaike_22 Maaike_22 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 39
Standaard

Vanochtend mijn nieuwe iPhone 4 opgehaald in combinatie met een Vodafone iPhone 275 abonnement.
Heb zaken gedaan bij Ritel.
Al eerder geweest en tot nu toe goede ervaringen mee, hoewel ik ook een keer hebben mogen ondervinden dat ze echt de makkelijkste niet zijn wanneer het gaat om reparaties oid.
Maar goed, weer ontopic.
Omdat bij Vodafone zelf onwijs lange wachttijden zijn alvorens ik zou kunnen verlengen, heb ik contact met Ritel opgenomen.
Week tevoren het toestel voor me gereserveerd en de iPhone lag vanochtend dan ook netjes op me te wachten.
Snel geregeld en meteen mijn oude abonnement in het nieuwe overgezet.
Tevens is de online status bij Vodafone nu ook up to date.

Kortom: ik ben een tevreden gebruiker voor dit moment.
Tip: heb nu de app belstand rood gedownload. Reviews waren goed...hij is nu nog aan het laden, maar schijnt superhandig te zijn om je verbruik te checken van Vodafone
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Noob vraag inzake kosten vdp101 Odido (T-Mobile) 5 15-11-10 16:35
iPhone 3G + Vodafone + Rabomobiel + Vodafone Live Portal Luckysunnie Overige providers Nederland 31 16-08-09 22:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:35.