iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/)
-   -   Vodafone carrier logo (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/8718-vodafone-carrier-logo.html)

Jimmy_Boy 04-03-08 02:28

Vodafone carrier logo
 
3 Bijlage(n)
Wil je van het scrollende Vodafone NL en dan stilstaand voda... logo af komen.

Dit is op 1.1.4 te wijzigen door deze carrier te plaatsen in /System/Library/Carrier Bundles/Unknown.bundle (Back up t orgineel!)
En restart de iphone. Je hebt dan het witte logo Vodafone logo (zie screenshot 1)

Wil je het rode vodafone logo (zie screenshot 2&3)
Download dan de vodafone logo en plaats ze in /System/Library/Carrier Bundles/Unknown.bundle (back up de orginele bestanden)


Voor 1.1.3 heb ik t niet getest, heb daarom de Unknown.bundle folder van 1.1.4 gekopieerd.
DOwnload die hier:Unknown.bundle en plaats die in /System/Library/Carrier Bundles/ met chmod 0755
Je krijg dan het witte Vodafone logo. Wil je het rode vodafone logo,
download dan de vodafone logo en plaats ze in /System/Library/Carrier Bundles/Unknown.bundle (back up de orginele bestanden)

Amp. 04-03-08 15:41

Heb je mss een plaatje hoe hij er dan uitziet in je iPhone?

Bedankt!

Jimmy_Boy 05-03-08 00:30

1 Bijlage(n)
Hierbij een screenshot

segaflash 05-03-08 01:51

En op versie 1.1.1 kan dit ook

ButcherJF 05-03-08 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy_Boy (Bericht 76789)
Hierbij een screenshot

Ik zie eigenlijk niks bijzonders? Of wordt er anders maar een deel weergegeven van de naam (ik heb zelf geen Vodafone)?
Ik verwacht meer een logo-achtig iets ipv de naam?

1B1 05-03-08 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy_Boy (Bericht 76789)
Hierbij een screenshot

Sorry maar wat is er hier anders aan dan het standaard icoontje van vodafone wat je te zien krijgt ?

Net even gekeken, maar zie eerlijk gezegd géén verschil.

dizzzy 05-03-08 14:16

Het verschil is dat deze niet scrollt en dat vodafone helemaal wordt weergegeven i.p.v. het gedeelte Voda... had idd ook gehoopt op een logo of iets dergelijks.

Nikooos 05-03-08 14:22

Hiervoor moet je ff in de wiki kijken. Daar staat hoe je er een carrier logo in kan zetten.

1B1 05-03-08 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dizzzy (Bericht 77036)
Het verschil is dat deze niet scrollt en dat vodafone helemaal wordt weergegeven

Thank you :) was me niet opgevallen op het plaatje..

Jimmy_Boy 05-03-08 17:09

2 Bijlage(n)
Dit is alleen maar om van scrollende en dan stilstaand voda... logo af te komen.

Je kan een eigen vodafone logo maken/downloaden(?). Maar deze staat er standaard op. Als je een andere wilt hoef je alleen maar de 2 PNG files aan te passen:)

//edit: Na een beetje photoshoppen heb ik dit op t moment. Ze zijn wel een beetje "dof" op screenshot

Robert M. 06-03-08 18:09

thanx :) ziet er beter uit :D

croiman 07-03-08 12:36

als je gewoon de naam hebt staan, kun je ook met MIM, banner etc je carrier veranderen door deze app. Hoef je nie te copieren en kuin je constant veranderen wa je wilt.

iScorpio 07-03-08 17:19

Vodafone aanduiding (zonder scrollen) werkt hier perfect. Dank!

iksander 07-03-08 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy_Boy (Bericht 77128)
Dit is alleen maar om van scrollende en dan stilstaand voda... logo af te komen.

Je kan een eigen vodafone logo maken/downloaden(?). Maar deze staat er standaard op. Als je een andere wilt hoef je alleen maar de 2 PNG files aan te passen:)

//edit: Na een beetje photoshoppen heb ik dit op t moment. Ze zijn wel een beetje "dof" op screenshot

Ziet er leuk uit dat logootje zou je hem kunnen posten,wil die namelijk ook wel:)

madmark 07-03-08 18:26

Kan iemand een werkende maken voor kpn? ik heb het net zelf geprobeerd, maar ben nu weer aan het restoren.... :( zit/zat op 1.1.4

Jimmy_Boy 07-03-08 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iksander (Bericht 78067)
Ziet er leuk uit dat logootje zou je hem kunnen posten,wil die namelijk ook wel:)

Zal ze vanavond online gooien, ben nu op t werk.

iksander 07-03-08 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy_Boy (Bericht 78118)
Zal ze vanavond online gooien, ben nu op t werk.

Bedankt voor de moeite:)

madmark 07-03-08 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy_Boy (Bericht 78118)
Zal ze vanavond online gooien, ben nu op t werk.

Zou wel relaxt zijn! :)

Jimmy_Boy 07-03-08 23:44

Hierbij de vodafone logo.
Plaatsen in /System/Library/Carrier Bundles/Unknown.bundle en orgineel ff backuppen.

Zal ook even starttopic aanpassen.

iScorpio 08-03-08 11:06

Thanks, werkt hier goed met het nieuwe Vodafone logo!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:32.