//

iPad/iPhone fw 4.3 problemen met Vodafone

iPad/iPhone fw 4.3 problemen met Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Xenn0X jammer dat de 4serie kaartjes bijna niet meer te krijgen zijn, ik wacht wel op de software update. Je mag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 22-03-11, 12:22
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenn0X Bekijk bericht
jammer dat de 4serie kaartjes bijna niet meer te krijgen zijn, ik wacht wel op de software update.
Je mag de mijne wel hebben....
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 22-03-11, 16:46
ijvdwaal ijvdwaal is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

Na diverse restore pogingen, de simlockcode uitgezet en hij doet het weer (3gs).
Wellicht heeft dit niets met elkaar te maken maar blijven proberen helpt dus.
  #163  
Oud 22-03-11, 20:07
dms dms is offline
• iOS 5.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Barendrecht
Berichten: 37
Standaard

Zit ik in Italië, valt mijn werkende iPhone 3GS met sim nr 7 zomaar spontaan uit. Dit was even een ramp. Na enkele keren een reset met open safari gemaakt te hebben, werkt alles gelukkig weer.
Toch wel vreemd dat bij mij, met sim7, het wel weer werkt, en dat andere dat niet voor elkaar krijgen.
En als ik donderdag naar VF winkel ga is natuurlijk de sim4 niet meer te krijgen.
  #164  
Oud 22-03-11, 21:20
ronaren ronaren is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: amersfoort
Berichten: 7
Standaard

als ik klompen zou dragen zouden die gebroken zijn.. ik probeer mn VodafoneSim(7) weer eens. Heb Wi-Fi uitgezet en zit nu met de eerst vastlopende SIM van Vodafone te internetten. Deze reply is er ook mee gestuurd.. zou t morgen ook nog werken???????
  #165  
Oud 23-03-11, 07:20
ronaren ronaren is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: amersfoort
Berichten: 7
Standaard

was het dan toch n droom....zojuist weer moeten constateren dat Vodafone SIM dus wel weer vast loopt...dan maar weer TMobile SIM erin..wanneer komt de update...
  #166  
Oud 23-03-11, 11:12
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Vraag me af hoe het gaat lopen als ik zometeen ga jailbreaken, zou ik de simkaart even eruithalen?
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #167  
Oud 23-03-11, 18:08
Quenyana Quenyana is offline
• iOS 10.3.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Valkenswaard
Berichten: 10
Standaard

Zucht... vorige week voor mijn vakantie heb ik hem nog kunnen herstellen. Helaas vanmorgen liep hij vast op facebook.....even restarten... jaaja dat doet hij nu dus al heel de dag. Vodafone 2 x gebeld en ze verwijzen naar deze site.... Alle simkaarten met 4********** zijn op ... meerdere malen geprobeerd terug te zetten naar 4.2.1 lukte niet. Nu simpincode uit gezet nog steeds een appel in beeld ... Bah...ben niet voor niets weggegaan bij T-Mobile, nu ge**** met Vodafone... wordt er moedeloos van..
  #168  
Oud 23-03-11, 19:13
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

@hierboven
Proberen zonder simkaart power en home knop te blijven indrukken. Als het appeltje te lang blijft staan opnieuw, totdat je de lockscreen krijgt. Alle data 'onzin' uitzetten en vervolgens wanneer de SIM er weer in zit en hij het netwerk gevonden heeft weer terugzetten.
  #169  
Oud 23-03-11, 19:57
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Persoonlijk snap ik niet waarom iedereen zo happig is met updaten... Beetje algemene bekendheid zegt even te wachten met wat Apple uitbrengt ook al heb je wel of geen JB.

Enige toestel wat ik momenteel niet werkend kan krijgen met 4.3 is een iPad/i4 op VF zakelijk.

Mijn 3GS werkt wel inmiddels ;-)

Dit probleem is jammer, hoogst vervelend maar echte testomgeving heeft Apple niet aangeboden. Daarnaast heb ik toen ik 4.3 draaide geen gedoe gehad met internet alleen heb ik het snel teruggezet vanwege m'n JB die niet pakte.
  #170  
Oud 23-03-11, 21:12
marcnext marcnext is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Opnieuw contact gehad met Vodafone. De 4-serie sims zijn niet in voorraad, omruilen is dus (voorlopig) niet aan de orde. Volgens Vodafone zal de upgrade naar iOS 4.3.1 het probleem echter wel gaan oplossen (in tegenstelling tot het vermoeden dat op meerdere sites wordt uitgesproken).

