//

iphone 3g, 3g verbinding probleem

iphone 3g, 3g verbinding probleem discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik had eerder a gezegd dat ik problemen had met mn ben simkaart en 3g( http://forum.iculture.nl/f18/iphone-...-probleem.html ), maar nou blijkt dat alle simkaartjes niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-04-11, 08:58
Colburners Colburners is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 58
Standaard iphone 3g, 3g verbinding probleem

hallo,
ik had eerder a gezegd dat ik problemen had met mn ben simkaart en 3g(http://forum.iculture.nl/f18/iphone-...-probleem.html), maar nou blijkt dat alle simkaartjes niet werken, want ook de vodafone kaart van mn vader werkt niet. Dus op mijn iphone 3g werkt 3g gewoon niet, hij geeft de fout: pagina openen niet mogelijk, safari kan de pagina niet openen omdat er geen internetverbinding actief is. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen, gewoon maar herstellen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3g verbinding ben probleem Colburners Overige providers Nederland 0 04-04-11 23:39
Iphone 4 verbinding valt helemaal weg (niet het bekende probleem) B-art iPhone algemeen 0 03-12-10 13:18
Probleem met verbinding............ jvk00 Overige providers Nederland 11 17-09-10 17:10
Video: Youtube verbinding probleem DertKesh Muziek, foto & video 5 15-08-10 15:18
Probleem verbinding met iPhone 3G 16 GB (zowel op iPhone als tethering) RATBORG Odido (T-Mobile) 1 19-08-09 12:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:34.