//

Bericht Vodafone inzake iPhone 4

Bericht Vodafone inzake iPhone 4 discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb van de week bij vodafone (al 18 jaar klant) een prepaid iphone 4 16 gb besteld. pre paid toestel is simlockvrij dus doe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 08-12-10, 19:07
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

ik heb van de week bij vodafone (al 18 jaar klant) een prepaid iphone 4 16 gb besteld. pre paid toestel is simlockvrij dus doe daar mijn huidige abo in. De telefoon is voorradig allen de prepaid microsims niet dus sturen ze de bestelling nog niet op. balen..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 08-12-10, 22:22
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard

FF een update.. Vandaag een mailbevestiging gekregen dat mijn bestelling is opgestuurd! Dan zal de Iphone er morgen of over morgen wel moeten zijn!!
Wat kan wachten lang duren zeg...
  #63  
Oud 08-12-10, 23:15
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door supreme81 Bekijk bericht
FF een update.. Vandaag een mailbevestiging gekregen dat mijn bestelling is opgestuurd! Dan zal de Iphone er morgen of over morgen wel moeten zijn!!
Wat kan wachten lang duren zeg...
Zeker met de staking van TNT Post
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #64  
Oud 09-12-10, 00:15
2more 2more is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Vandaag mijn iPhone gekregen! Vodafone gebruikt GLS en niet TNT voor het verzenden.
  #65  
Oud 09-12-10, 06:56
Juul_AST Juul_AST is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 13
Standaard

Heb me gisteren weer laten vertellen dat de iphone is op gestuurd naar de koerier(gls).. Hopelijk spreken ze de waarheid, ik heb al zoveel verschillende dingen gehoord! BAH!
  #66  
Oud 09-12-10, 20:29
NG046 NG046 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard

ik heb mijn iphone al 13 november besteld. heb nog steeds niks binnen.
zeker al 10x met die klantenservice gebeld en iedere keer een ander verhaal.
uiteindelijk blijkt dat de koerier heeft aangegeven dat het adres niet klopte, maar dit klopte wel ( ze hebben het dus niet gevonden en zijn te lui geweest om even goed te zoeken? ). en uiteindelijk hadden ze gezegt het dinsdag te leveren. bel ik dinsdag op zeggen ze dat het pakketje retour is naar vodafone :S en bel ik vodafone op zeggen ze ja sorry we kunnen niks doen.
Slechts een herlevering aanvragen dan heeft u hem volgende week ergens als het goed is?? zucht vodafone klantenservice zuigt hard ik wil gewoon mijn iphone.
nog meer mensen met slechte ervaring? Hoop echt dat ik hem volgende week binnen krijg.

ps. ja ik speciaal een account aangemaakt om dit te posten
  #67  
Oud 09-12-10, 21:04
Juul_AST Juul_AST is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 13
Standaard

Hahaha.. Ja ik heb tot nu toe dezelfde ervaring.. Steeds een ander antwoord van VF.. Errrrrrrrg vermoeiend!!
  #68  
Oud 10-12-10, 10:27
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard

Weer een update van mijn kant!. Had eergisteren een bevestigingsmail ontvangen dat mijn bestelling was verzonden. Gisterochtend stond Gls al voor de deur!!. Helemaal super! Was ook al bang dat het voor mij weken zou gaan duren.. Gelijk de iPhone maar geactiveerd en ingesteld, maar ben nog lang niet klaar!haha. Is mijn eerste iPhone, maar wat een giga telefoon zeg! Helemaal happy. Had hiervoor een Htc HD, maar dat is appels met peren vergelijken.
Snap niet dat andere van dit topic zo lang moeten wachten..mijn advies is ook om ze te blijven bellen en lastig vallen. Heb ik ook gedaan.
  #69  
Oud 10-12-10, 14:39
julian1991 julian1991 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 21
Standaard

Dinsdag 7 december heb ik een prepaid iPhone 4 32GB besteld via vodafone.nl zonder nummerbehoud. Donderdag 9 december kreeg ik rond 17:00 de "Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar." mail. Vrijdag 10 december gebeld met de klanten service en zij vertelde mij dan er wel iPhones zijn maar dat de micro-simkaarten op zijn. De micro-simkaarten krijgen zij in de loop van volgende week en dan kunnen zij de iPhones met simkaarten leveren.
  #70  
Oud 10-12-10, 17:54
Juul_AST Juul_AST is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 13
Standaard

Ik wordt er echt moe van.. Vandaag weer gebeld, krijg ik weer een anders nummer dat ik moet bellen aangezien ik heb bij de afdeling 'campagne' hebt besteld. Kreeg ik daar te horen dat hij retour is geboekt sinds gisteren aangezien er niemand was.
Maar die kl**tz##en zijn niet geweest want er zat niet eens een briefje in de bus.. Helemaal niks! Heb hem al speciaal bij mijn ouders af laten leveren(pensionado's). Nu maar de zaak als afleveradres opgegeven.. In de loop van volgende week komt ie aan!

