//

Vodafone 1200 bericht

Vodafone 1200 bericht discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een paar dagen geleden een 2dehands iphone 3g gekocht. Nu was ik aan het smsen en blijkt dat me beltegoed op was ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-12-10, 16:59
Bluewz Bluewz is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 31
Standaard Vodafone 1200 bericht

Hallo,
ik heb een paar dagen geleden een 2dehands iphone 3g gekocht. Nu was ik aan het smsen en blijkt dat me beltegoed op was (Prepaid).
Maar nu krijg ik de heletijd een smsje van 1200 met daarin:
Vodafone info: U heeft niet voldoende Prepaid TeGoed. Waardeert u eerst op. Om op te waarderen bel gratis 1200.

Dit krijg ik ongeveer elke 3 min ik word er helemaal gek van. Vooral omdat ik pas over 3 dagen weer nieuw beltegoed krijg van m'n ouders. Heeft iemand een oplossing om deze sms flood van vodafone te laten stoppen?

Overigs heb ik al de laaste 10 smsje verwijdert die ik heb verzonden misschien dat het daar aan lag maar dit maakte geen verschil
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-12-10, 20:55
Bluewz Bluewz is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 31
Standaard

Het probleem is opgelost. Het had nader in zien niks met het sms'en te maken maar hij wilde de helde tijd iets van het mobiele internet downloaden.
  #3  
Oud 10-12-10, 15:10
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

Zorg dat je mobiel internet helemaal uitschakelt voor je weer beltegoed koopt, anders is het zo op. Of kijk of je een prepaid internetbundel kunt aanscahffen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 11:51
Bericht Vodafone inzake iPhone 4 eric181 Vodafone 210 21-01-11 15:39
iPhone 3G: Vodafone 1200 smsjes lovevspride Unlock 3 04-04-10 14:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:45.