//

vodafone bijbetaling verhoogd

vodafone bijbetaling verhoogd discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil over 10 dagen de witte iphone gaan halen ( abonnement verlengen) met een Vodafone 275 abonnement. Ik had van te voren al opgezocht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-05-11, 17:08
silviaapje silviaapje is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Unhappy

Ik wil over 10 dagen de witte iphone gaan halen ( abonnement verlengen) met een Vodafone 275 abonnement.
Ik had van te voren al opgezocht dat ik dan 99 euro bij zou moeten betalen.
Kreeg ik vandaag een 'aanbieding': Vodafone 275 met witte iphone bijbetalen 149 euro!!
dat is dus 50 euro meer!
ik heb meteen gebeld om te vragen hoe dat zit, zeggen ze dan die 99 euro een tijdelijke actie was en door de komst van de witte iphone hebben ze de prijs weer omhoog geschroeft.
echt te belachelijk voor woorden om de prijs met 50% te verhogen!
aan de telefoon zeiden ze dat er niks geregeld kon worden om gewoon 99 euro te betalen.
fijn dit!!

als ik google zie ik dat de prijswijziging in februari al is doorgevoerd, maar ik weet zeker dat ik een week geleden nog 99 euro zag staan

Laatst gewijzigd door iScorpio; 13-05-11 om 17:14. Reden: volgende keer de edit knop gebruiken!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 13-05-11, 18:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja, één week geleden zag je dat de bijbetaling 49,- € was. Vandaag is het 149,- €. En, binnen 10 dagen ga je de iPhone halen: het zal dus wel 149,- € worden
  #3  
Oud 24-05-11, 13:36
scrimage scrimage is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 17
Standaard

Dit viel mij ook al op! Belachelijk.

Wat ik trouwens ook apart vind is de "speciale aanbieding voor u" als je abonnement bijna verlopen is. Als ik een nieuw abonnement zou afsluiten moet ik 150 euro bijbetalen voor de iPhone 4. Verleng ik mijn abonnement dan is dit ook 150 euro, zeer leuke "speciale aanbieding voor u" dus.

Laatst gewijzigd door scrimage; 25-05-11 om 17:10. Reden: toevoeging
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ram geheugen verhoogd, toestel reageert niet meer! Illias_070 Jailbreak apps en thema's 3 20-08-10 20:18
Verhoogd stroom verbruik Boeiend iPhone algemeen 0 15-06-09 17:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:25.