Pfffffffffffff..
  #71  
Oud 10-12-10, 18:50
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juul_AST Bekijk bericht
Ik wordt er echt moe van.. Vandaag weer gebeld, krijg ik weer een anders nummer dat ik moet bellen aangezien ik heb bij de afdeling 'campagne' hebt besteld. Kreeg ik daar te horen dat hij retour is geboekt sinds gisteren aangezien er niemand was.
Maar die kl**tz##en zijn niet geweest want er zat niet eens een briefje in de bus.. Helemaal niks! Heb hem al speciaal bij mijn ouders af laten leveren(pensionado's). Nu maar de zaak als afleveradres opgegeven.. In de loop van volgende week komt ie aan!

Pfffffffffffff..
Ja dat is beroerd! Kan me voorstellen.. Ik heb alleen maar zaken gedaan met de loyalty afdeling van Vodafone. Deze zijn te bereiken op 1200...
  #72  
Oud 11-12-10, 00:58
bengek bengek is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 66
Standaard

Waarom halen jullie het niet in de winkel gewoon?? De prepaidjes zijn er voorlopig niet of zijn moeilijk te krijgen. In Rotterdam vanaf CS gelopen en enkele telecomtoko's, Voda shops en retailketens bezocht en de helft had wel gewoon voorraad.
  #73  
Oud 11-12-10, 14:42
klaasvaak_88 klaasvaak_88 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Gisteravond heb ik een iPhone besteld bij Vodafone, de wachttijd is 2-4 weken...
  #74  
Oud 11-12-10, 14:53
julian1991 julian1991 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klaasvaak_88 Bekijk bericht
Gisteravond heb ik een iPhone besteld bij Vodafone, de wachttijd is 2-4 weken...
Welk model heb je besteld?
  #75  
Oud 11-12-10, 14:54
Bart10 Bart10 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 4
Standaard

Wanneer je een telefoon zonder abonnement wilt, kun je beter naar een Mediamarkt gaan: daar zijn ze gewoon te krijgen, voor dezelfde prijs als bij Vodafone. Geen wachttijd, geen problemen.
Heb mijn order bij Vodafone vorige week al gecanceled, ging heel eenvoudig. Heb nu al een week plezier van m'n iPhone
  #76  
Oud 11-12-10, 16:14
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard

Heb ik eindelijk mijn iPhone, is mijn beeld scherm niet goed! Krijg van die bewegende horizontale streepjes af en toe in het beeld. Ik vodafone maar weer gebeld en ja hoor gelijk weer terug sturen... Krijg dan wel weer een nieuw toestel omdat ik binnen de 7 dagen termijn val. Dat is wel beter, want anders werd dat ding weer ter reparatie opgestuurd.. Nu krijg ik een nieuwe, alleen lees ik hier weer de berichten dat er bij Vodafone weer een levertijd heeft van 2 tot 4 weken..!? Nou lekker is dat..
Maandag hem maar op de post gooien en afwachten. Heb toch even van de iPhone 4 kunnen genieten..
  #77  
Oud 13-12-10, 18:17
ZomB ZomB is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Vandaag weer eens Vodafone gebeld. Ze zouden vandaag wee micro-sim kaarten binnen krijgen, maar blijkbaar wordt dat nu vrijdag a.k.a. nog een week wachten.
Maar hoezo heeft een telecom provider niet gewoon sim-kaarten op voorraad? Dat is net als een boekenwinkel zonder boeken of een restaurant zonder eten.
Ik wil gewoon mijn iphone....
  #78  
Oud 13-12-10, 20:07
klaasvaak_88 klaasvaak_88 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door julian1991 Bekijk bericht
Welk model heb je besteld?
Ik heb de iPhone 4 16 gb besteld
  #79  
Oud 13-12-10, 22:15
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard

DIe van mij is vandaag opgestuurd... Nu maar afwachten hoe het gaat aflopen.. Of ze echt woord houden en een nieuwe opsturen of dat ze hem ter reparatie aanbieden bij Apple. Hoor zulke verschillende verhalen de laatste tijd over service van Apple...
  #80  
Oud 13-12-10, 23:07
Roynaldinho Roynaldinho is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard

Me vriendin heeft afgelopen woensdag (8 dec) een iphone 4 16gb besteld, met nummerbehoud.
Afgelopen zaterdag (11 dec) werd ie geleverd met microsim, helaas nummer pas op 10 januari over laten nemen dus even moeten knippen is de KPN sim en deze tijdelijk in de iPhone gestopt......en damn wat is ie snel vergeleken me me eigen 3G.

Maar welke leveringsproblemen hebben we het over.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Noob vraag inzake kosten vdp101 Odido (T-Mobile) 5 15-11-10 16:35
iPhone 3G + Vodafone + Rabomobiel + Vodafone Live Portal Luckysunnie Overige providers Nederland 31 16-08-09 22:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:07.