//

Help! iPhone 3G (icm vodafone) steeds buiten belbundel door internet!

Help! iPhone 3G (icm vodafone) steeds buiten belbundel door internet! discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een beetje een probleem nu. Sinds kort de iPhone van mijn pa overgenomen (3G). Ik gebruik bij de iPhone een vodafone basis ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-04-11, 15:02
Fraaaank Fraaaank is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 4
Standaard Help! iPhone 3G (icm vodafone) steeds buiten belbundel door internet!

Hallo,

Ik heb een beetje een probleem nu. Sinds kort de iPhone van mijn pa overgenomen (3G). Ik gebruik bij de iPhone een vodafone basis 2 abonnement (dus niet speciaal voor iPhone, zit geen internet bij inbegrepen).
Het probleem is dat als ik Wi-Fi gebruik, ik kosten maak voor buiten mijn belbundel.



Ik heb via instellingen > algemeen > netwerk , 3G uitgeschakeld en mobiele datanetwerk uitgeschakeld.
Ook heb ik bij "mobiel datanetwerk" de vodafone gegevens (voor mobiele data en mms) veranderd in dingen als "gdhasgdkadsgsdgk".
VPN maakt geen verbinding, en ben aangesloten op mijn eigen Wi-Fi netwerk.

Voor de zekerheid SBsettings gedownload, en die geeft 3G en Data rood aan, en Wi-Fi groen. Ook staat er bij SBsettings mijn Wi-Fi IP adres, en bij dataIP adress: N/A.

Maar toch ga ik steeds verder uit mijn bundel! En ik heb nog wel 20 euro over aan belminuten / smsjes voor deze maand.

Wie kan mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-04-11, 16:15
Fraaaank Fraaaank is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 4
Standaard

Ik heb ondertussen een mailtje naar vodafone gestuurd of ze mijn mobiele internet kunnen blokkeren. Als dit niet snel genoeg gaat bel ik ff.
Iemand een snellere andere oplossing?
  #3  
Oud 09-04-11, 19:08
Fraaaank Fraaaank is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 4
Standaard

Opgelost nu -denk ik-
Gebeld met vodafone (1201) en die hebben mijn mobiele internet geblokkeerd. Was binnen een minuutje geflikt.
  #4  
Oud 09-04-11, 19:16
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

je had ook zelf je mobiele data af kunnen sluiten door in instellingen, netwerk, 'mobiele data' op uit te zetten.

Edit: dat had je al gedaan. Excuus. Ik las over SBSettings etc en wist dat die methode niet 100% waterdicht is. Maar dat zou 'mobiele data' uitzetten wel moeten zijn. Heel vreemd dan....

Laatst gewijzigd door ballegooier; 09-04-11 om 21:46.
  #5  
Oud 09-04-11, 19:20
Fraaaank Fraaaank is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 4
Standaard

Als je mijn eerste post leest had ik dat ook gedaan, maar toch kreeg ik extra kosten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internet werkt nog steeds niet!! (Vodafone met juiste instelling tachysnarf Vodafone 25 21-06-11 20:30
Iphone 4 gaat niet op internet buiten Wi-Fi om. Pdeb1993 Wi-Fi 0 19-10-10 14:44
internet buiten bundel?? Wike Odido (T-Mobile) 1 27-01-10 22:01
iPhone 3G 8GB icm Vodafone via GSM.nl Saik0 Koopinformatie Nederland 0 06-12-08 18:07
iPhone 3G: zwitserse iPhone 3G icm yessim+vodafone manuelb Unlock 3 05-10-08 15:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:16.