Maar of iOS 4.3.1 het probleem nu wel of niet kan oplossen, feit is dat ik deze upgrade nooit zal kunnen installeren, want mijn iPhone start gewoon niet meer op en komt dus nooit in de situatie dat ik in iTunes voor een upgrade van het OS kan kiezen.
  #171  
Oud 23-03-11, 22:21
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Zonder simkaart in herstel modus opstarten zou gewoon moeten werken... Tot heden heb ik m'n 3GS altijd weer aan de praat gekregen. Ik heb wel van oorsprong simlockvrije 3GS maar dat zou volgens mij niets uit moeten maken.
  #172  
Oud 24-03-11, 20:22
marcnext marcnext is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

@blackoutzz Je hebt gelijk, zonder simkaart zou het moeten lukken, die optie is er gelukkig nog. Ik gebruik ook een simlockvrije 3GS.

Overigens is het nu twee weken geleden dat ik iOS 4.3 heb geinstalleerd en mijn iPhone niet meer te gebruiken is. Als de update naar iOS 4.3.1 inderdaad over twee weken uitkomt en inderdaad het probleem oplost, dan heb ik dus minstens een maand lang niet kunnen bellen. Voor Vodafone, zo gaf de helpdesk vandaag aan, is dat echter geen reden om het contract op te mogen zeggen. Ik heb geen zin om dit juridisch uit te pluizen, maar voor mijn gevoel is hier toch wel enigszins sprake van een wanprestatie, ook al is de update geleverd door Apple.
  #173  
Oud 24-03-11, 20:31
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Ik heb geprobeerd te downgraden en enige probleem waar ik tegenaan gelopen ben is dat ik m'n huidige herstelpunt niet kan terugzetten omdat deze gemaakt is onder 4.3.

Dit lukt bij jou niet begrijp ik uit je bericht?
  #174  
Oud 24-03-11, 21:11
ronaren ronaren is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: amersfoort
Berichten: 7
Standaard

vanmiddag bij Vodafone in utrecht geweest, wilden wel meedenken ( gewoon n simkaart serie 4 verknippen in micro sim) maar moesten wel € 13 rekenen... ik wacht wel ff af...
  #175  
Oud 25-03-11, 14:41
schoe459's schermafbeelding
schoe459 schoe459 is offline
• iOS 12.0
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 40
Standaard

Ook hier problemen. Na verwijderen pincode op simkaart toestel weer aan de gang gekregen. Ik durf het toestel niet uit te zetten of de simkaart eruit te halen om te controleren of deze in de 7 serie valt. Kan ik op een andere manier aan het nummer van de simkaart komen?
  #176  
Oud 25-03-11, 19:21
iPhoneU iPhoneU is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard

Apple heeft zojuist iOS 4.3.1 uitgebracht.... ik ben benieuwd....
  #177  
Oud 25-03-11, 19:24
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Ik wacht wel tot iemand iets laat weten of dit wel werkt..
  #178  
Oud 25-03-11, 19:30
marcnext marcnext is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik heb 4.3.1 geinstalleerd (uiteraard zonder Vodafone-simkaart). Daarna opnieuw opgestart met simkaart, dit nog 5 keer herhaald en heel, heel, heel voorzichtig begin ik te concluderen dat de upgrade ervoor gezorgd heeft dat de problemen over zijn. Ik wil dit eerst een paar dagen ervaren, maar vooralsnog hoopvol.
  #179  
Oud 25-03-11, 19:35
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Ergens een daredevil die durt met zijn Vodafone kaart erin te upgraden?
  #180  
Oud 25-03-11, 19:47
schoe459's schermafbeelding
schoe459 schoe459 is offline
• iOS 12.0
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 40
Standaard

Ik ben die "daredevil". Update met Vodafone simkaart uit de 7 serie uitgevoerd. Daarna de pincode op de simkaart aangezet en het toestel uitgezet. Opnieuw opstarten lijkt iets langer te duren, maar het gaat perfect. Enkele keren herhaald en tot nu toe geen probleem. Zou het dan toch opgelost zijn? Who is next!
Reageren

Labels
4.3, firmware, ipad, vodafone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met update, nu staat iPad 2 vast pippirules iPad algemeen 4 30-04-11 23:20
Ipad 2 3g met 3g problemen mats1983 iPad algemeen 3 08-04-11 21:30
Video streamen op iPad met 3G vodafone Graf Zum Kotzen iPad algemeen 1 02-04-11 13:10
oplossing voor problemen met e-mail servers vodafone Dutch_guy Vodafone 0 16-07-09 14:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:43.