iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/)
-   -   Vodafone losse toestel iPhone 4 Simlock vrij? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/81407-vodafone-losse-toestel-iphone-4-simlock-vrij.html)

boomen22 03-01-11 12:37

Vodafone losse toestel iPhone 4 Simlock vrij?
 
Kan iemand bevestigen of de Vodafone losse toestellen iPhone 4 16GB voor €649 en 32GB voor €749 Simlock vrij (Neverlock) zijn?

Abonnementen voor iPhone

alvast bedankt ;)

iWiefring 03-01-11 12:40

Ja dat klopt, want bij de Mediamarkt zijn ze ook ongeveer/precies deze prijs, en hier worden ze ook simlock-vrij verkocht, dus hierbij heb je je bevestiging.

Typ 81 03-01-11 12:45

Dat lijkt me niet echt een correcte bevestiging. Bij de Kijkshop verkopen ze prepaid Vodafone iPhones die wel gesimlocked zijn voor ongeveer dezelfde prijs. Ik zou het gewoon even navragen bij een Vodafone shop.

iWiefring 03-01-11 12:46

Mijn stiefmoeder heeft een iPhone 4 prepaid gehaald, en daarnaast heeft ze een sim-only abonnement genomen van Hi! (KPN dus) en deze werkte gewoon dus ik snap het nu helemaal niet meer.

Memphiszr 03-01-11 18:41

Kijkshop prepaid is Simlockvrij! Zelf aangeschaft en werkt perfect op KPN/Hi sim ;)

Toen ik bij telecom zaak me sim kaart liet verknippen zei de verkoper dat Vodafone alleen maar simlockvrije toestellen verkoopt.
Of dit geheel waar is weet ik niet. Maar die van de Kijkshop zijn 100% Simlockvrij!

Cornelia1 04-01-11 00:33

Nederland: Vodafone losse toestel iPhone 4 Simlock vrij?
 
[QUOTE=Memphiszr;622559]Kijkshop prepaid is Simlockvrij! Zelf aangeschaft en werkt perfect op KPN/Hi sim ;)

Prepaid toestellen zijn voorzien van een SIM lock, zegt Kijkshop site. De simlockvrije iphone 4 is uitverkocht. Helaas :(

Zie specificaties, staat bijna onderaan Kijkshop.nl - Vodafone Prepaid Apple iPhone 4 32GB

Maar wie andere verkoopadressen vd simlockvrije iphone 4 weet... (ong zelfde prijs) ik hoor het graag!

Memphiszr 04-01-11 12:45

[QUOTE=Cornelia1;622812]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Memphiszr (Bericht 622559)
Kijkshop prepaid is Simlockvrij! Zelf aangeschaft en werkt perfect op KPN/Hi sim ;)

Prepaid toestellen zijn voorzien van een SIM lock, zegt Kijkshop site. De simlockvrije iphone 4 is uitverkocht. Helaas :(

Zie specificaties, staat bijna onderaan Kijkshop.nl - Vodafone Prepaid Apple iPhone 4 32GB

Maar wie andere verkoopadressen vd simlockvrije iphone 4 weet... (ong zelfde prijs) ik hoor het graag!

Ik weet dat het erbij staat. Maar toestel is 100%! Simlockvrij!
Heb hem zelf ook namelijk! ;)

Cornelia1 04-01-11 12:54

[QUOTE=Memphiszr;622921]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cornelia1 (Bericht 622812)
Ik weet dat het erbij staat. Maar toestel is 100%! Simlockvrij!
Heb hem zelf ook namelijk! ;)

Mmm, dan ga ik het serieus overwegen thanks

LastBoyScout 13-01-11 02:27

De Vodafoneshop in Heerhugowaard verzekerde mij rond oude&nieuw dat hij simlock-vrij was. Kostte daar (zie folder) gewoon €645,=. Bij de Saturn is het zelfde toestel (prepaid dus) €629,=. De aanbieding van de Kijkshop is al weer weg.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:49.